AnonymBruker Skrevet 19. juni #1 Del Skrevet 19. juni Av nysgjerrighet. Hvem er penest, du eller mannen? Anonymkode: a3e75...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #2 Del Skrevet 19. juni Jeg. By far. Anonymkode: 4aaaf...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Del Skrevet 19. juni Jeg da vi møttes. Snart 15 år senere er det nok han. Anonymkode: c021c...fe4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #4 Del Skrevet 19. juni Han. Selv om han er eldst. Anonymkode: 5475f...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #5 Del Skrevet 19. juni Jeg er penest. Men han har finest kropp. Anonymkode: a19d5...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #6 Del Skrevet 19. juni Helt klart han da vi møttes for 20 år siden. Helt klart meg nå😆 Anonymkode: 393d0...c9e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #7 Del Skrevet 19. juni Av par jeg personlig har kjennskap til så er det kun ved 2 anledninger at mannen har vært betydelig penere enn kvinnen. Han ene slo kjæresten sin og var åpenlyst utro. Ved forhold 2 så har mannen en svak kognitiv svikt han er 100% ufør på grunn av. Men ellers snill, lojal og blid som solen. Alle andre forhold jeg har kjennskap til er de ca like på skalaen eller kvinnen er betydelig vakrere. Anonymkode: 0d966...80c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #8 Del Skrevet 19. juni Jeg er penest og han er enig 😜 Anonymkode: 8689a...6c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 19. juni #9 Del Skrevet 19. juni Definitivt meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 19. juni #10 Del Skrevet 19. juni Av oss to? Må nok si meg. Helt objektiv der altså 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyoscyamus Skrevet 19. juni #11 Del Skrevet 19. juni Helt klart mannen! Han er modellpen. Sønnen vår har arvet sin fars skjønnhet, det var jo flaks😍 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 19. juni #12 Del Skrevet 19. juni Han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #13 Del Skrevet 19. juni Tja.. ingen er vel spesielt pene… jeg er slankest da 😅 Anonymkode: f207d...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #14 Del Skrevet 20. juni Absolutt han. Han er virkelig kjekk, sånn som damer snur seg etter. Høy, mørk og mystisk. Merkelig nok møttes vi over nettet, jeg ble betatt av hvordan han var som person, uten å vite hvordan han så ut. Jeg ser helt grei ut. Jeg har et mer typete utseende, noen menn liker meg ikke noe særlig, mens andre synes jeg er flott. Jeg er uansett bare meg! Anonymkode: c9f13...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #15 Del Skrevet 20. juni Absolutt han. Anonymkode: ed2b3...9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 20. juni #16 Del Skrevet 20. juni Han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 20. juni #17 Del Skrevet 20. juni Nå er jeg mannen da, men jeg er en 5’er på en god dag, (om man skal bruke 1-10 skala) damen er en klokkeklar 9’er selv på en dårlig dag…. Hun: Langbeint, høy (175+) blond, slank og vakker…. Jeg: tynn i luggen, «lav» (179) og noen kg for mye…. «Lav, lubben og tynn i håret, men jeg er snill med både damen og kattene hennes» 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #18 Del Skrevet 20. juni Jeg kvinnen er helt klart penest. Anonymkode: 36c1d...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulinetta Skrevet 20. juni #19 Del Skrevet 20. juni Vi har byttet på det. I begynnelsen, si de første ti årene, var det han. Så var vi jevnpene en periode, før jeg tok over. Vi er i midten av førtiårene og nå er det definitivt meg. Håper det holder seg sånn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #20 Del Skrevet 20. juni Jeg var det i starten. 10 år og tre barnefødsler senere er det han. Anonymkode: 714b2...588 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå