AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #41 Del Skrevet 20. juni 2024 Handler mye om kjemi og partner. Men også interesse. Kjæresten min er veldig opptatt av å tilfredsstille meg. Og sånn har han alltid vært med kvinnene han har hatt sex med. Sexen vi har er insane fordi han ikke er vant med å få så mye som han får av meg. Jeg er opptatt av at vi skal gi og få like mye. Og kan godt la han råknulle meg uten at jeg må få orgasme hver gang. I tillegg er vi ekstremt kosete utenom sengen. Vi klår, kliner, koser og tar på hverandre hele tiden. Jeg kan f.eks stille meg bak han mens han lager mat og stikke hånden ned i buksa hans og runke litt på han(mens barna sitter på stuen🤭) Sånne ting gjør vi hele tiden og vi er konstant kåt på hverandre. Anonymkode: 85221...e96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 20. juni 2024 #42 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): At du hoier og oier deg over hvilken fantastisk penis mannen foran deg har, utbryter at den må da være den peneste du har sett og at du ikke greier å styre deg, du bare MÅ HA DEN med det samme. Først i munnen, og deretter andre steder. Skryt hele veien. Det må vel være slik entusiasme menn mener de trenger for å anse en kvinne for god i senga. Anonymkode: 2642e...b68 Nei, dette er DIN beskrivelse hvordan menn ønsker seg det! Slike holdninger til menn blir ikke bra sex! Hilsen kvinne 50+ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mebeforeyou Skrevet 20. juni 2024 #43 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Handler mye om kjemi og partner. Men også interesse. Kjæresten min er veldig opptatt av å tilfredsstille meg. Og sånn har han alltid vært med kvinnene han har hatt sex med. Sexen vi har er insane fordi han ikke er vant med å få så mye som han får av meg. Jeg er opptatt av at vi skal gi og få like mye. Og kan godt la han råknulle meg uten at jeg må få orgasme hver gang. I tillegg er vi ekstremt kosete utenom sengen. Vi klår, kliner, koser og tar på hverandre hele tiden. Jeg kan f.eks stille meg bak han mens han lager mat og stikke hånden ned i buksa hans og runke litt på han(mens barna sitter på stuen🤭) Sånne ting gjør vi hele tiden og vi er konstant kåt på hverandre. Anonymkode: 85221...e96 Hva er råknulle🤫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #44 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikke for å avspore, men «må» man like å suge for å bli sett på som god i senga? Jeg er nemlig ikke noe fan av dette 🙈 men vil jo tilfredsstille mannen. Anonymkode: adb56...0ba Nei, det er vel poenget flere menn her forteller deg. I alle fall jeg ønsker jo at kvinnen skal nyte og delta aktivt, ikke gjøre noe som hun ikke har lyst til. Det gjelder begge veier, hvis mannen ikke liker å slikke, så bør han ikke gjøre det. Det er i alle fall det jeg legger i aktiv, altså bidrar med det man liker selv, eller i det minste syns er greit å bidra med. Anonymkode: 4cc65...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #45 Del Skrevet 20. juni 2024 Mange gode svar! Takk! Jeg vet jeg kommer til å ende med en spesiell mann i senga, den stemningen ligger der og det er bare snakk om tidsspørsmål… Jeg vet også at han har definisjonen som god i senga…Så skal ærlig innrømme det var litt bakgrunnen for å høre hva andre mener er god i senga og jeg ble lurende på om jeg er god. Ut fra hva folk legger i svarene, så vil jeg jo si det, men skal innrømme jeg gruer meg litt til å være i seng med noen andre enn min eksmann. Etter så mange år så var vi godt kjent og sexen ble bare bedre og bedre 🙈 Anonymkode: 5d4b2...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. juni 2024 #46 Del Skrevet 21. juni 2024 Å være bekymringsfri og ha det gøy sammen🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #47 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 15.29): Umulig å gi et universielt svar på dette. En «aktiv» dame som vil suge og runke meg feks, er ikke en god sexpartner for meg, da jeg ikke tenner på dette. Mens mange andre menn ville elsket en dame som vil suge og runke. Anonymkode: dc144...39f Hva tenner du på da? At hun er mest mulig passiv? Skjønte ikke helt 🙂 Anonymkode: 8ae3c...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. juni 2024 #48 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 17.51): Ja. Hvis du kun gnåler på det du setter grenser for og ikke kommer med noen forslag. Typ, ligger der som en sjøstjerne og klager etterpå. Det er å være dårlig i senga. Anonymkode: 60d02...7d6 Om noen må gnåle på grenser er det pokker ikke den som setter grenser som er dårlig i senga! Angående å ligge som en sjøstjerne og klage etterpå høres det kjedelig ut ja, men begge er ansvarlig for å skape såpass trygghet at begge våger å slå seg løs. Dersom man maser slik på ting den andre allerede har gitt uttrykk for å ikke ønske at den andre ender opp med å MÅTTE "gnåle om" grenser skaper man IKKE trygghet. Vet ikke om du har selvinnsikt og innsikt til å skjønne dette, men er gnåling om grenser og partnere som blir passive og utrygge noe du gjentatte ganger har opplevd sier det veldig mye om deg som elsker. Da har du definitivt noe du må ta tak i for å bli en trygg og god elsker. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #49 Del Skrevet 21. juni 2024 Å kjenne naken hun til den er er glad i, er å være god i sengen for min del. Anonymkode: 7f838...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #50 Del Skrevet 21. juni 2024 Trek skrev (På 18.6.2024 den 23.35): Ved å vise glede og interesse. Slippe deg løs og ha det fint i øyeblikket. Vise at du nyter det. Det handler ikke så mye om teknikker og triks. For alle er forskjellige og legger forskjellige ting i hva det vil si og være god i senga. Jevnt over så er fellesnevneren for de som blir beskrevet som ikke gode i sengen at de bare ligger der og tydelig ønsker å bli ferdige.. så da er det logisk at man må være motsatt for å være god i senga. Tilstede og entusiastisk deltagende. De som bare ligger der og vil bli ferdig har kanskje en partner som ikke ser de. Som er egoistisk og kun tenker på eget tenningsmønster. Har feks flere venninner som har eller har hatt partnere hvor de har prøvd å åpne seg. Sagt at de trenger mer tid til forspill, ikke gå rett på, mer kos og ikke bare inn og ut feks. Men partner hører ikke etter, evt noen få ganger og går tilbake til samme mønster. Anonymkode: 0b960...391 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #51 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De som bare ligger der og vil bli ferdig har kanskje en partner som ikke ser de. Som er egoistisk og kun tenker på eget tenningsmønster. Har feks flere venninner som har eller har hatt partnere hvor de har prøvd å åpne seg. Sagt at de trenger mer tid til forspill, ikke gå rett på, mer kos og ikke bare inn og ut feks. Men partner hører ikke etter, evt noen få ganger og går tilbake til samme mønster. Anonymkode: 0b960...391 Eller de har problemer med sin Egen seksualitet som de Selv ikke har bearbeidet. Vi må slutte å godta ansvarsfraskrivelse av voksne mennesker. Anonymkode: 60d02...7d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #52 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som bare ligger der og vil bli ferdig har kanskje en partner som ikke ser de. Som er egoistisk og kun tenker på eget tenningsmønster. Har feks flere venninner som har eller har hatt partnere hvor de har prøvd å åpne seg. Sagt at de trenger mer tid til forspill, ikke gå rett på, mer kos og ikke bare inn og ut feks. Men partner hører ikke etter, evt noen få ganger og går tilbake til samme mønster. Anonymkode: 0b960...391 Det kan jo faktisk hende de har prøvd, men ikke fått til. En ting er å si at du trenger forspill, men man må da faktisk vise hva slags forspill de trenger. Ta styringen og, her er i alle fall hva jeg legger i aktiv, faktisk bidra med en konstruktiv måte som gjør at hun blir tent. Hva med å varme opp litt før mannen da? Eller stille krav, i stedet gir man bare opp og stempler mannen som egoistisk bare fordi man har forskjellig tenningsmønster. Anonymkode: 4cc65...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #53 Del Skrevet 21. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 8.58): Ikke fokuser på å «være god i sengen», men heller ha det gøy, nyte og sørge for at den andre part også koser seg. Det kommer man langt med. Mange liker «kjedelig» sex, men har likevel et godt sexliv. Anonymkode: 67218...8d8 Jeg elsker kjedelig sex. ❤️ Anonymkode: df580...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2024 #54 Del Skrevet 21. juni 2024 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg elsker kjedelig sex. ❤️ Anonymkode: df580...692 Interessant. Jeg tror jeg forstår hva du mener, men kan du forklare? Anonymkode: 07918...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2024 #55 Del Skrevet 22. juni 2024 Fremtidsrettet ting jeg tar opp med kvinner med klærne på.. Etter endt samtale, så blir vi begge gode i senga🥰 1. Hva kan jeg gjøre for å støtte og trygge deg? 2. Hva kan jeg gjøre for at du skal føle deg mere elsket? 3. Hva kan vi gjøre for å holde romantikken levende i forholdet vårt? 4. Hvordan kan vi forbedre oss, til å bli vår beste elskere? 5. Hva er dine seksuelle drømmer, og hvordan kan jeg hjelpe deg med å oppnå dem? 6. Skal vi love hverandre å si ifra, være ærlige og åpne, uten at vi tar ting ille opp? 7. Skal vi gjøre dagen så behagelig for hverandre, at initiativ til sex ikke er nødvendig når vi legger oss? 8. Har du andre ting du vil ta opp, som gjør oss gode i samliv og sexliv? 9. Siden vi er så enige og like på mange måter.. Skal vi ikke bare gå på loftet å ha sex med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chupacabra Skrevet 22. juni 2024 #56 Del Skrevet 22. juni 2024 53 minutter siden, Bamseklemmer said: Fremtidsrettet ting jeg tar opp med kvinner med klærne på.. Etter endt samtale, så blir vi begge gode i senga🥰 1. Hva kan jeg gjøre for å støtte og trygge deg? 2. Hva kan jeg gjøre for at du skal føle deg mere elsket? 3. Hva kan vi gjøre for å holde romantikken levende i forholdet vårt? 4. Hvordan kan vi forbedre oss, til å bli vår beste elskere? 5. Hva er dine seksuelle drømmer, og hvordan kan jeg hjelpe deg med å oppnå dem? 6. Skal vi love hverandre å si ifra, være ærlige og åpne, uten at vi tar ting ille opp? 7. Skal vi gjøre dagen så behagelig for hverandre, at initiativ til sex ikke er nødvendig når vi legger oss? 8. Har du andre ting du vil ta opp, som gjør oss gode i samliv og sexliv? 9. Siden vi er så enige og like på mange måter.. Skal vi ikke bare gå på loftet å ha sex med en gang? "Har du andre ting du vil ta opp" 😂 Regner med at svarene skal føres i Excel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 22. juni 2024 #57 Del Skrevet 22. juni 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Fremtidsrettet ting jeg tar opp med kvinner med klærne på.. Etter endt samtale, så blir vi begge gode i senga🥰 1. Hva kan jeg gjøre for å støtte og trygge deg? 2. Hva kan jeg gjøre for at du skal føle deg mere elsket? 3. Hva kan vi gjøre for å holde romantikken levende i forholdet vårt? 4. Hvordan kan vi forbedre oss, til å bli vår beste elskere? 5. Hva er dine seksuelle drømmer, og hvordan kan jeg hjelpe deg med å oppnå dem? 6. Skal vi love hverandre å si ifra, være ærlige og åpne, uten at vi tar ting ille opp? 7. Skal vi gjøre dagen så behagelig for hverandre, at initiativ til sex ikke er nødvendig når vi legger oss? 8. Har du andre ting du vil ta opp, som gjør oss gode i samliv og sexliv? 9. Siden vi er så enige og like på mange måter.. Skal vi ikke bare gå på loftet å ha sex med en gang? 9 is my lucky number 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. juni 2024 #58 Del Skrevet 22. juni 2024 Irak skrev (26 minutter siden): 9 is my lucky number 😉 I know😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #59 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 21.6.2024 den 10.08): Hva tenner du på da? At hun er mest mulig passiv? Skjønte ikke helt 🙂 Anonymkode: 8ae3c...7a2 Med passiv, så mener jeg ikke stille. Hun viser tydelig med mye lyd og bevegelse at hun elsker det. Er vel knapt rolig et sekund. Med passiv så mener jeg at hun ikke skal «utføre seksuelle handlinger på meg». Jeg vil ikke ha en partner som selv ønsker å suge meg, runke meg osv. Men selv elske å være «Mottaker». Anonymkode: dc144...39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2024 #60 Del Skrevet 4. august 2024 En oppdatering, det var så enkelt som dere skrev. Vær åpen og imøtekommende. Vis lyst og være aktiv, ta gjerne litt føring også. Gikk som bare det (bokstaveligtalt) og det ble en suksess! Anonymkode: 5d4b2...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå