Gå til innhold

Honnør-kort fra NAV med dårlig håndskrift


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg laminerte mitt så snart jeg fikk det i posten, så mitt ser like fint ut. Men det er skrevet på med en tusj med tynn tupp, og ikke kulepenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kortet er et bevis på at du har rett til honnørpris. Derfor heter det honnørbevis og kan brukes alle steder som tilbyr honnørbilletter. Også kino, badeland osv. som tilbyr dette.

Anonymkode: bb79d...7ac

Med et forbehold om at honnørprisene noen steder bare gjelder for alderspensjonistene og ikke alle hoonører!

Anonymkode: 13968...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Litt på siden av hi, men bruker dere kortet på kino, fornøyelsespark, badeland o.l eller funker det bare på offentlig kommunikasjon?

Anonymkode: 68c8d...d0c

Jeg har brukt det på kino og badeland når det svarer seg men ofte er rabattene og tilbudene de har bedre når man bare betaler for en voksen og barn enn om man tar honnør og barn men det spørs litt på tilbudene. Gull verdt på offentlig transport iallfall for oss som liker å reise kollektivt rundt omkring.

Anonymkode: 8a8eb...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har brukt det på kino og badeland når det svarer seg men ofte er rabattene og tilbudene de har bedre når man bare betaler for en voksen og barn enn om man tar honnør og barn men det spørs litt på tilbudene. Gull verdt på offentlig transport iallfall for oss som liker å reise kollektivt rundt omkring.

Anonymkode: 8a8eb...77f

Sone J i Vestland er helt fantastisk nå. 20 kr for en honnør innenfor hele sonen, også inkl evn ferjer

Anonymkode: 5d087...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...