Gå til innhold

Er det så ille altså, ankelsokker??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leste du artikkelen? Regner med forklaringen står der...

Om du er slavisk opptatt av å følge moten og så opptatt av å være fasjonabel, så er det vel så ille med ankelsokkel i dag. I dag er det in med høye tennissokker i alle farger. Ankelsokker er visstnok såå tidlig 2000-talls...

Men altså, hvem bryr seg. De færreste kler seg etter hva som er hot på catwalken...

Anonymkode: 85b5d...c9e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Sokk er sokk

Anonymkode: 6c58a...1c5

Sa brura!

Anonymkode: f5e50...1b0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette gidder jeg ikke bry meg om , det er sokker. 

Anonymkode: d0f32...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørte på radioen forrige uke at det var ut med ankelsokker, sideskill og skinnyjeans. Så jeg er visst helt ut 🤣

Anonymkode: 14875...0bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hørte på radioen forrige uke at det var ut med ankelsokker, sideskill og skinnyjeans. Så jeg er visst helt ut 🤣

Anonymkode: 14875...0bb

Ja selvfølgelig er du det. Var det virkelig en overraskelse? Skinny jeans har jo vært med mest utrendye i minst et par år nå. Men bryr du deg om det? 

Anonymkode: a9e32...ab9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dutullernå?

Jeg er 50+ og har kun brukt ankelsokker til trening.

På vinteren bruker jeg bomullssokker som går litt over ankelen og om sommeren bruker jeg steps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har gått ut på dato i en alder av knappe 33 år.

Sideskille, skinny jeans og ankelsokker er hele stilen min. Bruker til og med hettegenser 90% av tiden

Anonymkode: 53e9c...57a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ankelsokker, skinny jeans, sideskill er tydeligvis helt krise å bli sett med nå fortiden 😂

Anonymkode: 005b3...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke og bryr meg ikke. Ankelsokker er de eneste sokkene som jeg liker å bruke. Hater følelsen av lange sokker som stopper midt på leggen.

Anonymkode: fc90c...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som var greia på tiktok var at man kunne se hvem som var millennial på hva slags sokker man brukte. Jeg er millennial og jeg bruker ankelsokker, så det passer vel fint da? Jeg er ikke 20 år lenger, ønsker ikke å se ut som det heller.

Anonymkode: 9e300...91b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringen her i huset bruker bare ankelsokker, og hun bruker timesvis på TikTok. Selv er jeg millennial og bruker ankelsokker om sommeren, vanlige om høsten/våren og ullsokker om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig ymse blant tenåringer også, mange av de går jo med det hele året. Jeg bruker ankelsokker til kjoler og shorts om jeg ikke bruker sandaler eller lignende. Jeg går helst barbeint på sommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ankelsokker, skinny jeans, sideskill er tydeligvis helt krise å bli sett med nå fortiden 😂

Sideskill er jo genialt for oss som ikke har 100% symmetrisk ansikt. Vi kler sideskille mye bedre enn midtskill i hvert fall.

Moteslave har jeg aldri vært, har ikke tenkt å begynne nå.

Anonymkode: 4e817...9b2

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk er så late to the party. Ankelsokker har vært ut i 2 år. Skinny jeans har vært ut i 6 år. Sideskill har vært ut så lenge at det snart er på vei tilbake. 

Dette er ikke et moteforum. Dette er bare forvirrede gamle kjerringer som liker å rave om at "JEG GÅR MED DET JEG LIKER!", men likevel er de livredde for å være "ut". Slå dere til ro med at dere ikke har peiling, og slutt å klikke på sånne artikler. Vær som mødrene deres på 1980-tallet når dere selv var unge. Flaut om de hadde prøvd seg på det dere gikk med. 

Anonymkode: 91020...6ac

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alltid ankelsokker på sommeren. Og synes ikke det er pent med høyere sokker i sko når man har kortbukser eller kjole

Endret av Tutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

VG er useriøst,bryr meg svært lite om hva media mener.

Anonymkode: 68232...c47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dutullernå?
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For å si det sånn, det hadde vært større krise om jeg hadde prøvd på midtskill. Håret mitt vil absolutt ikke ligge i midtskill 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ankelsokker om man har shorts, skjørt midt på leggen eller korte bukser, og lave sko. Ingen sokker om man har ballerina eller åpne sko. «vanlige» sokker om man helt lang bukse og det ikke er for varmt, eller inni støvletter (da sklir ankelsokker ned).

Anonymkode: 85fd8...9f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...