Gå til innhold

Et sunt forhold stresser meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror du må innse at du selv er toxic for at du skal kunne ha det bra i et forhold. Det er ganske så åpenbart når et sunt og godt forhold, en trygg og god mann, er det som skremmer deg. At du har vært borti menn som er giftige tviler jeg ikke på, men så er det også slike menn du har vært tiltrukket av. Du frykter ikke forhold med slike menn. Om du har opplevd noe traumatisk som gjør at du er slik vet jeg ikke. Men før du slenger rundt deg med hvem som har skylden for det, så må du være klar over at disse mennene også har traumer. Og de har også vært tiltrukket av noe giftig, deg.

Anonymkode: 34b30...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 10.08):

Faren til ungene mine overøset meg med gaver og oppmerksomhet i begynnelsen. Da falt jeg hodestups. Vi flyttet fort sammen og fikk førstemann tidlig i forholdet. Da han begynte med den psykiske volden så ville jeg forlate han. Da fridde han og sjarmerte meg igjen for å huke meg inn igjen. Så ble jeg gravid igjen. Fikk sistemann da. Da begynte den fysiske volden. Jeg ville beskytte barna mine og tok meg lang tid å forlate han. Måtte få hjelp av krisesenter og familien. 

Har hatt et par forhold etter han. Hvor jeg kun har blitt brukt for sex eller som husmor. Interessen deres har dabbet av etter 6-7 mnd. Stoler ikke på noen mer. 

Så det er så skummelt og fremmed med en mann som faktisk har et normalt forhold til dating. En som tar seg god tid. En som ikke fokuserer på sex. 

Har alltid trodd at hvis jeg ikke gir sex så blir de ikke interessert i meg. Noe jeg må snu på selvsagt. 

Han her sender ikke ekle bilder. Spør heller ikke om å få bilder. Han koser og holder i hånden min. Bruker god tid på meg. Snakker til langt ut på natten og har felles interesser. 
Det er så grønne flagg at jeg blir skremt 🤭

Vandt med menn som blir sur hvis de ikke får sex… 

ts

Anonymkode: e3df7...964

Virker som du ikke kan stole på deg selv. Du har ikke satt noen grenser for deg selv, som gjør at du har akseptert å bli behandlet dårlig, samtidig som du lar deg sjarmere når en som behandler deg dårlig plutselig behandler deg bra. Hva du har opplevd som bra vet jeg ikke, men han du dater nå behandler deg såpass bra at du blir skremt av han. Virker som det er en helt elendig selvfølelse og selvtillit du besitter. Grenser er en av nøklene her. Det er bare du selv som kan bestemme hva du kan akseptere og ikke, hvordan du vil ha det og ikke. Og at du nå er i en situasjon hvor det å bli behandlet dårlig er noe du har lettere for å akseptere enn å bli behandlet bra, da har du et veldig stort problem

Anonymkode: 34b30...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...