AnonymBruker Skrevet 20. juni #1 Del Skrevet 20. juni Kan dette legge den i kofferten som jeg skal sette på flyhatten??? Anonymkode: 94fc2...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #2 Del Skrevet 20. juni Ja Anonymkode: c4a6e...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #3 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan dette legge den i kofferten som jeg skal sette på flyhatten??? Anonymkode: 94fc2...e53 Om man trenger svar fort så bruker man jo heller Google enn kvinneguiden Anonymkode: 832cf...5b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #4 Del Skrevet 20. juni Ja. I håndbagasje. Ikke i innsjekket bagasje om det er oppladbart batteri i. Anonymkode: bdad6...2e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #5 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. I håndbagasje. Ikke i innsjekket bagasje om det er oppladbart batteri i. Anonymkode: bdad6...2e2 Sender elektrisk tannbørste og epilator hver gang jeg flyr. Mannen har alltid med barbermaskin. Anonymkode: 42608...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #6 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. I håndbagasje. Ikke i innsjekket bagasje om det er oppladbart batteri i. Anonymkode: bdad6...2e2 Joda, så lenge det ikke er litium, er det helt ok. Og det er det ikke i en shaver. Anonymkode: 8d5af...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå