Gå til innhold

Synes det er innafor å kutte ut venninner som starter med botox/filler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må jo ikke nødvendigvis kutte de ut. Hvis du har behovet så kan du jo si at du synes de er skikkelig dust.

Bivirkning; De kutter deg ut😱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok botox i sinnarynken, har ikke angret en dag og det definerer meg ikke som person.

I den rynken lå det et hav av sorg, sinne og frustrasjoner etter å ha født et barn med spesielle behov, vi fikk ikke den hjelpen vi skulle hatt, åresvis med kamp satte seg i pannen min, hver dag minte det meg på motgang.

Nå er den borte, og det letter faktisk for negativt tankespinn vedr fortid.

Anonymkode: eb929...777

• Liker 3
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe.

Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det.

Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet...

Anonymkode: ed292...8c9

Hvis du skal være så dum og kort, så ender du vel opp venneløs. Ditt valg.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tok botox i sinnarynken, har ikke angret en dag og det definerer meg ikke som person.

I den rynken lå det et hav av sorg, sinne og frustrasjoner etter å ha født et barn med spesielle behov, vi fikk ikke den hjelpen vi skulle hatt, åresvis med kamp satte seg i pannen min, hver dag minte det meg på motgang.

Nå er den borte, og det letter faktisk for negativt tankespinn vedr fortid.

Jeg har rynker i panna jeg vurderer og lever greit med at jeg blir eldre egentlig. Men kan jeg holde de unna noen år til og dermed holde meg godt for alderen er jeg fornøyd med å jukse litt. Så lenge man ikke blir helt glatt i trynet! Syns det er innafor 👍🏻

Anonymkode: cb15f...076

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det at folk bruker botox etc sier mye om de person, så ja, jeg kunne glatt ha kuttet ut eller tatt avstand til noen slik.

Anonymkode: 3038d...d63

Det sier alt om deg.Hvilken dårlig og overfladisk venn du er. Du ville få det mye bedre hvis du kvittet deg med fordommer og trangsynthet. Er glad jeg ikke har venner som deg.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at du troller. Men i tilfelle ikke, så vil jeg bare si at du er en «venn» jeg hadde vraka real fuckin quick. De valgene folk tar for seg selv som ikke påvirker andre SKAL alltid respekteres. Lykke til i framtiden med de holdningene :) 

Anonymkode: 2b695...72b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har rynker i panna jeg vurderer og lever greit med at jeg blir eldre egentlig. Men kan jeg holde de unna noen år til og dermed holde meg godt for alderen er jeg fornøyd med å jukse litt. Så lenge man ikke blir helt glatt i trynet! Syns det er innafor 👍🏻

Anonymkode: cb15f...076

👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en god venninne som har sterke meninger om kosmetiske operasjoner og jeg veit hun hadde kuttet meg ut om jeg gjorde noe slikt fordi hun mener man er «kort og enkel» og slike venner vil hun ikke ha. 
Vel…..jeg har fått utført både bukplastikk og brystløft uten at hun veit om dette. Merker ingenting på henne at hun synes jeg hverken er kort eller enkel, men hun fortsetter å se ned på slike som meg, overfor meg, og jeg vurderer nå å kutte henne ut. Slike nedlatende holdninger og baksnakking av andres valg er verdier jeg ikke ønsker å nøre opp under. Men hun skal få vite hva jeg har gjort først, selv om jeg ikke kjenner på at jeg stoler på henne når det gjelder respekt for andres selvfølelse og valg hun egentlig ikke har noe med. 

Anonymkode: df4d1...36b

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan man skal klare å kutte ut venner som tar botox i panna, for det synes ikke (hvis du tar moderat mengde). Så da vil du kutte ut de som forteller om det men ikke de som holder det for seg selv? 

Anonymkode: 5d368...9b3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen forsvare botox og fillere? Når det ikke er til medisinsk bruk.

Tragisk at det har blitt normalisert, sykt samfunn vi lever i. Alt er snart bare fake.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg personlig synes dette ser så dumt ut, er 31år selv. Men merker at nesten alle rundt meg har gjort enten botox eller filler....dette er jo nesten "normalt" i dag. Synes dette er en katastrofe.

Tenker at man er rett og slett dum og kort mentalt når man utsetter seg for noe slikt, tror at det ser bra ut. Kommer også med frasen "ingen ser det".....joda, vi ser det.

Kom heller ikke med "jeg er jo den samme for det", nei...du er ikke den samme. Mentaliteten din er jo helt fucked når du bruker en injeksjon på denne måten. Løs heller dine mentale problemer, forholdet til ditt utseendet...

Kanskje du bør heller prøve å løse dine eggene mentale problemer? Hva folk gjør er opp til de. Så lenge de ikke bare snakker om utseende hele tiden ser jeg ikke problemet. Hilsen en som er superfornøyd med Botox i sinnarynken! Og som leser masse bøker . Ja- tenke seg til det du!  😄

Anonymkode: ae0dd...5ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutter du ut venner som bruker 4000 kr hos frisøren også?

Anonymkode: b74aa...c97

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kutter du ut venner som bruker 4000 kr hos frisøren også?

Hvorfor det?

En som tar injeksjoner med nervegift kan ikke sammenlignes med en frisørtime....er det mulig.. 🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvorfor det?

En som tar injeksjoner med nervegift kan ikke sammenlignes med en frisørtime....er det mulig.. 🙄

Begge er kosmetiske prosedyrer som forbedrer utseendet 🤷‍♀️

Anonymkode: 54dac...8e4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Begge er kosmetiske prosedyrer som forbedrer utseendet 🤷‍♀️

Anonymkode: 54dac...8e4

Kan ikke sammenlignes, hvor mange sprøyter med nervegift setter du hos en frisør? 😳🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm..lukter litt mindre pen dame av TS. De er ofte sjalu på damer som tar vare på seg selv. Også bruker de sånne «kort» som dette for å prøve å heve seg litt. «Jeg har bedre moral» typ. Kjenner en del sånne. Stygg og bitter . 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hm..lukter litt mindre pen dame av TS. De er ofte sjalu på damer som tar vare på seg selv. Også bruker de sånne «kort» som dette for å prøve å heve seg litt. «Jeg har bedre moral» typ. Kjenner en del sånne. Stygg og bitter . 

Overhodet ikke.

Når er botox og filler å ta vare på seg selv?! 😳

Da må du nok fokusere på kosthold, fysisk aktivitet...gjerne skikkelig styrketrening :) 

Trist du føler deg truffet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan ikke sammenlignes, hvor mange sprøyter med nervegift setter du hos en frisør? 😳🙈

Var det ikke moralen som var problemet da? Bruke mye penger på å forbedre utseendet?
Selve gifta får vel være opp til hver enkelt. Er det moralen du har problemer med, eller er det den delen av moralen du liker og ikke utfører selv?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var det ikke moralen som var problemet da? Bruke mye penger på å forbedre utseendet?
Selve gifta får vel være opp til hver enkelt. Er det moralen du har problemer med, eller er det den delen av moralen du liker og ikke utfører selv?

Leste du ikke innlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leste du ikke innlegget?

Jo.

Hva med botox for migrene, eller svette? Det er samme gifta.

Hvis det ikke er et problem; så er det altså ikke gifta som er problemet, men utseendeforbedringen- og da bør du ha problemer med frisør og.

Hva med å bleke tenner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...