Surpomp Skrevet 20. juni #21 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde egentlig avstått fra dating ettersom jeg alltid føler meg dritt av det. Hver gang jeg møter en mann får jeg forhåpninger, og så blir jeg droppet, ghostet, lekt med. Jeg tar nok bekjentskapene litt for seriøst helt fra start, og mennene er ikke like seriøse. Uten dating i mange måneder og jeg følte meg bra. Så kom en mann i kontakt med meg, han initierte, og han var frempå. Jeg var mer tilbakeholden, klok av skade. Så lot jeg meg dessverre rive med, han virket som en god mann, og selvsagt fikk jeg følelser for han. Men for han var jo ikke dette seriøst. Han faser meg ut, det er helt klart. Så igjen sitter jeg igjen såret. Jeg føler meg elendig, jeg gikk i fella atter en gang. Jeg ville ikke dette, jeg ville holde meg unna menn. Det er rett og slett verdt det, den følelsen jeg sitter med hver gang. Jeg føler meg tråkket på, mindre verdt, stygg og dum. Det tar lang tid å komme over, uker og måneder før jeg føler meg bra igjen. Jeg er åpenbart ikke tykkhudet nok til datingsituasjon. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: dfa4f...5a4 Husk at du også må være litt frempå hvis det skal utvikle seg til noe mer. Våg å være åpen /ærlig om hva du forventer og krev at han er likedan. Hvis du yter litt vil han også yte sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. juni #22 Del Skrevet 20. juni Datingmarkedet er ganske ødelagt for begge kjønn, og begge kjønn tilpasser seg realitetene. Tenk om markedet var mer balansert, da ville ikke menn utnyttet damer i like stor grad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #23 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med en gang! Dessverre. Jeg er lojal til og med på tekstestadiet før vi møtes, hvis jeg har et godt inntrykk av mannen. Anonymkode: dfa4f...5a4 Men da legger du jo opp til skuffelse, du blir såra av dine egne forventninger. Anonymkode: 0b957...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #24 Del Skrevet 20. juni norw skrev (1 time siden): Datingmarkedet er ganske ødelagt for begge kjønn, og begge kjønn tilpasser seg realitetene. Tenk om markedet var mer balansert, da ville ikke menn utnyttet damer i like stor grad. Ja wow, så generøst det hadde vært av dem... Anonymkode: 83f86...931 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #25 Del Skrevet 20. juni 2 hours ago, norw said: Datingmarkedet er ganske ødelagt for begge kjønn, og begge kjønn tilpasser seg realitetene. Tenk om markedet var mer balansert, da ville ikke menn utnyttet damer i like stor grad. "Om kvinner ikke gikk så lettkledd og drakk alkohol, så hadde det vært færre voldtekter. Tenk så fint." Anonymkode: 16d2c...611 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #26 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Men da legger du jo opp til skuffelse, du blir såra av dine egne forventninger. Anonymkode: 0b957...7e7 Ja jeg er klar over det, men hvordan kan jeg endre tankene og følelsene mine? Å ta det chill, det er ikke naturlig for meg. Anonymkode: dfa4f...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #27 Del Skrevet 20. juni Måten du beskriver det på så går du kanskje all in for fort, og blir litt intens? Det skremmer fort bort mannfolk. Og å bli avvist er en del av det å date Anonymkode: 2ff67...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #28 Del Skrevet 20. juni Dating i dag gjør deg kynisk til slutt. Jeg vil si jeg var en ''etisk'' dater i begynnelsen av 20 årene. snakket kun med 1 jente om gangen, dobbelbooket aldri, var ærlig. Etter noen dårlige erfaringer med dating der jeg ble ghostet flere ganger av tinder dates, brukt som ett ''alternativ'', flørtet med damer som kastet bort tiden min og overhodet ikke hadde noen intensjoner om å møtes, men kun likte ego boostet. Ledet kun til ensomme bittre netter. Til slutt så ble jeg bare helt iskald. Sjekker opp så mange damer som overhodet mulig, flørter med masse forskjellige samtidig og driter i om jeg blir avvist. Går bare til neste. Har sex med flere samtidig. Hvis en blir mindre entusiastisk skriver jeg til hun andre. Begge kjønnene behandler hverandre som søppel. Man må bare skru av følelsene helt, hvis ikke så blir du utbrent, såret og bitter. Anonymkode: 68645...006 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #29 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dating i dag gjør deg kynisk til slutt. Jeg vil si jeg var en ''etisk'' dater i begynnelsen av 20 årene. snakket kun med 1 jente om gangen, dobbelbooket aldri, var ærlig. Etter noen dårlige erfaringer med dating der jeg ble ghostet flere ganger av tinder dates, brukt som ett ''alternativ'', flørtet med damer som kastet bort tiden min og overhodet ikke hadde noen intensjoner om å møtes, men kun likte ego boostet. Ledet kun til ensomme bittre netter. Til slutt så ble jeg bare helt iskald. Sjekker opp så mange damer som overhodet mulig, flørter med masse forskjellige samtidig og driter i om jeg blir avvist. Går bare til neste. Har sex med flere samtidig. Hvis en blir mindre entusiastisk skriver jeg til hun andre. Begge kjønnene behandler hverandre som søppel. Man må bare skru av følelsene helt, hvis ikke så blir du utbrent, såret og bitter. Anonymkode: 68645...006 Hvordan skrur man av følelsene? Anonymkode: dfa4f...5a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #30 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (55 minutter siden): "Om kvinner ikke gikk så lettkledd og drakk alkohol, så hadde det vært færre voldtekter. Tenk så fint." Anonymkode: 16d2c...611 Har du røyket crack? Hvordan ellers kom du på at liksom det der er det samme? Anonymkode: 65b43...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #31 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Måten du beskriver det på så går du kanskje all in for fort, og blir litt intens? Det skremmer fort bort mannfolk. Og å bli avvist er en del av det å date Anonymkode: 2ff67...22c Tror nok jeg etterhvert blir litt intens. I begynnelsen er jeg tilbakeholden fordi jeg er redd for å bli såret. Men etterhvert faller jeg jo for han, og slipper følelsene løs. Jeg prøver å holde tilbake, men jeg ønsker nok litt mer kontakt enn det mennene gjør. De trekker seg tilbake, og jeg angrer på at jeg lot følelsene slippe til. Hver jævla gang. Anonymkode: dfa4f...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #32 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Måten du beskriver det på så går du kanskje all in for fort, og blir litt intens? Det skremmer fort bort mannfolk. Og å bli avvist er en del av det å date Anonymkode: 2ff67...22c Tror nok jeg etterhvert blir litt intens. I begynnelsen er jeg tilbakeholden fordi jeg er redd for å bli såret. Men etterhvert faller jeg jo for han, og slipper følelsene løs. Jeg prøver å holde tilbake, men jeg ønsker nok litt mer kontakt enn det mennene gjør. De trekker seg tilbake, og jeg angrer på at jeg lot følelsene slippe til. Hver jævla gang. Anonymkode: dfa4f...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #33 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tror nok jeg etterhvert blir litt intens. I begynnelsen er jeg tilbakeholden fordi jeg er redd for å bli såret. Men etterhvert faller jeg jo for han, og slipper følelsene løs. Jeg prøver å holde tilbake, men jeg ønsker nok litt mer kontakt enn det mennene gjør. De trekker seg tilbake, og jeg angrer på at jeg lot følelsene slippe til. Hver jævla gang. Anonymkode: dfa4f...5a4 Skjønner det er krevende, jeg har hatt tendens til det samme, og det har skremt bort noen damer, men det finnes da de som også liker det litt sånn. Her var vi begge ganske intense fra start, trodde egentlig jeg kom til å sabotere det, men hun likte jeg var veldig på, og det er garantert menn som også liker det, så det er mulig 😊 Anonymkode: 2ff67...22c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #34 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja jeg er klar over det, men hvordan kan jeg endre tankene og følelsene mine? Å ta det chill, det er ikke naturlig for meg. Anonymkode: dfa4f...5a4 Du kan jobbe med å bli komfortabel med å være singel, da blir man automatisk litt mer avslappet til å møte noen. Anonymkode: 0b957...7e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompenisse Skrevet 20. juni #35 Del Skrevet 20. juni 7 hours ago, AnonymBruker said: Nå får jeg vondt i magen med en gang jeg får et kompliment om at jeg er pen, vakker og fin fordi jeg har så dårlig erfaring med at menn begynner sånn når de er kåte, også blir daten et evig mas om å pule.... og uansett hvor mange jeg sier nei så hjelpe det ikke. Selv den høfligste og snilleste mann kan bli et monster når han er kåt. 🥲 Anonymkode: 7d223...1f1 Haha, turte aldri å spørre (eks)kona om sex , vanskelig å se for meg at jeg skal tørre å mase på en relativt ukjent dame om det samme 😁 Lærer jaggu litt om enkelte menn på dette forumet også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #36 Del Skrevet 20. juni 8 hours ago, AnonymBruker said: Ergo er dating kun for de som ikke er følelses mennesker. De av oss som er det har ingen plass i dating verden 2024 der alt er kynisk, null respekt for andre, holde hender er mer intimt enn sex. Sex betyr ikke lenger noe i dagens dating verden. Det er mind games over en lav sko. Menn lirer av seg alt mulig av romantisk fjas. Som for en som er full av følelser og utsultet på oppmerksomhet er musikk i ørene til vil lett la seg rive med. Som bare vil finne en å bli forelsket i ha det fint er dating 2024 ett mareritt. Forstår deg godt ts. Det er ikke verd det. Man blir mentalt ødelagt av dating idag. Anonymkode: c196e...f9c Dette. Dating er et helvete for oss følelsesmennesker men passer utmerket for de som er kyniske. Anonymkode: 6d760...acb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #37 Del Skrevet 20. juni 6 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner meg så igjen i det du skriver, ts. Jeg har møtt en mann nå, som så absolutt kunne vært potensiell for min del, men jeg holder igjen på alle plan og tørr enda ikke å gå på noe date, fordi jeg er redd for å utvikle følelser for så å bli dumpet igjen. Akkurat nå driver jeg mer å fokuserer på det som kan være negativt med han, for at jeg skal miste lysten på å date han også. Anonymkode: 2c1bb...94b Er i akkurat samme situasjon. Har nå tenkt ut så mange feil om han at jeg nesten har begynt å tro på det selv og har mistet lysten før det i det hele tatt ble noe ordentlig av. Vet det er en forsvarsmekanisme fordi jeg merket jeg hadde følelser og så pang fikk jeg panikk og nå vil jeg ikke mer. Den fryktløse romantikeren jeg en gang var er visst død. Anonymkode: 6d760...acb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #38 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg hadde egentlig avstått fra dating ettersom jeg alltid føler meg dritt av det. Hver gang jeg møter en mann får jeg forhåpninger, og så blir jeg droppet, ghostet, lekt med. Jeg tar nok bekjentskapene litt for seriøst helt fra start, og mennene er ikke like seriøse. Uten dating i mange måneder og jeg følte meg bra. Så kom en mann i kontakt med meg, han initierte, og han var frempå. Jeg var mer tilbakeholden, klok av skade. Så lot jeg meg dessverre rive med, han virket som en god mann, og selvsagt fikk jeg følelser for han. Men for han var jo ikke dette seriøst. Han faser meg ut, det er helt klart. Så igjen sitter jeg igjen såret. Jeg føler meg elendig, jeg gikk i fella atter en gang. Jeg ville ikke dette, jeg ville holde meg unna menn. Det er rett og slett verdt det, den følelsen jeg sitter med hver gang. Jeg føler meg tråkket på, mindre verdt, stygg og dum. Det tar lang tid å komme over, uker og måneder før jeg føler meg bra igjen. Jeg er åpenbart ikke tykkhudet nok til datingsituasjon. Er det flere som har det sånn? Anonymkode: dfa4f...5a4 Dette er hva konservative verdier forsøkte å beskytte kvinner mot: Menns seksualitet, i all sin kyniske brutalitet. Men feministene visst selvsagt bedre… Så kos dere med den "seksuelle frigjøringen" deres, jenter! 😄 Anonymkode: 049eb...08e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #39 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ergo er dating kun for de som ikke er følelses mennesker. De av oss som er det har ingen plass i dating verden 2024 der alt er kynisk, null respekt for andre, holde hender er mer intimt enn sex. Sex betyr ikke lenger noe i dagens dating verden. Det er mind games over en lav sko. Menn lirer av seg alt mulig av romantisk fjas. Som for en som er full av følelser og utsultet på oppmerksomhet er musikk i ørene til vil lett la seg rive med. Som bare vil finne en å bli forelsket i ha det fint er dating 2024 ett mareritt. Forstår deg godt ts. Det er ikke verd det. Man blir mentalt ødelagt av dating idag. Anonymkode: c196e...f9c Igjen: Velkommen til en verden der den mannlige seksualitet er sluppet fullstendig fri. Dere får takke feministene som lurte dere til å tro at å knulle rundt som menn var i kvinners interesse. 😄 Anonymkode: 049eb...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermann Skrevet 20. juni #40 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det vet vel du strengt talt ingen ting om. Om du aldri har opplevd å bli ghostet. Det er selvfølgelig verre, enn å ikke få en date. Da har man investert følelser og tror kanskje at ting går bra Anonymkode: 99619...26c Da bør dere velge skikkelige menn. De fins, men de er kanskje ikke like pirrende som klovnene dere ellers går etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå