Gå til innhold

Hvem er penest - Du eller mannen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har klart det peneste ansiktet, men han har finest kropp. Og jeg som trodde at utseendet ikke betydde noe for meg så lenge han ikke var grovt overvektig… må beholde han her, for det er neimen ikke mange 64-åringer med så fine magemuskler.

Anonymkode: 4ba76...20e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når vi møttes var det meg, nå er det definitivt mannen.

Anonymkode: 8a96e...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var definitivt penest da vi ble sammen - han har et mye penere ansikt enn meg, og var fremdeles ung og i ok form.

Nå 20 år senere så synes aldersforskjellen (han er nesten 10 år eldre enn meg) mye bedre enn den gjorde dengang, han har anlagt skjegg som har blitt bortimot hvitt og han har noen kilo ekstra. Jeg er samme grå musa som alltid. Så nå vil jeg påstå at vi er jevnere, utseendemessig. 

Anonymkode: 6ca45...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Av nysgjerrighet. Hvem er penest, du eller mannen? 

Anonymkode: a3e75...0c8

Begge er like stygge. Derfor har vi klart å holde sammen lenge…..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvem som er penest av oss jeg?! 
Tror kanskje han?

Men i det siste har jeg begynt å få mye oppmerksomhet fra menn i ulike situasjoner, det er jeg ikke spesielt vant til fra før 😅 Tror jeg har blitt penere med årene, er nå 36 år og har 3 barn; så det er isåfall godt gjort 🫣

Anonymkode: 34151...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en såkalt tier da vi møttes, han var maks tre, sett i skala. Jeg ble beglodd og berørt av eldre menn fra jeg var 10-11, og "alle" var forelska i meg (nevner for å gi en liten pekepinn på hvor pen jeg ble ansett som). Møtte mannen da jeg var 16, og falt pladask. Han var omvendt av meg, aldri hatt kjæreste eller noe som helst. Jeg var så forelska at det gjorde vondt, og fremdeles kan det gjøre litt vondt fordi jeg elsker ham så høyt. 

Med tida ble vi mer jevna ut, og nå i tredveårene tar vi oss best ut annenhver dag, sånn omtrent 🤭 Jeg er en mer estetisk vakrere person, men han har sjarmen og personligheten, sosial og humoristisk, og han utstråler dette. Det gjør ham rett og slett mer attraktiv enn det jeg er, som er blitt introvert med årene og trives best i eget/kjernefamiliens selskap. 

Anonymkode: eb3d6...9c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg aner ikke hvem som er penest av oss jeg?! 
Tror kanskje han?

Men i det siste har jeg begynt å få mye oppmerksomhet fra menn i ulike situasjoner, det er jeg ikke spesielt vant til fra før 😅 Tror jeg har blitt penere med årene, er nå 36 år og har 3 barn; så det er isåfall godt gjort 🫣

Jeg spurte mannen nå, han mente vi var like vakker.

Var ikke så tilfreds med svaret, og etter litt fisking mener han at han er estetisk vakrere, men at jeg hadde utstrålingen, karisma og sjarm. Så da fikk jeg svar på hva han mener også 🤭😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var det nok meg, nå er det han😄 

Anonymkode: 8f65e...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Trygdefrue said:

Lav, lubben og tynn i håret, men jeg er snill med både damen og kattene hennes» 

Det er det viktigste 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge veldig pene da vi møttes i midten av 20-årene. Veldig likeverdige vil jeg si.

Nå nesten 10 år senere etter graviditet, fødsel og småbarnstid er han definitivt penest! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg. Når vi ble sammen var det han, men jeg eldes rett og slett bedre.

Anonymkode: c08de...fa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uteseendemessig er jeg penest. Men han har det peneste personligheten, selv om min personlighet ikke er så verst den heller.

Anonymkode: 01491...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mannen. Jeg er middels og i utgangspunktet OK fornøyd med utseendet mitt. Hun er langt over middels og det tror jeg hun vet.

Jeg lurer noen ganger på om det gjør forholdet litt skjevt, men det kan bare være i mitt hode.

Anonymkode: e8ab6...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han, defintivt, både før og nå. Han ser ut som han kunne vært med i enhver Dressmann-reklame. Jeg kan vel i beste fall kalles lav, nett og litt søt. 

Anonymkode: 21da0...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er penest. Han er 10 år eldre enn meg, men både penere og i bedre form. I tillegg den som er utadvent og sosial. Jeg er middels pen, innadvent og introvert og litt sær. 😄

Anonymkode: 85ec6...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Forhold der kvinnen er mest attraktiv fungerer statistisk sett ikke i lengden da hun vil etterhvert søke å oppgradere mannen.

Når man blir eldre er det nok mest vanlig at mannen er mer attraktiv enn kvinnen. Av den enkle grunn at kvinner ikke er attraktiv etter en viss alder og kraftig daler i attraktivitet etter fylte 35.

Anonymkode: 07bdf...144

Hilsen singel mann som sliter på datingmarkedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil mannen. Lurer ofte på hvordan jeg klarte å kapre han.

Anonymkode: cfa6f...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes han mens andre vurderer det som nokså likt. 

Anonymkode: 735bd...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor står det kjønn "kvinne" i profilen din, og du bruker navnet "frue" i brukernavnet? Bare nysgjerrig :) 

Anonymkode: 883b4...979

Nei det er sikkert jeg som har surret , jeg er mann men frue var bare fordi det er «fotballfrue» «pilotfrue» etc 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...