AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #81 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har det fortsatt ikke løst seg, siden du bumper? Hvilke tiltak har du forsøkt? Anonymkode: 1d3ab...35b Fant igjen tråden min litt tilfeldig Men neida, jeg stod opp fra nattevakt kl 14, handlet julegaver, står nå her med middag og to barn - og tett vaskemaskin - mens han ligger og sover, på selve lillejulaften. Jeg skal på jobb igjen kl 21. Er DRITTlei nå! Anonymkode: 76a18...1d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #82 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Fant igjen tråden min litt tilfeldig Men neida, jeg stod opp fra nattevakt kl 14, handlet julegaver, står nå her med middag og to barn - og tett vaskemaskin - mens han ligger og sover, på selve lillejulaften. Jeg skal på jobb igjen kl 21. Er DRITTlei nå! Anonymkode: 76a18...1d9 Altså, jeg bare ler og ler. Hvor finner dere kvinner disse komplett udugelige "mannfolka", og i tillegg så får dere FLERE barn med dem 🤣 Er kvinnehjerner på størrelse med solsikkefrø? Anonymkode: 276f9...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 9 timer siden #83 Del Skrevet 9 timer siden Ebbeliten skrev (På 19.6.2024 den 15.59): Latsabb. Herregud. Skjerp deg😠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #84 Del Skrevet 9 timer siden Hvordan er kostholdet hans? Jeg blir i hverfall veldig trøtt i de periodene jeg er sløv med dette og spiser mye godteri og fastfood. I slike perioder kan jeg også gjerne sove flere timer på eftan og gjerne 8-9 timer om natta. Når jeg holder meg til vanlig mat og bra med frukt/ grønnsaker og begrenser godteri til en dag i uka eller kutter det helt ut, får jeg mye mer overskudd og er mer uthvilt da etter kun 7,5 time søvn om natta. Prøver jeg da og sove på eftan blir det kun powernap på 15-20 min før jeg er lys våken igjen. Anonymkode: 6e7ae...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #85 Del Skrevet 9 timer siden Ser det er en gammel tråd, men at du fortsatt svarer. Hvis han sover 22-06, og fortsatt har behov for 3 timer søvn på dagtid, så må han komme seg til legen. Det er ikke normalt, og han har potensielt mangler eller er deprimert. Hadde han sovet 3 timer på dagtid og 3 timer på natt så måtte han ha tatt seg sammen, men det er åpenbart noe galt her. Vil han ikke til legen, har du fortalt at dette ikke fungerer lenger, eller hva? Anonymkode: c744c...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #86 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fant igjen tråden min litt tilfeldig Men neida, jeg stod opp fra nattevakt kl 14, handlet julegaver, står nå her med middag og to barn - og tett vaskemaskin - mens han ligger og sover, på selve lillejulaften. Jeg skal på jobb igjen kl 21. Er DRITTlei nå! Anonymkode: 76a18...1d9 Så vekk han da kjerring!! Anonymkode: a83c6...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #87 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så vekk han da kjerring!! Anonymkode: a83c6...7f8 I alle dager Anonymkode: 55f57...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå