Gå til innhold

Jeg føler meg bare dritt av dating

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Menn må skjerpe seg. 

Anonymkode: 831f6...14a

Nei. Det er nettopp det vi ikke trenger å gjøre, takket være den "seksuelle frigjøringen" deres.

Og det er dette dere konsekvent nekter å forstå:

Det er DERE som gjør dette mulig! 😂

Anonymkode: 049eb...08e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det er nettopp det vi ikke trenger å gjøre, takket være den "seksuelle frigjøringen" deres.

Og det er dette dere konsekvent nekter å forstå:

Det er DERE som gjør dette mulig! 😂

Er så glad jeg har en pappa som er konservativ men fremdeles glad i kvinner som kjønn, han sier han skammer seg over hvordan mange menn oppfører seg i dag og er helt sjokkert. Du også skjønner at det ikke er vi i tråden som enkeltpersoner som har valgt at det skal være slik. 

Anonymkode: 6d760...acb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermann skrev (9 minutter siden):

Da bør dere velge skikkelige menn. De fins, men de er kanskje ikke like pirrende som klovnene dere ellers går etter.

Det kommer de ikke til å gjøre. Kvinner er programmerte fra naturens side til å velge vinnere.

Problemet er at det er veldig mange kvinner og stadig færre mannlige vinnere.

Og når kvinner i tillegg nå er oppdratt til å ikke verne dyden sin, da kan de heller ikke stille krav med troverdighet siden det alltids finnes en annen kvinne som er villig.

Feminismen har taklet kvinner i knehøyde.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er så glad jeg har en pappa som er konservativ men fremdeles glad i kvinner som kjønn, han sier han skammer seg over hvordan mange menn oppfører seg i dag og er helt sjokkert. Du også skjønner at det ikke er vi i tråden som enkeltpersoner som har valgt at det skal være slik. 

Anonymkode: 6d760...acb

Spiller ingen rolle hva dere i tråden som enkeltpersoner har valgt. Team Woman har valgt "seksuell frigjøring", og nå får dere føle hvordan det går når dere ikke vil lytte.

Valget står alltid mellom smerte og å akseptere virkeligheten.

Og få ting er så komiske som folk som klamrer seg til å ikke se realitetene i øynene. 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Spiller ingen rolle hva dere i tråden som enkeltpersoner har valgt. Team Woman har valgt "seksuell frigjøring", og nå får dere føle hvordan det går når dere ikke vil lytte.

Valget står alltid mellom smerte og å akseptere virkeligheten.

Og få ting er så komiske som folk som klamrer seg til å ikke se realitetene i øynene. 😄

Så menns dårlige oppførsel er nok en gang kvinners feil fordi vi ønsker å være likeverdige.. vi må velge mellom å være slaver for mannen eller bli behandlet som horer for mannen.. men dette er altså kvinners feil.. uansett😂 

Å hva oppnår menn med dette? Jo, at ingen kvinner vil ha dere.. og hvem sin feil er det? Ironisk nok kvinnene nok en gang? 

Eneste måten å gjøre menn fornøye er å holde kjeft, gjøre som han sier og lat som du er lykkelig.. 

I din versjon av virkeligheten er alle menn rasshøl. I min versjon av virkeligheten er det heldigvis mange menn som ikke er det!

Den eneste som ender opp med problemer er menn med holdninger som dine som ingen kvinne vil ha.. alle kvinner kommer til å forlate deg før eller siden når du hele tiden insisterer på at hun ikke er verdt noe annet enn som slave og sexdukke..

Anonymkode: a7aaa...716

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Om kvinner ikke gikk så lettkledd og drakk alkohol, så hadde det vært færre voldtekter. Tenk så fint."

Anonymkode: 16d2c...611

KG deluxe 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Så menns dårlige oppførsel er nok en gang kvinners feil fordi vi ønsker å være likeverdige.. vi må velge mellom å være slaver for mannen eller bli behandlet som horer for mannen.. men dette er altså kvinners feil.. uansett😂 

Å hva oppnår menn med dette? Jo, at ingen kvinner vil ha dere.. og hvem sin feil er det? Ironisk nok kvinnene nok en gang? 

Eneste måten å gjøre menn fornøye er å holde kjeft, gjøre som han sier og lat som du er lykkelig.. 

I din versjon av virkeligheten er alle menn rasshøl. I min versjon av virkeligheten er det heldigvis mange menn som ikke er det!

Den eneste som ender opp med problemer er menn med holdninger som dine som ingen kvinne vil ha.. alle kvinner kommer til å forlate deg før eller siden når du hele tiden insisterer på at hun ikke er verdt noe annet enn som slave og sexdukke..

Anonymkode: a7aaa...716

Jekk deg ned og les det som blir skrevet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jekk deg ned og les det som blir skrevet.

Du bør jekke deg ned. 

Anonymkode: b9575...40c

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også som deg ts. Men det er ikke mulig lenger å være så følsom og naiv i dagens dating verden. Har nylig blitt singel igjen og når jeg blir klar for å date så skal jeg ikke gjøre som før. Nå skal jeg date mer kynisk og bruke de tilbake. Fuxk menn og deres følelser, vil de bruke og kaste så skal vi bruke og kaste ;)  for menn er sex viktig, for oss kvinner er oppmerksomhet og at han legger inn tid og energi, skal la de jobbe hardt for nothing 😂 jeg trenger ikke pikk, trenger bare en klem og litt oppmerksomhet, noen som hører på meg og stiller opp, if not on to the next idiot som tror han skal få ligge😂

Anonymkode: e0df9...f56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg var også som deg ts. Men det er ikke mulig lenger å være så følsom og naiv i dagens dating verden. Har nylig blitt singel igjen og når jeg blir klar for å date så skal jeg ikke gjøre som før. Nå skal jeg date mer kynisk og bruke de tilbake. Fuxk menn og deres følelser, vil de bruke og kaste så skal vi bruke og kaste ;)  for menn er sex viktig, for oss kvinner er oppmerksomhet og at han legger inn tid og energi, skal la de jobbe hardt for nothing 😂 jeg trenger ikke pikk, trenger bare en klem og litt oppmerksomhet, noen som hører på meg og stiller opp, if not on to the next idiot som tror han skal få ligge😂

Dermed er enda en kvinne fremme ved nest siste steg. Siste steg blir at du omsider innser hvorfor menn ghoster kvinner over en lav sko hvis de ikke responderer tilfredsstillende.

Lykke til! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dermed er enda en kvinne fremme ved nest siste steg. Siste steg blir at du omsider innser hvorfor menn ghoster kvinner over en lav sko hvis de ikke responderer tilfredsstillende.

Lykke til! 😂

Som pen kvinne kan du få menn til å danse lenge rundt deg, tro meg 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Som pen kvinne kan du få menn til å danse lenge rundt deg, tro meg 🤭

Det kan du. Men hvilke menn…? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere på youtube som snakker om hvordan man bør gjøre når man dater og en mann gjør ditt eller datt osv osv.. Egentlig ikke noe jeg gidder se på eller lese om, men jeg så noen videoer bare for å se hva som faktisk ble sagt. Han jeg så på var Brian Nox, om noen skulle lure. Tenker det er mange kvinner som har noe å lære der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det kommer de ikke til å gjøre. Kvinner er programmerte fra naturens side til å velge vinnere.

Problemet er at det er veldig mange kvinner og stadig færre mannlige vinnere.

Og når kvinner i tillegg nå er oppdratt til å ikke verne dyden sin, da kan de heller ikke stille krav med troverdighet siden det alltids finnes en annen kvinne som er villig.

Feminismen har taklet kvinner i knehøyde.

Nei, de er programerte til å velge menn med høy selvtillit og styrke. Ikke nødvendigvis vinnere. Dette er ofte typer som ikke nødvendigvis er de beste partnerne. 

Litt av problemet i dag er nok at kvinner er reddere og derfor styrker disse tendensen seg. I fungerende, trygge samfunn er nok vinnerne mer populære.

Endret av Hermann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermann skrev (Akkurat nå):

Nei, de er programerte til å velge menn med høy selvtillit og styrke. Ikke nødvendigvis vinnere. Dette er ofte typer som ikke nldvendigvis er de beste partnerne. 

Litt av problemet i dag er nok at kvinner er reddere og derfor styrkere dinne tendensen seg. I fungerende, trygge samfunn er nok vinnerne mer populære.

Du blander kortene her. Kvinner er ikke synske, de kan ikke generelt vite med sikkerhet om en mann faktisk er en vinner. Så de må gå etter "vinner-trekk", f.eks høy selvtillit og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du blander kortene her. Kvinner er ikke synske, de kan ikke generelt vite med sikkerhet om en mann faktisk er en vinner. Så de må gå etter "vinner-trekk", f.eks høy selvtillit og styrke.

Høy selvtillit og styrke 😂 hallo vi lever i 2024 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og derfor er generasjonen som vokser opp i dag den dummeste og sykeste i historien 😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det kan du. Men hvilke menn…? 😄

All slags menn, har en roaster, inneholder godt og blandet av menn. Sender aldri melding først men har du 10 flørter så hører du fra 1-2 minst daglig og det er alt jeg trenger, dekker behovet for oppmerksomhet og litt flørt. Også får man alltid mulighet til å gi kald skulder til noen av de så jobber de ekstra hardt dagen etter 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (59 minutter siden):

Det er flere på youtube som snakker om hvordan man bør gjøre når man dater og en mann gjør ditt eller datt osv osv.. Egentlig ikke noe jeg gidder se på eller lese om, men jeg så noen videoer bare for å se hva som faktisk ble sagt. Han jeg så på var Brian Nox, om noen skulle lure. Tenker det er mange kvinner som har noe å lære der. 

Hollenderen har jeg sett mye på og mange andre og. Blir ikke så veldig mye klokere. Pluss han har dårlig humor😂. Matt Boggs han er morsom og kjekk og se på i hvertfall. 

Anonymkode: c196e...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

All slags menn, har en roaster, inneholder godt og blandet av menn. Sender aldri melding først men har du 10 flørter så hører du fra 1-2 minst daglig og det er alt jeg trenger, dekker behovet for oppmerksomhet og litt flørt. Også får man alltid mulighet til å gi kald skulder til noen av de så jobber de ekstra hardt dagen etter 😂

Det heter en "roster", og ingen mann som har noe å velge i lar seg lede etter nesa bare fordi en dame ser bra ut. Hvis det er noe vi virkelig ikke har mangel på i Norge er det damer som ser bra ut, slik er det gått inflasjon i forlengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...