AnonymBruker Skrevet 21. november #101 Del Skrevet 21. november Kommer helt an på hva man anser som pent. Jeg veier noen kg for mye, men tenker at jeg har et penere ansikt. Han er derimot lang og slank, med litt uryddig ansikt 🥰 Veldig fin for meg da! Så tenker vi er ca en 5’er begge to🙂 Anonymkode: 6a50d...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #102 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 23.41): Av nysgjerrighet. Hvem er penest, du eller mannen? Anonymkode: a3e75...0c8 Rent objektivt, om man legger skjønnhetsidealene til grunn; jeg. Men han er verdens peneste mann i mine øyne, og kan sjarmere hvem som helst ❤️ Anonymkode: 245c0...a5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #103 Del Skrevet 21. november Han ville sagt meg, mulig om vi sto side om side vil jeg fått litt mer poeng,men han er ikke langt unna. En mann som har bare modell pene ekser og en dame meg da som alltid har vært pen. Anonymkode: b273d...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #104 Del Skrevet 21. november Etter 15 år er jeg fortsatt penest. Han er helt middels. Anonymkode: 0b75b...e6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #105 Del Skrevet 21. november Jeg var penest før, men etter 14 år og to fødsler senere så er det definitivt han. Tenker tilbake til før hvor jeg kunne lure på hvorfor så kjekke menn var sammen med kvinner som som så såpass slitne ut (ja, veldig overfladisk og umodent jeg vet) og nå forstår jeg hvorfor. Antagelig var kvinnene penere før årene, barn og fødsler hadde herjet med de. Anonymkode: f9a0b...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. november #106 Del Skrevet 21. november Min mann er penere enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå