Rosa Dartle Skrevet 19. juni 2024 #61 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gå for den du liker. Her inne er det bare kjerringer som går med de samme puffy blomstermønstrete kjolene som alle andre har på seg. Safe og konformt. Stol på din egen stil. Do you ❤️ Anonymkode: b7b68...059 På sommerfesten på jobb var de fleste i 20-årene. Fortsatt blomstrete mønster 😁 Det har nok mer med trender å gjøre enn at folk her er sure, gamle kjerringer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #62 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg takker for alle forslag som kommer her, men jeg liker ikke noen form for blomstrende plagg dessverre. Jeg synes slike mønstre ser rotete ut. Anonymkode: 531f8...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #63 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å bruke så hårreisende mye penger som jumpsuiten koster til et festantrekk, det er tegn på at man tjener fett? KG er spenstig. Anonymkode: c90cb...4cd Nei, jeg nevnte det med lønn fordi de som går med sånne antrekk i jobbsammenheng over 20-års alder signaliserer veldig tydelig at de ikke er så mye verdt, de er litt «billige», og det lønner seg ikke i lønnssammenheng. Arbeidsgivere trenger ikke å lønne arbeidstakere som ikke vurderer seg selv som verdifulle godt. Og klær og utrykk har en betydning. Tror du leger på en fest for ansatte på et sykehus ville gått med liknende antrekk? Tror ikke det. Renholderne der kanskje, men ikke legene. Anonymkode: c62ac...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #64 Del Skrevet 19. juni 2024 Jeg likte den denim jumpsuit men ville ikke brukt den til sommerfest på jobben. Hadde 2 lignende jeg brukte mye før. Kjole 2 syntes jeg ikke noe om, så billig ut og i dårlig kvalitet. Jeg har ikke noe imot at ting er kort eller har litt utringning. Kommer ann på snitt, kropp, materiale, kvalitet, hvordan det styles og på hvor du jobber. Om det er passende vet nok du best ikke prippende folk på kg. Anonymkode: c1a0f...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #65 Del Skrevet 19. juni 2024 https://www.ginatricot.com/no/klaer/skjort/miniskjort/balloon-skirt-241429000 Kjøpte nettopp dette i hvit og sort. De er små i str så mann må gå opp en str. Veldig kult, jeg ville ikke stylet som på bilde, litt mer til fest og ingen glippe på magen. Skulle gjerne tipset om noen kjoler men de jeg har kjøpt i det siste er utsolgt. Anonymkode: c1a0f...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #66 Del Skrevet 19. juni 2024 Hvorfor driver alle kjerringene i tråden her og gnager om at det ikke passer i "jobbsammenheng". Kleskoden er da en helt annen på en uformell sommerfest på kveldstid enn hva det vanligvis er på jobb. Og læreryrket er ikke akkurat der hvor dresskoden er særlig streng. Begge antrekkene funker fett. Har ingen preferanser selv. Jeg har inntrykk av at jo yngre man er, jo mer grinete og kritiske kjerring-svar får man her inne. Merkelig nok. Hilsen kjerring på 49. Anonymkode: ac2d1...24f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #67 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg nevnte det med lønn fordi de som går med sånne antrekk i jobbsammenheng over 20-års alder signaliserer veldig tydelig at de ikke er så mye verdt, de er litt «billige», og det lønner seg ikke i lønnssammenheng. Arbeidsgivere trenger ikke å lønne arbeidstakere som ikke vurderer seg selv som verdifulle godt. Og klær og utrykk har en betydning. Tror du leger på en fest for ansatte på et sykehus ville gått med liknende antrekk? Tror ikke det. Renholderne der kanskje, men ikke legene. Anonymkode: c62ac...9d3 Dette er seriøst noe av det teiteste jeg har lest på lenge. Om forholdene er slik du skisserer her så har vi jammen en jobb å gjøre for å eliminere slike gjennomsyrede, misogyniske holdninger. Så topper du det hele med en flau og nedlatende konklusjon angående renholdsarbeidere også. 🤦♀️ Anonymkode: ac2d1...24f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #68 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg takker for alle forslag som kommer her, men jeg liker ikke noen form for blomstrende plagg dessverre. Jeg synes slike mønstre ser rotete ut. Anonymkode: 531f8...47e Kan du finne noe ensfarget som gir litt mer jobb-vibber? Ble veldig tenåring de du la med lenke til. Anonymkode: 8e0d0...f11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. juni 2024 #69 Del Skrevet 20. juni 2024 (endret) Ingen av dem er passende. Endret 20. juni 2024 av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #70 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 0.12): Dette er seriøst noe av det teiteste jeg har lest på lenge. Om forholdene er slik du skisserer her så har vi jammen en jobb å gjøre for å eliminere slike gjennomsyrede, misogyniske holdninger. Så topper du det hele med en flau og nedlatende konklusjon angående renholdsarbeidere også. 🤦♀️ Anonymkode: ac2d1...24f Men det er sant. Jeg sier ikke at det er riktig eller positivt. Jeg er sikker på at hvis lærere og renholdere hadde kledd seg mer likt leger når de er på jobbfest, så ville de blitt noe mer respektert og dermed stilt noe bedre i lønnsforhandlinger. Å øke andelen menn i stillingene vil også hjelpe på lønnsnivået. Anonymkode: c62ac...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 23. juni 2024 #71 Del Skrevet 23. juni 2024 Absolutt ingen av dem.. sjekk floyd, har mye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå