AnonymBruker Skrevet 19. juni #21 Del Skrevet 19. juni Hvordan er leukocyttene da? Er du syk nå? Anonymkode: 6975e...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #22 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Så bra du er bedre! Fant de noen gang ut av hva det var? -ts Anonymkode: 754b1...927 Niks, de mistenkte kanskje en uopptaget kyssesyke også utmattelse etter det, men kom aldri frem til noe annet, mer konkret. Tok masse ultralyder, røngten osv. veldig slitsom periode. Men gikk heldigvis over av seg selv! Anonymkode: dd179...be8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #23 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen andre her som alltid har høy crp selv om de ikke er syke? Min har de siste årene ligget på 22-28 uten noen tegn til sykdom. Tatt masse prøver. Noen andre som har høy crp uten noe grunn? Anonymkode: 754b1...927 22-28 er ikke høyt. Jeg ligger på mellom 50-100. Ofte høyere. Men har kroniske betennelser Anonymkode: 124e2...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #24 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er fint at legen din tar kontroller og følger opp dette. Den er forhøyet, uansett hva Karen her vil mene. Under 10 er ikke patologisk, så når den er over 10, så er den forhøyet. Ferdig snakka. Har legen din tatt leverprøver og revmaprøver? Min crp er også ofte lett forhøyet som din. Vet ikke hvorfor, men prøver å finne ut av det samme. Anonymkode: e504b...b6e Oisann her var det en som var mere opptatt og skulle prøve å sparke nedover enn å lese hva som faktisk ble skrevet. For vi som kommenterte at CRPen ikke var spesifisert at den var forhøyet slik som du også skriver Anonymkode: 57d80...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #25 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan er leukocyttene da? Er du syk nå? Anonymkode: 6975e...156 Ikke noe unormalt på andre prøver. Er ikke syk. De gangene jeg har vært syk og gått på antibiotika går CRP ned som den skal, men slutter på rundt 25 uansett hva.. -ts Anonymkode: 754b1...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #26 Del Skrevet 20. juni Jeg hadde også forhøyet crp på standardblodprøvene som ble tatt med noen års mellomrom gjennom en 5-års-periode. Men etter at jeg sluttet på hormonprevensjon ble den normal igjen. Vet ikke om du går på det, men det kan jo være en forklaring. Anonymkode: fd467...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #27 Del Skrevet 20. juni Hvordan er kostholdet ditt da? Søvn, stress? Drikker du alkohol? Snus/ røyk osv? Lavgradig inflammasjon kan komme av livsstil. Sett deg inn i det, f. Eks hør på podkaster fra leger som jobber med livsstil, som Hexeberg f.eks eller leger om livet, Torkil Færø. Anonymkode: 34a72...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. juni #28 Del Skrevet 20. juni Tråden er ryddet for innlegg av signert helsepersonell. Minner om følgende regelpresisering: Sitat Det er ikke tillatt å signere som helsepersonell/ yrkestitler innenfor helsesektoren i tråder som omhandler og samtidig gi råd om sykdom, medisinering, dosering og lignende. Dette gjelder sykepleiere, leger, psykologer, farmasøyter eller annet helsepersonell, samt personer som er under utdanning i disse yrkene. Det gjelder også brukere som med brukernavn signerer med yrkestitler innenfor helsesektoren. Skulle man være registrert med slike brukernavn vil innholdet til gjeldende bruker ha lavere terskel for sletting. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #29 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Oisann her var det en som var mere opptatt og skulle prøve å sparke nedover enn å lese hva som faktisk ble skrevet. For vi som kommenterte at CRPen ikke var spesifisert at den var forhøyet slik som du også skriver Anonymkode: 57d80...1c3 Ja, jeg sparket tydeligvis nedover. For hva du egentlig skriver her, er komplett umulig å forstå. Så, jeg regner med du blir sur på flere som misforstår deg. Men, kanskje det egentlig ikke er andre sin feil? Anonymkode: e504b...b6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå