AnonymBruker Skrevet 20. juni #81 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så bra du har det bedre nå. Men samtidig, så skjønner jeg ikke hvordan du og andre finner 'fred' i en slik løsning? Du har blitt eldre, du bærer fremdeles sorgen og rynken kommer tilbake om ikke lenge. Og flere rynker kommer det til å bli, sakte men sikkert. Er det ikke bedre å leve i sannheten, på en måte? Anonymkode: 80594...e03 Og ikke har du noen interesse for å forstå det heller, du vil bare sitte på din høye hest og dømme andre. Anonymkode: ba8fe...8f4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #82 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jo. Hva med botox for migrene, eller svette? Det er samme gifta. Hvis det ikke er et problem; så er det altså ikke gifta som er problemet, men utseendeforbedringen- og da bør du ha problemer med frisør og. Hva med å bleke tenner? Anonymkode: b74aa...c97 Vi snakker ikke om migrene. Men om de som tar botox og fillere fordi de tror de skal se bra ut "fordi iiiiingeen ser det jooo".....jooo..man ser at det er gjort noe.. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Må bare dra den enda litt lenger, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Kutter du generelt ut folk som gjør ting du ikke liker, eller anser som dumt? Hva med de som røyker? Hva er det som gjør at du kan heve deg selv over andre og mene at du er bedre? Ekte venner tåler at man har ulike synspunkt og gjør ulike ting, uten at det går på intelligensen og menneskeverdet. Anonymkode: b74aa...c97 Hvorfor drar du inn andre ting enn Botox og fillere? Anonymkode: ed292...8c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #83 Del Skrevet 20. juni Ser det er mange innlegg med hersketeknikker om at jeg er stygg, så alle som ikke bruker botox/fillere er stygge? Er det tankegangen fordi jeg ikke "vedlikeholder" utseendet mitt. Det som er morsomt er jo: jo eldre man blir...jo LETTERE ser man at noen har justert seg med botox/fillere.... Handler også om holdninger og verdier....mentalitet....hva rører seg inne i hodet på et menneske som ønsker å sprøyte seg med nervegift pga noen rynker? Aldring er naturlig! Fyllte lepper er alltid synlig... Anonymkode: ed292...8c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #84 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi snakker ikke om migrene. Botox er botox, uavhengig av hva det brukes mot. Og behandlinger en nøyaktig den samme enten det handler om migrene eller forfengelighet. Så hva er det vi diskuterer? For hvis det er forfengelighet er det relevant å snakke om alle type skjønnhetsbehandlinger. Anonymkode: ba8fe...8f4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. juni #85 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Botox er botox, uavhengig av hva det brukes mot. Og behandlinger en nøyaktig den samme enten det handler om migrene eller forfengelighet. Så hva er det vi diskuterer? For hvis det er forfengelighet er det relevant å snakke om alle type skjønnhetsbehandlinger. Anonymkode: ba8fe...8f4 Nei, behandlingen er ikke den samme. Målet er jo definitivt ulikt også. Jeg kan love at jeg ikke ser særlig mye yngre ut av å få stikk i hodebunnen, nakke og skuldre. Jeg får også i kjeve, i hårfeste og i øyenbryn, men det kan like gjerne føre til sig av øyelokk og rar panne. Jeg hadde aldri tatt botox hvis det ikke hjalp mot intense smerter. Når det er sagt, synes jeg vel det er mer et problem på samfunnsnivå at så mange ser seg nødt til å pynte på kroppen sin. Å fordømme enkeltmennesker eller kutte ut venner pga slik behandling, er veldig fremmed for meg. De fleste voksne mennesker er fullt i stand til å ta ansvar for egne valg og handlinger uten at jeg skal komme på min moralske, høye hest. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #86 Del Skrevet 20. juni 15 hours ago, AnonymBruker said: Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe. Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det. Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet... Anonymkode: ed292...8c9 Hvordan ser du at noen har tatt botox? Bare nysgjerrig. 😅 Anonymkode: 94cf2...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 20. juni #87 Del Skrevet 20. juni Jadaomatte skrev (15 timer siden): Og btw; om det vises har de en dårlig behandler. Så du mener folk betaler i dyre dommer for noe som ikke vises? Kom igjen da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #88 Del Skrevet 20. juni 17 minutter siden, AnonymBruker said: Vi snakker ikke om migrene. Men om de som tar botox og fillere fordi de tror de skal se bra ut "fordi iiiiingeen ser det jooo".....jooo..man ser at det er gjort noe.. Hvorfor drar du inn andre ting enn Botox og fillere? Anonymkode: ed292...8c9 Jeg tar mot migrene og er veldig sensitiv for lys, spesielt om vinteren har jeg veldig problemer med å gå ut. Det er ikke noe jeg kringkaster da 😅 Anonymkode: 94cf2...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #89 Del Skrevet 20. juni 11 hours ago, AnonymBruker said: Så bra du har det bedre nå. Men samtidig, så skjønner jeg ikke hvordan du og andre finner 'fred' i en slik løsning? Du har blitt eldre, du bærer fremdeles sorgen og rynken kommer tilbake om ikke lenge. Og flere rynker kommer det til å bli, sakte men sikkert. Er det ikke bedre å leve i sannheten, på en måte? Anonymkode: 80594...e03 Jeg syns det er veldig forskjell på f.eks kråketær og sinnarynken. Kråketær ser naturlig og fint ut. Sinnarynken får en bare til å se sint ut. Den er ikke noe pen på noen. Man ser jo ut at sinnarynken er noe av det som kommer først, og handler vel om mimikken i ansiktet. Likevel, så skal jeg innrømme at jeg kunne vært foruten den. Kråketærne mine (som kommer når jeg smiler) ser bare fint ut og gjør meg ingenting 🙂 Anonymkode: 94cf2...558 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #90 Del Skrevet 20. juni Jeg er også lite begeistret for skjønnhetshysteriet med botox, fillers, silikonpupper osv. Selvfølgelig greit om det er av medisinske årsaker. Men ville ikke kuttet ut venner. De er vel venner fordi de har andre gode egenskaper? Jeg kan leve med at de ser litt rare ut. Er sikkert noe ved meg de ikke har sansen for også. Jeg er godt voksen, og har bare en venninne som har tatt botox og fillers, men hun eier et par skjønnhetssalonger, så kan vel ikke vente annet 🙃. Anonymkode: 8d8d8...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #91 Del Skrevet 20. juni 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvis vennskapene mine hadde vært så overfladiske at noe Botox eller skjønnhetsoperasjoner påvirket dem ville jeg gått inn i meg selv heller enn å ta avstand til dem. Anonymkode: 9e5ae...be6 Må si meg enig med denne ! Anonymkode: 94cf2...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 20. juni #92 Del Skrevet 20. juni Jeg ville nok ikke kutta ut noen pga. fillers eller skjønnhetsoperasjoner i seg selv, men dersom de hadde blitt veldig utseende-fokuserte, hadde jeg nok tatt mindre kontakt, ja. Enkelte blir veldig opptatt av utseendet sitt når de kommer i en alder der de innser at de blir eldre (selv om det nok er vanligere å være 40 eller 50 før man kommer dit), og det kan være veldig slitsomt for folk rundt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #93 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hvordan ser du at noen har tatt botox? Bare nysgjerrig. 😅 Anonymkode: 94cf2...558 Det samme lurer jeg på. Jeg tar det selv, og når jeg sier det til folk sier de alltid «det ante jeg ikke, det trodde jeg virkelig ikke, du er ikke typen, osv» Vet at jeg ikke er «typen», stemmer nesten rødt og har lest min Tolstoj, og vi er mange som meg. Så skal du kutte ut alle som tar Botox må du kutte ut mange. Det er nervegift, ja vel, både alkohol og tobakk er også gift men jeg kutter ikke ut venner som bruker det. Anonymkode: 5d368...9b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #94 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det samme lurer jeg på. Jeg tar det selv, og når jeg sier det til folk sier de alltid «det ante jeg ikke, det trodde jeg virkelig ikke, du er ikke typen, osv» Vet at jeg ikke er «typen», stemmer nesten rødt og har lest min Tolstoj, og vi er mange som meg. Så skal du kutte ut alle som tar Botox må du kutte ut mange. Det er nervegift, ja vel, både alkohol og tobakk er også gift men jeg kutter ikke ut venner som bruker det. Anonymkode: 5d368...9b3 Nemlig. Skal man først snakke om nervegift så er alkohol mye verre enn botox. Anonymkode: ba8fe...8f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 20. juni #95 Del Skrevet 20. juni Kålrota skrev (46 minutter siden): Nei, behandlingen er ikke den samme. Målet er jo definitivt ulikt også. Jeg kan love at jeg ikke ser særlig mye yngre ut av å få stikk i hodebunnen, nakke og skuldre. Jeg får også i kjeve, i hårfeste og i øyenbryn, men det kan like gjerne føre til sig av øyelokk og rar panne. Jeg hadde aldri tatt botox hvis det ikke hjalp mot intense smerter. Når det er sagt, synes jeg vel det er mer et problem på samfunnsnivå at så mange ser seg nødt til å pynte på kroppen sin. Å fordømme enkeltmennesker eller kutte ut venner pga slik behandling, er veldig fremmed for meg. De fleste voksne mennesker er fullt i stand til å ta ansvar for egne valg og handlinger uten at jeg skal komme på min moralske, høye hest. For meg var den det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. juni #96 Del Skrevet 20. juni Imsdalen skrev (6 minutter siden): For meg var den det. Hva mener du med det, da? Ja, det er stikk og det injiseres Botox. Men på helt andre steder enn ved kosmetisk behandling. Det er ulike protokoller for migrene-Botox, men ingen av dem innebærer kosmetiske injeksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imsdalen Skrevet 20. juni #97 Del Skrevet 20. juni Kålrota skrev (3 minutter siden): Hva mener du med det, da? Ja, det er stikk og det injiseres Botox. Men på helt andre steder enn ved kosmetisk behandling. Det er ulike protokoller for migrene-Botox, men ingen av dem innebærer kosmetiske injeksjoner. Jeg har tatt begge deler (kosmetisk og medisinsk), og det var nøyaktig samme behandling. Og på samme klinikk, forsåvidt, så at det skulle være "ulike protokoller" tviler jeg på. Mulig det tilpasses individuelt, ikke vet jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. juni #98 Del Skrevet 20. juni Jeg har ikke tatt kosmetisk, men antar det ikke innebærer hodebunn, nakke og skuldre. Her er bilde av protokollen (PREEMT) som settes ved kronisk migrene. Jeg får min behandling på offentlig sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #99 Del Skrevet 20. juni Ja det er latterlig, og virker veldig manipulerende, «gjør du noe jeg ikke liker så gidder jeg ikke være venn med deg». Hvis det hadde vært grunnen din til å droppe meg som venninne hadde jeg vært glad for å slippe å ha ett slikt menneske som deg i livet mitt. Anonymkode: fd79b...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #100 Del Skrevet 20. juni 8 hours ago, AnonymBruker said: Du har helt rett i at noen stereotypier finnes. Du lyser rødt, og det er ikke positivt i min bok igjen. Granka er en fin feriedestinasjon, og musikksmaken har lite til felles med politisk ståsted. Du er dømmende, bedrevitende, og ja.. du lyser rødt for meg. Og ikke på grunn av utseende eller musikksmak, men på grunn av holdninger. Det er verre enn å like en tur til Granka. Anonymkode: b74aa...c97 Deg om det. Det er verdivalg. Jeg krever mer av musikk enn Kygo, ja. Og ja, har hørt at det kan være noen skjulte perler på Granka, men å dra på ferie a la charter-Svein virker som et mareritt jeg skulle hatt svært godt for å vurdere. Bedrevitende fordi jeg krever mer av livet enn billig produsert musikk, drekke-ferier på all inclusive steder uten kulturelt input eller særpreg - det lever jeg godt med, ass. Det er ingenting galt med de tingene du nevner men det ville ikke gitt meg noenting. At å stemme Rødt er noe negativt i din bok sier igjen noe om dine verdier. Rødt-velgere generelt er velutdanna idealister. Noe som samstemmer med mine verdier. Anonymkode: a956c...d6e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå