AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #61 Del Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 23.04): Syns det har explodert… jeg personlig tenker at det kan ha noe med corona vaksina og gjøre… tanker? Anonymkode: d4f5c...fd4 Jeg har inntrykk av at det er mange flere som mister etter covid-vaksinen. Så en presentasjon av en lege for en stund siden (fra England) som hadde sjekket økningen av SA etter vaksinen i UK. Den hadde økt med 74 (!) prosent. Så noe er det. Dette kommer selvfølgelig ikke på nyhetene.. Anonymkode: c2c6e...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #62 Del Skrevet 28. juni 2024 Alder og prevensjon. Kvinner modnes på forskjellige tidspunkt men samfunnet har satt lik alder på når de kan begynne å ha sex. Isolerte samfunn i amazonas og andre steder får kvinner barn når de er veldig ung etter moderne standard. Anonymkode: 3b871...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #63 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har inntrykk av at det er mange flere som mister etter covid-vaksinen. Så en presentasjon av en lege for en stund siden (fra England) som hadde sjekket økningen av SA etter vaksinen i UK. Den hadde økt med 74 (!) prosent. Så noe er det. Dette kommer selvfølgelig ikke på nyhetene.. Anonymkode: c2c6e...fad Hvis dette stemmer er det helt sinnsykt at befolkningen ikke får vite om det!!!!!!!! Angrer som en hund på at jeg deltok på den såkalte dugnaden og lot meg vaksinere, to ganger......... jobber i undervisningssektoren og følte meg tvunget. Vi ble også sendt i fronten uten beskyttelse. Anonymkode: 68e07...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #64 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis dette stemmer er det helt sinnsykt at befolkningen ikke får vite om det!!!!!!!! Angrer som en hund på at jeg deltok på den såkalte dugnaden og lot meg vaksinere, to ganger......... jobber i undervisningssektoren og følte meg tvunget. Vi ble også sendt i fronten uten beskyttelse. Anonymkode: 68e07...c9b Det er ikke bevist eller undersøkt. Det er alt for tidlig til at de kan ha undersøkt grundig nok, forsket på det. Den lille forskningen som er gjort både i Norge og utenfor Norge viser at det ikke er noe konkret indikasjon på at covid vaksinasjon har gitt flere spontanaborter. Det vil ta år før man får et konkret svar på dette. Ca 30% av alle svangerskap ender i spontanabort - dette tallet er ikke økt etter covid og har lagt stabilt i mange mange år før covid. Anonymkode: 7c84e...b74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #65 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 29.6.2024 den 9.55): Det er ikke bevist eller undersøkt. Det er alt for tidlig til at de kan ha undersøkt grundig nok, forsket på det. Den lille forskningen som er gjort både i Norge og utenfor Norge viser at det ikke er noe konkret indikasjon på at covid vaksinasjon har gitt flere spontanaborter. Det vil ta år før man får et konkret svar på dette. Ca 30% av alle svangerskap ender i spontanabort - dette tallet er ikke økt etter covid og har lagt stabilt i mange mange år før covid. Anonymkode: 7c84e...b74 Har du selv fått sjekket dette? Hvordan kan du vite at dette stemmer? Den legen jeg så presentasjonen av viste frem god dokumentasjon, og virket veldig seriøs. Det var han selv som hadde undersøkt dette (husker dessverre ikke hva han het). Du kan ikke påstå at du vet dette sikkert når du ikke selv har sett på reelle tall. 3-4 år har gått siden vaksinen ble rullet ut. De har tall. Jeg håper selvfølgelig at han tar feil, eller at det er/har vært et forbigående problem etter v. Anonymkode: c2c6e...fad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2024 #66 Del Skrevet 1. juli 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har du selv fått sjekket dette? Hvordan kan du vite at dette stemmer? Den legen jeg så presentasjonen av viste frem god dokumentasjon, og virket veldig seriøs. Det var han selv som hadde undersøkt dette (husker dessverre ikke hva han het). Du kan ikke påstå at du vet dette sikkert når du ikke selv har sett på reelle tall. 3-4 år har gått siden vaksinen ble rullet ut. De har tall. Jeg håper selvfølgelig at han tar feil, eller at det er/har vært et forbigående problem etter v. Anonymkode: c2c6e...fad Alle som forsker på noe kan vise til god dokumentasjon. Tall fra én lege er ikke noe mer troverdig enn generell forskning. At 30% av alle svangerskap ender i spontanabort er pålitelige tall som har lagt stabile i mange år. Og dette tallet er ikke økt i Norge eller på verdensbasis etter covid. Jeg kan påstå det like mye som du påstår motsatt. Men jeg kan linke til mer forskning og undersøkelser enn én enkelt lege sin uttalelse. https://www.dagensmedisin.no/folkehelseinstituttet-forskning-koronavaksine/ser-ingen-tegn-til-okt-risiko-for-spontanabort-etter-vaksinasjon/454296 https://www.nature.com/articles/s41598-024-57880-8 https://www.nichd.nih.gov/newsroom/news/111423-COVID-19-vaccination-miscarriage-risk https://www.bu.edu/sph/news/articles/2023/covid-vaccination-in-male-female-partners-does-not-increase-risk-of-miscarriage/ https://www.news-medical.net/news/20230219/Can-COVID-19-vaccinations-cause-miscarriage-in-pregnant-women.aspx Det som er så ekstremt viktig i dagens samfunn med alle false nyheter, falske medier etc er kilde kritikk - og forståelsen av at alle påstander KAN man fikke forskning som støtter oppunder. Fordi noe er undersøkt og forsket på betyr ikke at det faktisk er sant og reelt. Så som sagt i min andre melding - det er alt for tidlig til å dra en slik konklusjon og de tallene vi vet er reel i forhold til spontanabort er stabile og viser ingen endring. Anonymkode: 7c84e...b74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå