AnonymBruker Skrevet 20. juni #21 Del Skrevet 20. juni Jeg, uten tvil. Og finest kropp, hvis man liker slanke og veltrente damer. Men jeg synes han er den fineste i hele verden, for meg er det helheten og den indre styrken hans som gjør han til den han er ❤️ Anonymkode: 2dce7...eb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #22 Del Skrevet 20. juni Jeg er vakrest Kvinne 35 Anonymkode: 67d8f...04e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #23 Del Skrevet 20. juni Han. Høy, slank, blå øyne, veltrent kropp, nydelig smil. Kjekkas rett og slett. Jeg derimot ser helt alminnnelig ut. Ikke stygg men heller intetsigende. Eneste grunn at jeg kapret han er at vi møttes på nett over en felles hobby, så vi ble gode venner lenge før vi møttes. På datingmarkedet hadde jeg aldri hatt sjanse på han. I vår overfladiske verden er utseendet det viktigste men at han har høy utdannelse og bra betalt jobb forsterker det jo bare attraktiviteten hans. Anonymkode: e9c25...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #24 Del Skrevet 20. juni Jeg, i 20 år 😅 Men han er trent og har deilig mannete, sterk kropp med definerte skuldre, rygg, brystkasse og magemuskler 🤤 barsk kjekk med skjegg og et lurt smil 🥰 Anonymkode: 7caba...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #25 Del Skrevet 20. juni Utseendemessig er jeg langt over han. Flere har spurt hvordan han fikk meg. Jeg valgte å se forbi utseendet når jeg valgte mann for å håpe på andre gode egenskaper enn kun utseende/kropp. Men han har sitt han å. Anonymkode: 8ac7a...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #26 Del Skrevet 20. juni Ganske pene begge to, men jeg har bedre kropp. Hans er gjennomsnittlig, min er supertrent. Han er misunnelig på six-packen 😂 Han har mye flottere hår da 😫 Der er jeg den som er helt gjennomsnittlig. Anonymkode: ddf1c...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #27 Del Skrevet 20. juni Hun er helt klart penere. Anonymkode: 42dd6...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kri.star Skrevet 20. juni #28 Del Skrevet 20. juni Mannen, uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #29 Del Skrevet 20. juni Mannen. Han er 9/10, jeg er 3/10 på en god dag. Anonymkode: 883b4...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #30 Del Skrevet 20. juni Trygdefrue skrev (2 timer siden): Nå er jeg mannen da, men jeg er en 5’er på en god dag, (om man skal bruke 1-10 skala) damen er en klokkeklar 9’er selv på en dårlig dag…. Hun: Langbeint, høy (175+) blond, slank og vakker…. Jeg: tynn i luggen, «lav» (179) og noen kg for mye…. «Lav, lubben og tynn i håret, men jeg er snill med både damen og kattene hennes» Hvorfor står det kjønn "kvinne" i profilen din, og du bruker navnet "frue" i brukernavnet? Bare nysgjerrig Anonymkode: 883b4...979 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #31 Del Skrevet 20. juni Ganske likt vil jeg si, vi får begge oppmerksomhet fra andre. Men begge synes nok den andre er penest likevel. Anonymkode: 52d78...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 20. juni #32 Del Skrevet 20. juni Jeg synes han, men virker som vi blir vurdert som på noenlunde samme nivå. Han har definitivt best kropp. Jeg er blitt bedagelig. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granskudd Skrevet 20. juni #33 Del Skrevet 20. juni Uten tvil mannen, han er den mest hyggelige i sosiale settinger også, men jeg er klokest, smartest og snillest (Han er smart og snill han også altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #34 Del Skrevet 20. juni Det er nok meg, men han drar absolutt damer. Nok av damer som er frekk nok til å flørte med han selv når han er sammen med meg. Anonymkode: 66831...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #35 Del Skrevet 20. juni Vil si vi starta likt, men så skjedde livet, og han bærer definitivt mindre preg av slitenheten og lite søvn enn meg. Legg til kiloene som følger overspising pga søvnmangel og slitenhet hos meg🙈 men er på vei tilbake nå Anonymkode: b29cd...945 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #36 Del Skrevet 20. juni Jeg vet ikke om jeg klarer å gi en ordentlig vurdering, for jeg er så hodestups forelsket i mannen min. Og han ser ut som en gresk👀gud i mine øyne 🤩😍🤌🏼 Anonymkode: b4168...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #37 Del Skrevet 20. juni Forhold der kvinnen er mest attraktiv fungerer statistisk sett ikke i lengden da hun vil etterhvert søke å oppgradere mannen. Når man blir eldre er det nok mest vanlig at mannen er mer attraktiv enn kvinnen. Av den enkle grunn at kvinner ikke er attraktiv etter en viss alder og kraftig daler i attraktivitet etter fylte 35. Anonymkode: 07bdf...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #38 Del Skrevet 20. juni Med sminke og nyvasket hår, jeg. Han ellers Jeg ser ikke såå annerledes ut med sminke heller, men han er veldig kjekk! Anonymkode: 0008b...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #39 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Av nysgjerrighet. Hvem er penest, du eller mannen? Anonymkode: a3e75...0c8 Hun er klart den peneste av oss🤷🏼♂️ Anonymkode: 39615...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #40 Del Skrevet 20. juni Etter 15 år og to barn er mannen penest, mens jeg har best kropp. Anonymkode: 99044...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå