AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #81 Del Skrevet 27. juni 2024 Det er jo ikke akkurat som de er dagens oppfinner av høye sokker, det har jo vært prøvd før 🤣🤣 Gen Z er rett og slett nåtidens sokker-i-sandaler-generasjon, og går nok over til ankelsokker de og i løpet av få år 😂 Anonymkode: 8b0ea...8d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa1 Skrevet 29. juni 2024 #82 Del Skrevet 29. juni 2024 Tja, personlig vet jeg ikke om jeg ønsker sokkeskille opp til knærne.... Det er jo kjipt å sitte på stranda med hvite legger og brune knær og lår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 29. juni 2024 #83 Del Skrevet 29. juni 2024 Gjest Dutullernå? skrev (På 20.6.2024 den 15.25): Om det er innafor eller ikke, bryr ikke jeg meg om. Det er stor forskjell på dem. De må ha en gummistripe inni bak på hælen. Hva gjør du når du kommer inn da; tar av skoa og går rundt bare med stepsa? Been there done that, følte meg ikke vel. Om sommeren bruker jeg lyse sneakers, med korte lyse sokker som nesten ikke vises med sko, og som fungerer som en vanlig sokk når jeg går inne hos meg selv eller er på besøk. Har alltid ankelsokker i veska, som jeg tar på meg inne på dager jeg går barbeint i sandaler Gjør det jeg synes er penest og mest praktisk. GenX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 29. juni 2024 #84 Del Skrevet 29. juni 2024 Anonym??. skrev (På 26.6.2024 den 21.54): Viktig å gå med det man føler seg komfortabel i 😊. Selv så velger jeg knestrømper. Hvis en sokk skal definere hvem man er, så gjerne for meg 🤣🤣. Hvor får du tak i knestrømper? Det brukte både unge og gamle når jeg var barn på søttitallet… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 29. juni 2024 #85 Del Skrevet 29. juni 2024 Jeg syns menn i ankelsokker er litt sexy. Overgangen mellom bein og fot er en fin del av mannen som gjerne kan være synlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #86 Del Skrevet 29. juni 2024 En oppkonstruert problemstilling laget av folk med for lite ansvar og aaaaalt for mye tid! Anonymkode: 118a6...244 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #87 Del Skrevet 5. juli 2024 Jeg savner disse sokkene. USA sokker! Eller Amerika sokker. Trenger ikke dra det så langt som den ene her med fem par, men husker vi matchet flere lag i alle regnbuens farger i tenårene. Byttelånte farger om vi ikke hadde fargen man bare måtte ha til visse antrekk. Alltid to farger, noen ganger tre. 17. mai og 4. juli ville for eksempel fort vært hvite over røde over blå. De var veldig myke og komfortable, og fargerike og gøyale. Handlet så mye på Sock Shop at det nesten var flaut. Og en annen butikk, husker ikke hva den het, men de hadde noen farger til. Men Sock Shop hadde de beste. Anonymkode: a52d8...860 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #88 Del Skrevet 5. juli 2024 Bacteria skrev (På 29.6.2024 den 21.44): Hvor får du tak i knestrømper? Det brukte både unge og gamle når jeg var barn på søttitallet… ??? Seriøst, hvis du mener vanlig knestrømpe i nylon så har til og med matbutikken det. Mange som bruker disse i dag også. Anonymkode: 32540...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #89 Del Skrevet 5. juli 2024 Går sjelden med det selv fordi de selger jo nesten ikke lave sokker som dekker hælen jo. Finner kun ankelsokker som stopper midt på hælen og det er jo å be om gnagsår. Synes det er pent til shorts og skjørt men skjønner ikke greia med de som bruker det om vinteren, med sommersko og glipe mellom sokk og bukse. Det ser både kaldt og teit ut. Anonymkode: 4cb18...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #90 Del Skrevet 5. juli 2024 Bacteria skrev (På 29.6.2024 den 21.44): Hvor får du tak i knestrømper? Det brukte både unge og gamle når jeg var barn på søttitallet… Pierre Robert på matbutikken. Jeg bruker det til bunad og skjørt fordi jeg kan ikke fordra strømpebukse. Anonymkode: 4cb18...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #91 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 13.01): Hvem bryr seg om hva andre sier. Gå i det du føler for. Har passert 50 og bruker fortsatt analsokker. Anonymkode: bda34...c31 Det har jeg også lyst å prøve. Anonymkode: 4cb18...900 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #92 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pierre Robert på matbutikken. Jeg bruker det til bunad og skjørt fordi jeg kan ikke fordra strømpebukse. Anonymkode: 4cb18...900 Lindex har noen gode også Anonymkode: 32540...7cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå