Gå til innhold

Synes det er innafor å kutte ut venninner som starter med botox/filler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Søsteren min har bleket tennene og operert nesen, sjefen min har operert puppene, den ene bestevenninna mi tar botox i sinnarynken og den andre sier hun vurderer lipfiller..faen, jeg må jaggu ta avstand fra mange mennesker hvis jeg skal følge din tankegang:laugh:

Anonymkode: 2e527...9fc

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg du må ta avstand fra mange altså. Ser sånne ting bare blir mer og mer normalt. For min del er personligheten til mine venner mye viktigere enn hvordan de ser ut.

Anonymkode: ae78a...987

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uting når mans personlige preferanser blir brukt som den eneste rette og intelligente sannheten. 

Joda, jeg synes det ser litt rart ut med mye operasjoner og fyll her og der, men det betyr bare at jeg ikke vil ha det selv. 

De synes det er pent og det er greit nok for meg. Hva med lilla klær? Kort konehår? Synlig pudder? Hår på leggene? Hvor skal grensen gå? Kan du kun være venn med noen som tenker og mener det samme som deg? 

Eneste grunnen til at jeg hadde kuttet ut en venninne på grunn av fillers var om hun stadig nevnte at jeg burde ha siden jeg har rynker her og der. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva utsetter man seg for?

Kutter du også ut folk som farger hår, eller bleker tenner?

Hårfjerning med laser, er det innafor i et vennskap? 

Anonymkode: f0319...1db

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis vennskapene mine hadde vært så overfladiske at noe Botox eller skjønnhetsoperasjoner påvirket dem ville jeg gått inn i meg selv heller enn å ta avstand til dem.

Anonymkode: 9e5ae...be6

Jeg tenker at man er rimelig overfladisk når man bruker ting som botox/filler...

Ebbeliten skrev (1 time siden):

Jeg hadde sagt at jeg syns det er trist at de har så lite tro på seg selv og så lav selvverdi. 

Ja, det er trist.

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Det at folk bruker botox etc sier mye om de person, så ja, jeg kunne glatt ha kuttet ut eller tatt avstand til noen slik.

Anonymkode: 3038d...d63

Sier alt om hva som rører seg inne i hodet...mentaliteten.

Anonymkode: ed292...8c9

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er slik du ser på vennene dine, så, ja, det er innafor å trekke seg bort fra relasjonen. Jeg er selv negativ til å fikse på utseende, men hadde ikke droppet venninnen min om hun hadde en annen mening. Så lenge hun ikke forsøkte å påvirke meg til det samme, og respekterer mitt syn, så gjør jeg det samme. 

Anonymkode: 5cd03...dc3

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går til nevrolog hver 10 uke for Botox for migrene. Jeg skal også ta brystreduksjon, får det dekket fordi jeg har gått ned omtrent halve kroppsvekta mi og jeg har sopp, kløende utslett og smerter i både nakke og brystene.  

Det er jo du som har er problem når hva andre gjør med sitt utseendet plager deg.

Anonymkode: 54945...21d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker at man er rimelig overfladisk når man bruker ting som botox/filler...

Ja, det er trist.

Sier alt om hva som rører seg inne i hodet...mentaliteten.

Men hvor går din grense?

Hårfarging? Barbering? 

Anonymkode: f0319...1db

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette for de som bleker tenner, farger hår, fjerner hår med laser, tar tatoveringer, brystløft/brystreduksjon og feks fikser nese eller utstående ører?

Anonymkode: 47e4b...f49

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hva med de som sminker seg, farger håret, bruker hold in, steller neglene, bruker  hår extensions, bruker vippe extensions, selvbruning osv osv? Er det forskjell på det og botox, og isåfall må du gjerne forklare hvorfor det ene er greit men ikke det andre.

Anonymkode: 25ffa...99a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe.

Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det.

Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet...

At du syns det er teit å bruke det er en ting, mange oopegående nydelige personer selv om de bruker det. Jeg har ikke brukt det og liker det ikke selv, men kritiserer ikke andre av den grunn. Folk må gjøre det de føler for. Det er innsiden som teller :)

Anonymkode: 32b1f...5c2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi venner bruker botox eller fillers,  tenker du de har dårlig selvbilde eller andre problemer, og da vil du ikke være deres venn. Lykke til med å finne perfekte venner uten noen form for problemer. Jeg tror ikke de menneskene finnes. Alle har noe de sliter med, og det har du også.

Anonymkode: c2d82...cd7

• Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe.

Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det.

Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet...

Vil si det heller er du som må jobbe med mentaliteten. Det er ingen logisk grunn til å kutte ut venner p.ga. botox.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja kutt alle vennene dine som ikke tenker som deg. Så kan du og de som er igjen sitter der i deres eget ekko kammer. 

Anonymkode: 5c239...2eb

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe i mot om min gode, stabile, høyt utdannede venninne følte på usikkerhet og tok injeksjoner. Hadde hun derimot blitt overfladisk og begynt å snakke om slanking, botox, kjendiser, shopping o.l., så hadde vi hatt lite til felles, og vennskapet hadde nok dødd ut naturlig uansett. Foretrekker en omgangskrets som ikke er overfladisk, det er en ærlig sak. 

Anonymkode: d1c6f...1cc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt forståelig. Nå er jeg mann, men jeg hadde følt meg utilpass og flau ved siden av kjæreste eller venner som gjør det som bokstavelig talt er det dummeste og mest meningsløse jeg kan tenke meg. Det er like dumt som å bruke narkotika.

Anonymkode: 90cf1...b9b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryr meg ikke om venninner gjør det, men hadde kjæresten gjort det så hadde forholdet stått i fare 

Anonymkode: 6f59c...0d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at det er innafor å kutte ut venninner som er så overfladiske at de kutter deg ut fordi du har tatt botox/fillers. 

Anonymkode: 55f2a...f81

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter du ut de som farger håret, soler seg (risikerer kreft for å endre utseende - og er mye farligere enn botox) eller fikser negler?

Anonymkode: 697ca...498

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg opererte puppene som 19 åring, og kommer til å operere meg mer når ting skranter sikkert🤣 Har null problemer med det. Når jeg er åpen om puppene, får folk sjokk og syns det er helt utrolig at det kan være sant fordi de ser naturlige ut og passer meg. 

Kjenner flere som har tatt litt her og der, ville aldri gjettet det. Så du kan nok gå rundt med mange venner som gjør litt, uten at de forteller det til det fordi du er så dømmende. Ville heller sagt at det var greit å kutte venner som er så dømmende mot andre. Syns også det er rart at du bryr deg så mye om hva andre gjør med eget utseende? Er du redd de skal se bedre ut enn deg?

Anonymkode: cb15f...076

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...