Gå til innhold

Overreagerer jeg? Svigermor og partner

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde opp min mening da jeg leste at han frivillig bodde hjemme til han var 38år. 

Dette blir aldri bedre! RUN...

Anonymkode: 1cb0b...d24

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 22.00):

Jeg tror nok jeg var litt blåøyd. For vi snakket om alle disse tingene som du nevner. Vi var absolutt på samme bølgelengde der. Ungene våre trivdes også kjempe godt i lag i de årene vi bare var venner og dro på turer sammen. Problemet mitt var nok at jeg i min naivitet trodde han når han sa at han var i en veldig vanskelig situasjon og derfor hadde bodd så lenge hjemme som han gjorde, og at jeg absolutt ikke skulle behøve å ta på meg en mammarolle. Jeg ytret nemlig bekymring for dette før vi flyttet.

Samtidig føler jeg nok at jeg ofte har hatt denne rollen i vårt hus også desverre. Jeg har sagt i litt fortvilende øyeblikk at jeg ikke er mammaen din. Da mener han at det er jeg så visst ikke, og jeg igjen overreagerer. 

Ja jeg reagerte på det med matpakke når jeg hørte om det. Det ble derimot tullet litt bort og at mammaen hans bare gjorde det. Derfor kunne han like godt ta i mot da han ikke likte å lage det selv. Jeg skulle muligens sett dette i sammenheng med det andre. Men partneren min har en talegave uten like. Han er så kjapp i hodet og replikkene at jeg er rent misunnelig. Jeg klarer ikke å følge han og blir nok fort slik at jeg føler meg dum som reagerer eller sier i fra om noe som sårer

Anonymkode: 720e8...a02

Endret av jane78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...