AnonymBruker Skrevet 19. juni #61 Del Skrevet 19. juni Må bare dra den enda litt lenger, men jeg er oppriktig nysgjerrig. Kutter du generelt ut folk som gjør ting du ikke liker, eller anser som dumt? Hva med de som røyker? Hva er det som gjør at du kan heve deg selv over andre og mene at du er bedre? Ekte venner tåler at man har ulike synspunkt og gjør ulike ting, uten at det går på intelligensen og menneskeverdet. Anonymkode: b74aa...c97 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #62 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok botox i sinnarynken, har ikke angret en dag og det definerer meg ikke som person. I den rynken lå det et hav av sorg, sinne og frustrasjoner etter å ha født et barn med spesielle behov, vi fikk ikke den hjelpen vi skulle hatt, åresvis med kamp satte seg i pannen min, hver dag minte det meg på motgang. Nå er den borte, og det letter faktisk for negativt tankespinn vedr fortid. Anonymkode: eb929...777 Så bra du har det bedre nå. Men samtidig, så skjønner jeg ikke hvordan du og andre finner 'fred' i en slik løsning? Du har blitt eldre, du bærer fremdeles sorgen og rynken kommer tilbake om ikke lenge. Og flere rynker kommer det til å bli, sakte men sikkert. Er det ikke bedre å leve i sannheten, på en måte? Anonymkode: 80594...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. juni #63 Del Skrevet 19. juni (endret) Jeg har ingenting til overs for botox og fillers for rent kosmetisk bruk. Når det er sagt, om bruk av fillers/botox er nok til at du kutter vennskap er ikke vennskapene mye verdt i utgangspunktet. Jeg tar ikke lett på å kutte kontakt med en venninne. Har heldigvis ikke vært i den situasjonen. Endret 19. juni av Anonymbruker*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #64 Del Skrevet 19. juni Jeg forbinder fillers med FrP, Kygo, Granka og Hozier, men det hadde vært kult med en botoxvenn som motbeviste alle fordommer og stemte Rødt og leste Tolstoj. Anonymkode: 27df4...e59 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #65 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Overhodet ikke. Når er botox og filler å ta vare på seg selv?! 😳 Da må du nok fokusere på kosthold, fysisk aktivitet...gjerne skikkelig styrketrening Trist du føler deg truffet. Anonymkode: ed292...8c9 Det handler om å vedlikeholde vet du De som gjør dette gjør ofte de andre tingene du nevner her. Syntes selv at Duck lips og falske øyevipper ser ganske bimbo ut ja. Men litt diskrée filler/Botox her og der gjør seg godt. Å ha veeeldig markerte rynker i ansiktet er rett og slett ikke pent. Om man kan utsette det litt ser jeg ingen problemer med. Det finnes faktisk laser også som kan stimulere hudcellene til å fornye seg raskere. Men alt sånt er vel fy fy det også i ugleland. Anonymkode: ae0dd...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #66 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forbinder fillers med FrP, Kygo, Granka og Hozier, men det hadde vært kult med en botoxvenn som motbeviste alle fordommer og stemte Rødt og leste Tolstoj. Anonymkode: 27df4...e59 Kygo faktisk Anonymkode: ae0dd...5ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #67 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg forbinder fillers med FrP, Kygo, Granka og Hozier, men det hadde vært kult med en botoxvenn som motbeviste alle fordommer og stemte Rødt og leste Tolstoj. Anonymkode: 27df4...e59 Rødt og Tolstoj🤢🤢🤢 Anonymkode: 551ac...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #68 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg forbinder fillers med FrP, Kygo, Granka og Hozier, men det hadde vært kult med en botoxvenn som motbeviste alle fordommer og stemte Rødt og leste Tolstoj. Anonymkode: 27df4...e59 Her lukter det flanellskjorte og wannabe hipstertryne. Anonymkode: ae0dd...5ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #69 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fullt forståelig. Nå er jeg mann, men jeg hadde følt meg utilpass og flau ved siden av kjæreste eller venner som gjør det som bokstavelig talt er det dummeste og mest meningsløse jeg kan tenke meg. Det er like dumt som å bruke narkotika. Anonymkode: 90cf1...b9b Du er mann. Men henger på et kvinneforum for å diskutere botoxbruk. Tror ikke du har rom for å si "nei takk" egentlig 😂 Anonymkode: f0319...1db 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #70 Del Skrevet 19. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forbinder fillers med FrP, Kygo, Granka og Hozier, men det hadde vært kult med en botoxvenn som motbeviste alle fordommer og stemte Rødt og leste Tolstoj. Anonymkode: 27df4...e59 Right there with ya. Jeg stemmer Rødt, har lest Tolstoj, Dostojevskij og Chekov. Har aldri vært på Granka, skjønner ikke at Kygo regnes som musikk. Har ei nabo med fillers, botox og silikonpupper. Hun er dum som et brød, hun har aldri stemt og selvsagt røyker hun. Hun droppa ut vgs. Barna hennes er imponerende nok alltid strigla og velkledde, men ingen av de fungerer sosialt eller faglig. Noen stereotypier stemmer, bare. Rødt og SV har vel høyest andel akademikere som velgere... Anonymkode: a956c...d6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #71 Del Skrevet 19. juni Her var det mange fordommer😆 Jeg har pannen full av botox, ikke alle vet det. Men jeg er ikke dum, har en god jobb med god lønn i en mannsdominert bransje. Et stort nettverk med mange venner. Jaggu stemmer jeg ved valg og. Er reflektert og belest. Så, kjære fordømmende rødstrømper: slutt å hat oss som bryr oss om hvordan vi ser ut, bare fordi dere ikke gjør det. Anonymkode: 3acbc...70d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #72 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Right there with ya. Jeg stemmer Rødt, har lest Tolstoj, Dostojevskij og Chekov. Har aldri vært på Granka, skjønner ikke at Kygo regnes som musikk. Har ei nabo med fillers, botox og silikonpupper. Hun er dum som et brød, hun har aldri stemt og selvsagt røyker hun. Hun droppa ut vgs. Barna hennes er imponerende nok alltid strigla og velkledde, men ingen av de fungerer sosialt eller faglig. Noen stereotypier stemmer, bare. Rødt og SV har vel høyest andel akademikere som velgere... Anonymkode: a956c...d6e Du har helt rett i at noen stereotypier finnes. Du lyser rødt, og det er ikke positivt i min bok igjen. Granka er en fin feriedestinasjon, og musikksmaken har lite til felles med politisk ståsted. Du er dømmende, bedrevitende, og ja.. du lyser rødt for meg. Og ikke på grunn av utseende eller musikksmak, men på grunn av holdninger. Det er verre enn å like en tur til Granka. Anonymkode: b74aa...c97 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #73 Del Skrevet 19. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Du er mann. Men henger på et kvinneforum for å diskutere botoxbruk. Tror ikke du har rom for å si "nei takk" egentlig 😂 Anonymkode: f0319...1db Nå finnes det mye annet å diskutere her, som er grunnen til at man er innom. Så er det lov å kommentere teite temaer som tilfeldigvis dukker opp også uten å bli servert dårlige forsøk på hersketeknikker. Slapp helt av – ødelegging av ansikt er ikke vanlig i min krets, så det er ikke en særlig relevant problemstilling. 1 hour ago, AnonymBruker said: Her var det mange fordommer😆 Jeg har pannen full av botox, ikke alle vet det. Men jeg er ikke dum, har en god jobb med god lønn i en mannsdominert bransje. Et stort nettverk med mange venner. Jaggu stemmer jeg ved valg og. Er reflektert og belest. Så, kjære fordømmende rødstrømper: slutt å hat oss som bryr oss om hvordan vi ser ut, bare fordi dere ikke gjør det. Anonymkode: 3acbc...70d Det er dommer, ikke fordommer. Man dømmes for det man faktisk gjør, i dette tilfellet noe som er 100% destruktivt. Det er umulig å forstå denne trangen til å ville "skade" seg selv. Anonymkode: 90cf1...b9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #74 Del Skrevet 19. juni 43 minutter siden, AnonymBruker said: Du har helt rett i at noen stereotypier finnes. Du lyser rødt, og det er ikke positivt i min bok igjen. Granka er en fin feriedestinasjon, og musikksmaken har lite til felles med politisk ståsted. Du er dømmende, bedrevitende, og ja.. du lyser rødt for meg. Og ikke på grunn av utseende eller musikksmak, men på grunn av holdninger. Det er verre enn å like en tur til Granka. Anonymkode: b74aa...c97 Keeper telling yourself that... Anonymkode: a956c...d6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #75 Del Skrevet 19. juni Tenker TS var mindre heldig med utseendet, og plages av at venner ser bedre ut enn henne selv. Det er alltid de som IKKE er pene, som klager over at andre er overfladiske. Anonymkode: 83fef...319 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 19. juni #76 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hm..lukter litt mindre pen dame av TS. De er ofte sjalu på damer som tar vare på seg selv. Også bruker de sånne «kort» som dette for å prøve å heve seg litt. «Jeg har bedre moral» typ. Kjenner en del sånne. Stygg og bitter . Anonymkode: ae0dd...5ea Ja for Duck Face er sjarmerende gitt. Og gud så smart det ser ut.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #77 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hm..lukter litt mindre pen dame av TS. De er ofte sjalu på damer som tar vare på seg selv. Også bruker de sånne «kort» som dette for å prøve å heve seg litt. «Jeg har bedre moral» typ. Kjenner en del sånne. Stygg og bitter . Anonymkode: ae0dd...5ea Å sette nervegift i ansiktet er vel ikke det samme som å ta vare på segselv. Å drikke nok vann, trene, få frisk luft, snakke fint til seg og andre, spise næringsrik mat, ikke drikke alkohol og røyke, ikke spise for mye sukker. Slike ting er å ta bare på seg. Men er enig i at ts virker bitter, for det å kutte ut noen er dumt. Men å kalle de som ikke tar inngrep stygge, som om de som gjør er pene er vel litt bakvendt? Om de er så fine, hvorfor fikse på utsendet? De gjør det jo for å føle seg fine, fordi de ikke syns at sitt ordinære fjes om så på grunn av aldring, ikke er pent nok lengre. Trist men sannt. Om det ikke er botox på grunn av migrene da. Alle kan ta botox eller fikse på seg, så om det er det som er fin, ikke sitt så høyt i salaen en hver kvinne kan klatre opp i. Er jo bare å bestille en time imorgen det. Anonymkode: 2d686...3d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #78 Del Skrevet 20. juni Jadaomatte skrev (10 timer siden): Og btw; om det vises har de en dårlig behandler. Nei, absolutt ikke! Det er bare det at enkelte ser seg blind på influensere dagen lang. Vi andre ser det lang vei. Til ts du kan selvfølgelig kutte ut hvem du vil for hva du vil. Personlig orker jeg ikke omgås folk som har et stort fokus på utseendet, og synes det er utrolig synd at verden har kommet dit at vi applauderer å sette sprøyter med giftstoffer i kroppen for å få glattere hud. Jeg synes det ser helt skrekkelig ut, men så sant de ikke prakker det på meg eller utseende tar opp mye fokus når vi omgås, får de gjøre det de føler for. Personlig tar jeg imot rynker med åpne armer og vet at de vitner om et liv med latter og bevegelse. Det som er verst, er dem som prøver å innbille seg at det ikke synes, for det gjør det. Anonymkode: 27cfd...7e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #79 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe. Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det. Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet... Anonymkode: ed292...8c9 Ja det har blitt urovekkende normalt og i følge venninna mi som jobber med kosmetisk sykepleie mener dette har blitt noe nesten ‘alle’ gjør blant dem mellom 35-60 år. Kjempetrist. Det unormale blir normalt. Og nei, det er ikke alltid så lett å se det. De færreste ser ut som ‘Jan Thomas’. Han har overdrevet maks. I følge min venninne tar de færreste maks dose. De bare ‘roer rynkemusklene litt. Syns dere feks Solveig Kloppen, Else Kåss og Mette Marit ser naturlige ut? Ja det gjør de, men guess what, de tar botox. Og når det kommer til fillere i leppene er det heldigvis fullstendig ‘ut’ med andenebb. Det er bare et par stykk som har gjort seg fullstendig avhengige som fortsatt kjører på. Mange av dem tror nemlig oppriktig at de har lurt folk til å tro at de har så store lepper naturlig…og da kan de jo ikke slutte med det for å så avsløre seg selv😳 Men de fleste tar altså bare en ørliten dose slik at de får såvidt synlig endring. Dette betaler de 3500 kr for🤯 Kjempetrist utvikling dette, men det har nok kommet for å bli😔 Anonymkode: c2a39...c71 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #80 Del Skrevet 20. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her lukter det flanellskjorte og wannabe hipstertryne. Anonymkode: ae0dd...5ea Slik navnkalling fra noen som skryter av godt betalt arbeid, samt forsøk på fremmedord som ikke lander, gjør at man kan mistenke en liten lekkasje av botox fra panne til hjernen. Rødstømper, flanellskjorte og hipstertryne. Du har et forsvinnende lite og snodig ordforråd, og fremstår som mindre intelligent når du tyr til slike hersketeknikker. ✌️ Anonymkode: 27cfd...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå