AnonymBruker Skrevet 20. juni #61 Del Skrevet 20. juni Jeg ble sammen med kjæresten for 1 år siden. Han er i slutten av 40 årene. Han har 15 kg for mye(bevisst på det og jobber med det for helsens skyld). Han har blitt mørkegrå. Har sett bilder fra 15 år siden og da var han superkjekk(høy, slank, mørkeblond og litt sånn filmstjerne look). I mine øyne så er han fremdeles råkjekk og sexy. Øyne som ser rett igjennom sjelen min og det nydeligste smilet. Han synes selv ikke han er så kjekk, men han er trygg på seg selv og hva han har å tilby(varm, kjærlig, trofast og lojal, raus, empatisk, flink å lytte, morsom og lite selvhøytidelig) Jeg er høy, slank og veltrent. Langt mørkt hår og alltid fått mye oppmerksomhet for utseendet. Det jeg elsker med han er at han ser forbi det ytre. Han ser meg. Alt jeg er på godt og vondt. Og han får meg til å føle meg trygg, sett og verdsatt❤️ Anonymkode: 9ea58...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #62 Del Skrevet 20. juni Vil si vi er like pene. Jeg var kanskje litt penere før, men det har jevnet seg ut med alderen😅 Vært sammen med mannen rundt 20 år Anonymkode: 4f985...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #63 Del Skrevet 20. juni Han, uten tvil! Men han sier at jeg er fin hver dag likevel 🥰 Anonymkode: 67fb2...eb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #64 Del Skrevet 20. juni Det er fortsatt meg, selv etter tre fødsler og 26 år. Anonymkode: df81a...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 20. juni #65 Del Skrevet 20. juni Jeg vet ikke hvem mannen er enda, men tenker vi er ganske jevnbyrdige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #66 Del Skrevet 20. juni Oi hmm... Jeg tror vi er ganske likestilte... Eller, mulig flere hadde syntes at han var en kjekk mann enn at jeg var en pen dame når jeg tenker meg om. Så ja, han 😄 Anonymkode: c7b9a...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #67 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble sammen med kjæresten for 1 år siden. Han er i slutten av 40 årene. Han har 15 kg for mye(bevisst på det og jobber med det for helsens skyld). Han har blitt mørkegrå. Har sett bilder fra 15 år siden og da var han superkjekk(høy, slank, mørkeblond og litt sånn filmstjerne look). I mine øyne så er han fremdeles råkjekk og sexy. Øyne som ser rett igjennom sjelen min og det nydeligste smilet. Han synes selv ikke han er så kjekk, men han er trygg på seg selv og hva han har å tilby(varm, kjærlig, trofast og lojal, raus, empatisk, flink å lytte, morsom og lite selvhøytidelig) Jeg er høy, slank og veltrent. Langt mørkt hår og alltid fått mye oppmerksomhet for utseendet. Det jeg elsker med han er at han ser forbi det ytre. Han ser meg. Alt jeg er på godt og vondt. Og han får meg til å føle meg trygg, sett og verdsatt❤️ Anonymkode: 9ea58...16f Høres ikke bra ut at en fyr er femten kilo for mye og har grått hår allerede som 48-49-åring. Hvis han ikke snart tar tak, kommer dette til å ende med forferdelse. (Men at han er en snill mann er selvfølgelig mye viktigere enn utseendet). Anonymkode: 93dad...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #68 Del Skrevet 20. juni 10 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ikke bra ut at en fyr er femten kilo for mye og har grått hår allerede som 48-49-åring. Hvis han ikke snart tar tak, kommer dette til å ende med forferdelse. (Men at han er en snill mann er selvfølgelig mye viktigere enn utseendet). Anonymkode: 93dad...ea5 lol Anonymkode: 96a54...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #69 Del Skrevet 20. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Høres ikke bra ut at en fyr er femten kilo for mye og har grått hår allerede som 48-49-åring. Hvis han ikke snart tar tak, kommer dette til å ende med forferdelse. (Men at han er en snill mann er selvfølgelig mye viktigere enn utseendet). Anonymkode: 93dad...ea5 Han er veldig høy og langt i fra farlig overvektig. Men han har for mye og tar som sagt tak i det. Grått hår har lite å si om helsen😅😅 Anonymkode: 9ea58...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #70 Del Skrevet 20. juni Jeg vil tro det er meg. I begynnelsen var vi ganske lik sånn sett, og så gikk vi begge to opp i vekt og begynte å bry oss mindre om utseende dessverre. Jeg har tatt tak i meg selv og gått ned i vekt, sørger for at jeg ser okei ut på håret, sminker meg, prøver å kle meg fint. Der har samboer ikke tatt meg igjen, han har ikke gått ned noe mye i vekt igjen og kan av og til kle seg litt sjuskete. Når han går inn for det kan han kle seg skikkelig fint og pynte seg og lukte godt av sånn herreparfyme (men det er helst bare hvis vi skal ut på fest dessverre). Til vanlig kan han vandre rundt i joggebukse, hettegenser/ eller stor t-skjorte og med caps. Litt sånn "Adam Sandler" stil hvis dere skjønner. Var faktisk en dag for ikke så lenge siden at jeg var flau over å gå i butikken sammen med han (Og det er normalt aldri så ille..) det var fordi joggebuksen hadde noe flekk på seg og hettegenseren hadde et hull der lomma er.. 🫣 Anonymkode: 358d7...cb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #71 Del Skrevet 20. juni Mannen er soleklart penest og har vært det fra start🤩 Anonymkode: c4bdd...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #72 Del Skrevet 20. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Mannen er soleklart penest og har vært det fra start🤩 Anonymkode: c4bdd...79b Hvor mye penger har du? Anonymkode: 96a54...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #73 Del Skrevet 20. juni Han mener jeg er penest. Vet ikke om det sier noe om hvor stygg han mener han er, men for meg er han verdens kjekkeste 🥰 Anonymkode: beb1b...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #74 Del Skrevet 20. juni 22 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er penest og han er enig 😜 Anonymkode: 8689a...6c0 Eller; Du er innbilsk og han er beskjeden! Anonymkode: 9e3e7...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #75 Del Skrevet 20. juni Når folk svarer her så er det jo avhengig av hvor god innsikt i hvor pen man egentlig er. Og det er vel ingen som er 100 prosent nøyaktig i sin vurdering av sin egen attraktivitet. Noen går rundt og tror de er bedre enn de objektivt sett er mens andre kanskje går rundt og mener de er mindre pene enn de er. Men det burde vel egentlig være objektive "dommere" , folk som kommer som ukjente utenifra, f.eks. 10 stk som bedømmer både han og henne slik at ingen av de som bedømmer er partiske. Men jeg får prøve å svare jeg også. Jeg tror nok at endel folk syns jeg er vakker men jeg tror nok at mannen min er penest når det gjelder å være nærmest et tradisjonelt pent utseende. Anonymkode: 9e3e7...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå