AnonymBruker Skrevet 22. juni #81 Del Skrevet 22. juni GrønnNellik68 skrev (12 timer siden): Egentlig tror jeg du har ett poeng denne frigjøringen seksuelt har gått litt for langt og det gagner definitivt ikke oss damer i det lange løp. Noen klarer sikkert å tilpasse seg dette på ypperlig vis men mange av oss gjør ikke det. Gjelder spesielt oss der sex betyr noe av det mest private og intime jeg deler med en mann. Og ikke noe man har med mange og flere samtidig osv osv. Virker som det har gått helt bananas. Damer snakker om ligging hele tiden og med forskjellige folk . Noen har en sirkel av menn rundt seg så de sikrer seg 100% oppmerksomhet fra menn til en hver tid. Men da kun seksuelt. Når vi da skal lete etter noe seriøst så blir det vanskelig for seksuell frigjøring for kvinner gjør det jo 1000 ganger enklerer for menn og få sex uten og forplikte seg. Det har sin pris for oss damer det. jeg er for at man skal kunne velge mann selv, velge hvem en vil ha sex med osv selv. Men å se på sex som ikke noe spesielt lengre. Det tror jeg ødelgger for kvinner den dagen de ser etter noe seriøst. Når jeg leser om damer som har FF mens de dater andre for å ikke miste oppmerksomheten fra en mann noen uker da har det gått for langt. Damer klarer seg som regel uten sex noen uker sammenlignet med menn er det dette enklere for damer i mitt hodet. Men når de må ha noen å knulle mens de dater da er det noe feil noe sted. Da må være besatt av oppmerksomhet i mitt hodet. Og de er nødt til å tilby sex til en hver tid for å oppnå den oppmerksomheten. Hva gir det egentlig? Det er jo helt tomt hele opplegget hvis man tenker etter. Men ja er nå sånn dagens damer vil ha det så kjør på. Har skjønt for lenge siden at jeg ikke passer inn i dagens dating kultur. Man kan bli mentalt ødelagt av mindre. En ting jeg ikke forstår. En mann damer har sex med over tid og skriver her inne at vi ikke passer sammen i forhold men har fin sex med og god kjemi med. Jeg mener de skriver dette fordi de ikke ser noe mulighet for kjæresteri eller forhold men innerst inne kunne de nok ha tenkt seg det med en man har kommet så tett innpå. Men når det blir vanskelig å innrømme det ovenfor seg selv en gang at hadde de hatt sjansen hadde de villet hatt han som kjæreste. Dette skjer fordi mannen ikke vil ha noe forhold. Men er fornøyd med forpliktelseløs sex med dem at vi damer godtar dette her. Fordi vi liker dem alt for godt. Jeg tror det er sånn det henger sammen men ingen vil innrømme det ikke til seg selv en gang. Men igjen ett resultat av seksuell frigjørings hos kvinner som har gått litt for langt. Louise Perry (selverklært feminist) forklarte det på en veldig grei måte: Hun sa at rundt 10% av kvinner kan trives med å "knulle som menn", mens de resterende 90% bare ikke får det til. Og det er i bunn og grunn hele poenget. Jeg er mann. Jeg vet nøyaktig hva hun sikter til. Jeg kunne knullet en ny dame hver kveld, uten å føle noe som helst for henne i forkant og uten å ende opp med å føle noe som helst for henne i etterkant. Det går virkelig helt fint, jeg kunne til og med trives med det. Kunne du det, med kjønnene byttet om…? For det er nemlig dette den såkalte "seksuelle frigjøringen" har meldt dere på, selv om dere kanskje ikke er klar over det.. Det er dette som venter på dere der ute: Menn som nok gjerne vil knulle dere, fordi knulling er digg der og da, men som ikke føler en dritt for dere hverken før etter etterpå. Og det virkelig tragiske er at det er veldig vanskelig å være hun som sier nei. Fordi det alltid er en annen som sier ja. Og da blir du erstattet. Ser dere selv hva som har skjedd her? Anonymkode: 049eb...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. juni #82 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Louise Perry (selverklært feminist) forklarte det på en veldig grei måte: Hun sa at rundt 10% av kvinner kan trives med å "knulle som menn", mens de resterende 90% bare ikke får det til. Og det er i bunn og grunn hele poenget. Jeg er mann. Jeg vet nøyaktig hva hun sikter til. Jeg kunne knullet en ny dame hver kveld, uten å føle noe som helst for henne i forkant og uten å ende opp med å føle noe som helst for henne i etterkant. Det går virkelig helt fint, jeg kunne til og med trives med det. Kunne du det, med kjønnene byttet om…? For det er nemlig dette den såkalte "seksuelle frigjøringen" har meldt dere på, selv om dere kanskje ikke er klar over det.. Det er dette som venter på dere der ute: Menn som nok gjerne vil knulle dere, fordi knulling er digg der og da, men som ikke føler en dritt for dere hverken før etter etterpå. Og det virkelig tragiske er at det er veldig vanskelig å være hun som sier nei. Fordi det alltid er en annen som sier ja. Og da blir du erstattet. Ser dere selv hva som har skjedd her? Anonymkode: 049eb...08e Jeg ser det men hjelper lite hva ei kjerring på 50 pluss mener .. men syns virkelig synd på de unge i dagens samfunn ja det må jeg si når jeg ser hvordan det har blitt. Og ja på langt vei enig med deg. Fordi disse dating appene og chatte sider alt er kun fokusert på sex og ikke noe annet. Annet er når de syns det er ok å ha noen fast å skravle med på nett men aldri har noen intensjon om å møte deg. Men de er det langt i mellom. Selvsagt gagner dette mest menn som digger dette å kunne pule rundt uten å føle noe og ikke forplikte seg. Dating var litt mer seriøst før enn det er nå. De tok ikke så lett på sex da som nå. Eller noen gjorde det men ikke i like stor grad som idag. Da var det ute på byen det skjedde og man var litt mer forskåna for all sex praten fordi man prata ikke om favoritt stillinger og diverse når man satt i baren da flørta man og dansa og ble mer og mer intim. Helt noe annet enn idag. Vanlig var og å bli bedt med ut på kino eller noe ett par dager etterpå hvis de likte å prate med deg. Internett bombarderer deg 24/7 av menn som vil pule.. bare man er på en side er det alltids noen som prøver seg. Og enig i den sier man nei så fins det alltid noen som sier ja så ingenting blir noe spesielt lengre for min del. Og konkurrere om en mann det gidder jeg ikke altså med andre damer. De kan ha ham. Det var sånn jeg tenkte når jeg var yngre i hvertfall. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #83 Del Skrevet 22. juni GrønnNellik68 skrev (24 minutter siden): Jeg ser det men hjelper lite hva ei kjerring på 50 pluss mener .. men syns virkelig synd på de unge i dagens samfunn ja det må jeg si når jeg ser hvordan det har blitt. Og ja på langt vei enig med deg. Fordi disse dating appene og chatte sider alt er kun fokusert på sex og ikke noe annet. Annet er når de syns det er ok å ha noen fast å skravle med på nett men aldri har noen intensjon om å møte deg. Men de er det langt i mellom. Selvsagt gagner dette mest menn som digger dette å kunne pule rundt uten å føle noe og ikke forplikte seg. Dating var litt mer seriøst før enn det er nå. De tok ikke så lett på sex da som nå. Eller noen gjorde det men ikke i like stor grad som idag. Da var det ute på byen det skjedde og man var litt mer forskåna for all sex praten fordi man prata ikke om favoritt stillinger og diverse når man satt i baren da flørta man og dansa og ble mer og mer intim. Helt noe annet enn idag. Vanlig var og å bli bedt med ut på kino eller noe ett par dager etterpå hvis de likte å prate med deg. Internett bombarderer deg 24/7 av menn som vil pule.. bare man er på en side er det alltids noen som prøver seg. Og enig i den sier man nei så fins det alltid noen som sier ja så ingenting blir noe spesielt lengre for min del. Og konkurrere om en mann det gidder jeg ikke altså med andre damer. De kan ha ham. Det var sånn jeg tenkte når jeg var yngre i hvertfall. Har aldri opplevd en eneste mann oppsøke meg seksuelt over nett. Har blitt oppsøkt en veldig sjelden gang, og noen ganger har det vært litt rart, men aldri seksuelt. Anonymkode: 83f86...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #84 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri opplevd en eneste mann oppsøke meg seksuelt over nett. Har blitt oppsøkt en veldig sjelden gang, og noen ganger har det vært litt rart, men aldri seksuelt. Anonymkode: 83f86...931 Foruten av gamle menn som ville camme da jeg var tenåring. Antar det ikke var uskyldig. Anonymkode: 83f86...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni #85 Del Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 8.28): Det er akkurat sånn jeg føler det. Mind games, det er akkurat det det er. Jeg takler det ikke. Og jeg klarer ikke å tenke med hodet i stedet for hjertet. Jeg går all in med hele meg. Anonymkode: dfa4f...5a4 Jeg var slik og ble så mye såret, ting var ikke bedre 10 år siden når jeg gikk gjennom det samme. Men så tok jeg meg noen år alene og bygget opp meg selv, forrige uke lastet jeg ned tinder og lo av de samme tingene som hadde fått meg hektet for noen år siden. Tomme fraser av liksom interesse bare for å hekte en og få en på, tro at det er noe der. Ta den jobben ts, bygg deg selv opp, gi til deg selv, velg fra øverste hylle og se ned på de som bare skal ta fra deg. Anonymkode: 9bf0c...4ed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 23. juni #86 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg var slik og ble så mye såret, ting var ikke bedre 10 år siden når jeg gikk gjennom det samme. Men så tok jeg meg noen år alene og bygget opp meg selv, forrige uke lastet jeg ned tinder og lo av de samme tingene som hadde fått meg hektet for noen år siden. Tomme fraser av liksom interesse bare for å hekte en og få en på, tro at det er noe der. Ta den jobben ts, bygg deg selv opp, gi til deg selv, velg fra øverste hylle og se ned på de som bare skal ta fra deg. Anonymkode: 9bf0c...4ed ja når du har bygget deg selv så høyt nå da. Hvilke profiler ler du ikke av ? Syns alt på tinder er rimelig likt når jeg var der sist. Det kan stå at de ser etter ett forhold men begynner å snakke med dem så er de langt fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #87 Del Skrevet 23. juni GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): ja når du har bygget deg selv så høyt nå da. Hvilke profiler ler du ikke av ? Syns alt på tinder er rimelig likt når jeg var der sist. Det kan stå at de ser etter ett forhold men begynner å snakke med dem så er de langt fra det. Dessverre har jeg enda ikke møtt en på tinder som er seriøs eller i nærheten en gang, jeg tror faktisk ikke det er stedet for seriøse folk, med mindre en har flaks. Alle jeg har snakket med i det siste vil enten se det an, vil snakke om sex, veksler mellom å være veldig på og veldig av, vet ikke hva de vil, eller kjører på med masse love bombing og blir sure når det ikke fungerer. Anonymkode: 9bf0c...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 23. juni #88 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dessverre har jeg enda ikke møtt en på tinder som er seriøs eller i nærheten en gang, jeg tror faktisk ikke det er stedet for seriøse folk, med mindre en har flaks. Alle jeg har snakket med i det siste vil enten se det an, vil snakke om sex, veksler mellom å være veldig på og veldig av, vet ikke hva de vil, eller kjører på med masse love bombing og blir sure når det ikke fungerer. Anonymkode: 9bf0c...4ed ha ha ha ha.. så det du sier er at du er enig med meg da??? Alt det der har jeg sett for lenge siden. Og derfor sletta tinder og. Men ja enig med de som skrev at dette er resultatet av ekstrem seksuell frigjøring av damer. Kun mannfolk som tjener på dette og kanskje 10% av damene som takler og ligge rundt uten følelser. De fleste takler dette her svært dårlig. Men ja de fleste tror jo på dette narrativet da at det er riktig at man skal ligge rundt.. ha en på ligge med til en hver tid. Bytte ut når det kommer følelser, ha en å ligge med mens man dater noe seriøst.. altså det høre jo helt bak mål ut alt sammen hvis en begynner å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #89 Del Skrevet 23. juni GrønnNellik68 skrev (1 minutt siden): ha ha ha ha.. så det du sier er at du er enig med meg da??? Alt det der har jeg sett for lenge siden. Og derfor sletta tinder og. Men ja enig med de som skrev at dette er resultatet av ekstrem seksuell frigjøring av damer. Kun mannfolk som tjener på dette og kanskje 10% av damene som takler og ligge rundt uten følelser. De fleste takler dette her svært dårlig. Men ja de fleste tror jo på dette narrativet da at det er riktig at man skal ligge rundt.. ha en på ligge med til en hver tid. Bytte ut når det kommer følelser, ha en å ligge med mens man dater noe seriøst.. altså det høre jo helt bak mål ut alt sammen hvis en begynner å tenke på det. Jeg er av tinder selv, denne karusellen er ikke noe for meg, da velger jeg glatt og lykkelig resten av livet alene. Jeg kan ikke ha tilfeldig sex eller løse seksuelle relasjoner, jeg er ikke bygget slik, og jeg vil heller ikke dele livet og innvestere alt jeg har med en fyr som er så redd for å være alene eller mangler bekreftelse at han må ha sex med andre mens han dater. Jeg hadde et mål om å få det bra alene så jeg kunne ha det bra med noen, ser nesten ut som jeg kommer til å få det bra helt alene 😅 Anonymkode: 9bf0c...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #90 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 7.46): Jeg hadde egentlig avstått fra dating ettersom jeg alltid føler meg dritt av det. Hver gang jeg møter en mann får jeg forhåpninger, og så blir jeg droppet, ghostet, lekt med. Jeg tar nok bekjentskapene litt for seriøst helt fra start, og mennene er ikke like seriøse. Uten dating i mange måneder og jeg følte meg bra. Så kom en mann i kontakt med meg, han initierte, og han var frempå. Jeg var mer tilbakeholden, klok av skade. Så lot jeg meg dessverre rive med, han virket som en god mann, og selvsagt fikk jeg følelser for han. Men for han var jo ikke dette seriøst. Han faser meg ut, det er helt klart. Så igjen sitter jeg igjen såret. Jeg føler meg elendig, jeg gikk i fella atter en gang. Jeg ville ikke dette, jeg ville holde meg unna menn. Det er rett og slett verdt det, den følelsen jeg sitter med hver gang. Jeg føler meg tråkket på, mindre verdt, stygg og dum. Det tar lang tid å komme over, uker og måneder før jeg føler meg bra igjen. Jeg er åpenbart ikke tykkhudet nok til datingsituasjon. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: dfa4f...5a4 Det høres ikke ut som du er klar for dating. Det er en jungel der ute. Du vet ikke andre folk sine intensjoner og tanker. En må også ikke være naiv og tenke at en ok date nødvendigvis er starten på en relasjon. Jeg tror du må legge ned ambisjonsnivået. Gå inn i datene med null ambisjoner. Om du har det hyggelig, bra. Om det ikke funker på sikt, også ok. Alle opplever skuffelser i datinglivet. Din situasjon er ikke et unntak, men ut fra beskrivelsen høres det ut som du bør jobbe med deg selv slik at du ikke trenger andre sin bekreftelse, er trygg i deg selv, og ikke går i kjelleren etter å ha blitt skuffa. Dersom det tar uker og måneder og komme deg igjen etter en skuffelse utsetter du deg selv for unødig mye smerte. Anonymkode: 04ba9...b7e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #91 Del Skrevet 23. juni GrønnNellik68 skrev (11 timer siden): Jeg ser det men hjelper lite hva ei kjerring på 50 pluss mener .. men syns virkelig synd på de unge i dagens samfunn ja det må jeg si når jeg ser hvordan det har blitt. Og ja på langt vei enig med deg. Fordi disse dating appene og chatte sider alt er kun fokusert på sex og ikke noe annet. Annet er når de syns det er ok å ha noen fast å skravle med på nett men aldri har noen intensjon om å møte deg. Men de er det langt i mellom. Selvsagt gagner dette mest menn som digger dette å kunne pule rundt uten å føle noe og ikke forplikte seg. Dating var litt mer seriøst før enn det er nå. De tok ikke så lett på sex da som nå. Eller noen gjorde det men ikke i like stor grad som idag. Da var det ute på byen det skjedde og man var litt mer forskåna for all sex praten fordi man prata ikke om favoritt stillinger og diverse når man satt i baren da flørta man og dansa og ble mer og mer intim. Helt noe annet enn idag. Vanlig var og å bli bedt med ut på kino eller noe ett par dager etterpå hvis de likte å prate med deg. Internett bombarderer deg 24/7 av menn som vil pule.. bare man er på en side er det alltids noen som prøver seg. Og enig i den sier man nei så fins det alltid noen som sier ja så ingenting blir noe spesielt lengre for min del. Og konkurrere om en mann det gidder jeg ikke altså med andre damer. De kan ha ham. Det var sånn jeg tenkte når jeg var yngre i hvertfall. Gode poenger. Det som har skjedd er at maktbalansen har forskjøvet seg kraftig, akselerert av online dating. Og selv om jeg selv kanskje ikke har helt "rent rulleblad" i forhold til dette temaet, så innser jo jeg også at det overhodet ikke er bra på et samfunnsmessig nivå. Vi trenger en balanse der kvinner og menn holder hverandre i sjakk og skjerper hverandre, fordi vi dermed også bringer frem det beste i hverandre. Slik det er idag er mindre attraktive menn i stor grad maktesløse ovenfor kvinner, og kvinner i stor grad maktesløse ovenfor attraktive menn. Og folk gir opp. Dette er grobunn for misnøye av den destruktive sorten. Anonymkode: 049eb...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 23. juni #92 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gode poenger. Det som har skjedd er at maktbalansen har forskjøvet seg kraftig, akselerert av online dating. Og selv om jeg selv kanskje ikke har helt "rent rulleblad" i forhold til dette temaet, så innser jo jeg også at det overhodet ikke er bra på et samfunnsmessig nivå. Vi trenger en balanse der kvinner og menn holder hverandre i sjakk og skjerper hverandre, fordi vi dermed også bringer frem det beste i hverandre. Slik det er idag er mindre attraktive menn i stor grad maktesløse ovenfor kvinner, og kvinner i stor grad maktesløse ovenfor attraktive menn. Og folk gir opp. Dette er grobunn for misnøye av den destruktive sorten. Anonymkode: 049eb...08e godt skrevet.. enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #93 Del Skrevet 23. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 8.57): Det er derfor jeg har trukket meg unna også. Skal jeg innrømme. Jeg bruker tid på en person, blir kjent med en person, og har opplevd flere ganger at folk dobbeldater, har sex med flere samtidig, at det er spill og leker, aggressive meldinger, dårlig kommunikasjon. Har ikke ork til å holde på med dette lengre. Jeg prøvde meg på Tinder en stund, men det ble bare blokk, blokk, blokk, blokk. Nå får jeg vondt i magen med en gang jeg får et kompliment om at jeg er pen, vakker og fin fordi jeg har så dårlig erfaring med at menn begynner sånn når de er kåte, også blir daten et evig mas om å pule.... og uansett hvor mange jeg sier nei så hjelpe det ikke. Selv den høfligste og snilleste mann kan bli et monster når han er kåt. 🥲 Anonymkode: 7d223...1f1 Det er mange menn som trenger å ha mange som mater "egoet" deres. Jeg har hatt en kjæreste som er akkurat sånn. Vi slo opp, men fikk kontakt igjen, og så oppdaget jeg at han har tre stk i loopen. En dame han liker godt og ligger med, og så er det meg og et par andre som han "holder på gress" og så snakker han skit om de andre til meg, og sikkert skit om meg til de andre. Skit om meg og de andre til venner osv..Vi avtalte å skulle møtes, og så inviterer han hun ene over dagen før han skulle treffe meg. Han ville ligge med begge. Det er søren meg nesten sjukt når jeg skriver det ned her. Helt utrolig at noen menn er så utspekulerte. Han er ikke så kjekk heller. Karma er at hun han liker aller best ikke vil ha han. Jeg orker ikke mer nå. Og som deg så kvier jeg meg for å date. Så jeg har tenkt å bare ta det med ro, og heller bruke tid på meg selv. Spise sunt, starte med skikkelig trening ( har meldt meg på gym fra juli av ) sole meg og bare investere i meg selv. Så får vi heller se til høsten hva jeg finner på mtp dating. Anonymkode: 4216d...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #94 Del Skrevet 23. juni Hater dating, absolutt waste of time. Jeg dater meg selv til det skjer naturlig. Apper kan du bare glemme. Har opplevd å bli skjelt ut av menn fordi jeg ikke svarer tilbake på meldinger på minuttet. Ser på Tinder og sånt som desperat hooke verktøy man bruker når man kjeder seg og er selskapssyk Anonymkode: e7be8...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #95 Del Skrevet 23. juni 23 hours ago, AnonymBruker said: Louise Perry (selverklært feminist) forklarte det på en veldig grei måte: Hun sa at rundt 10% av kvinner kan trives med å "knulle som menn", mens de resterende 90% bare ikke får det til. Og det er i bunn og grunn hele poenget. Jeg er mann. Jeg vet nøyaktig hva hun sikter til. Jeg kunne knullet en ny dame hver kveld, uten å føle noe som helst for henne i forkant og uten å ende opp med å føle noe som helst for henne i etterkant. Det går virkelig helt fint, jeg kunne til og med trives med det. Kunne du det, med kjønnene byttet om…? For det er nemlig dette den såkalte "seksuelle frigjøringen" har meldt dere på, selv om dere kanskje ikke er klar over det.. Det er dette som venter på dere der ute: Menn som nok gjerne vil knulle dere, fordi knulling er digg der og da, men som ikke føler en dritt for dere hverken før etter etterpå. Og det virkelig tragiske er at det er veldig vanskelig å være hun som sier nei. Fordi det alltid er en annen som sier ja. Og da blir du erstattet. Ser dere selv hva som har skjedd her? Anonymkode: 049eb...08e Så det du mener er at det er kvinner sin skyld at menn lyver, manipulerer, blir aggressive etc? Du som mann kan velge hva slags menneske og person som du ønsker å være. Du kan ikke klandre kvinner fordi at noen menn er søppel. Det er noe med at mange, blant deg, ikke klarer å legge ansvaret der det hører hjemme. Utover det, så har jeg hatt perioder med sølibat på 5, 6 og 7 år. Det gjør meg ingenting. Jeg vil heller være fri, enn å være fanget i et dårlig ekteskap. Min bestefar var jævlig mot min bestemor og min mor har mishandlet min far i nesten 40 år. Nå er det snart et år siden jeg hadde sex sist og det gjør meg ingenting. Jeg venter på den som er rette for meg, og jeg vil at det skal være ekte og fint. Det er noe dyrebart for meg, som jeg ikke gir bort til hvem som helst. Det må være noen som jeg kjenner, noen som jeg har tillit til og som jeg vet respekterer mine følelser. Anonymkode: 7d223...1f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni #96 Del Skrevet 23. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er mange menn som trenger å ha mange som mater "egoet" deres. Jeg har hatt en kjæreste som er akkurat sånn. Vi slo opp, men fikk kontakt igjen, og så oppdaget jeg at han har tre stk i loopen. En dame han liker godt og ligger med, og så er det meg og et par andre som han "holder på gress" og så snakker han skit om de andre til meg, og sikkert skit om meg til de andre. Skit om meg og de andre til venner osv..Vi avtalte å skulle møtes, og så inviterer han hun ene over dagen før han skulle treffe meg. Han ville ligge med begge. Det er søren meg nesten sjukt når jeg skriver det ned her. Helt utrolig at noen menn er så utspekulerte. Han er ikke så kjekk heller. Karma er at hun han liker aller best ikke vil ha han. Jeg orker ikke mer nå. Og som deg så kvier jeg meg for å date. Så jeg har tenkt å bare ta det med ro, og heller bruke tid på meg selv. Spise sunt, starte med skikkelig trening ( har meldt meg på gym fra juli av ) sole meg og bare investere i meg selv. Så får vi heller se til høsten hva jeg finner på mtp dating. Anonymkode: 4216d...f4b Det er mitt inntrykk også. Jeg gikk på date med en som maste hele tiden om at han hadde så mange damer, og at jeg burde være takknemlig for at han brukte tiden sin på meg. Jeg ønsket han lykke til med de damene og gikk derifra. Anonymkode: 7d223...1f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #97 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er mitt inntrykk også. Jeg gikk på date med en som maste hele tiden om at han hadde så mange damer, og at jeg burde være takknemlig for at han brukte tiden sin på meg. Jeg ønsket han lykke til med de damene og gikk derifra. Anonymkode: 7d223...1f1 Wtf, bra han avslørte seg Anonymkode: 83f86...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #98 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Så det du mener er at det er kvinner sin skyld at menn lyver, manipulerer, blir aggressive etc? Det han sier er vel heller at menns seksualitet er et hai-basseng, har alltid vært et hai-basseng, og kommer alltid til å forbli et hai-basseng. Og dere skulle på død og liv stupe oppi. Anonymkode: 09cec...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #99 Del Skrevet 24. juni 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det han sier er vel heller at menns seksualitet er et hai-basseng, har alltid vært et hai-basseng, og kommer alltid til å forbli et hai-basseng. Og dere skulle på død og liv stupe oppi. Anonymkode: 09cec...b6a Nei, kvinner ønsker å ta egne valg, velge sine egne partnere. At en del menn mangler anstendighet vet vi alle fra før av, og han er bare et eksempel på en av utallige bedriten menn som eksisterer i dagens samfunn. Anonymkode: 7d223...1f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni #100 Del Skrevet 24. juni AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 7.46): Jeg hadde egentlig avstått fra dating ettersom jeg alltid føler meg dritt av det. Hver gang jeg møter en mann får jeg forhåpninger, og så blir jeg droppet, ghostet, lekt med. Jeg tar nok bekjentskapene litt for seriøst helt fra start, og mennene er ikke like seriøse. Uten dating i mange måneder og jeg følte meg bra. Så kom en mann i kontakt med meg, han initierte, og han var frempå. Jeg var mer tilbakeholden, klok av skade. Så lot jeg meg dessverre rive med, han virket som en god mann, og selvsagt fikk jeg følelser for han. Men for han var jo ikke dette seriøst. Han faser meg ut, det er helt klart. Så igjen sitter jeg igjen såret. Jeg føler meg elendig, jeg gikk i fella atter en gang. Jeg ville ikke dette, jeg ville holde meg unna menn. Det er rett og slett verdt det, den følelsen jeg sitter med hver gang. Jeg føler meg tråkket på, mindre verdt, stygg og dum. Det tar lang tid å komme over, uker og måneder før jeg føler meg bra igjen. Jeg er åpenbart ikke tykkhudet nok til datingsituasjon. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: dfa4f...5a4 Jeg bare skjønner ikke hvorfor du tar deres idiotskap personlig og til deg. Du må snu tanken din her og tenke at du er jo fantastisk og som var heldig og gikk glipp av en idotot. Det de gikk glipp av fantastiske deg Anonymkode: 9293f...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå