Gå til innhold

Hva er å være god i senga?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vis den du har sex med at dette er noe du virkelig elsker å gjøre dvs. suge, slikke, kline, knulle osv. Med positive holdning som utgangspunkt når du ganske langt. Med en gang du stråler ut fra deg holdninger som indikerer å du er ”kun med på det” — da ligger du tynt an. 

Anonymkode: 60d02...7d6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette hsr jeg også lurt på som kvinne.

om det er du som ligger nede, hva faen gjør meg god? Jeg kysser tar på, bytter på beina, av og til løfter de helt opp mot taket,

er det bra nok eller har du en vibrasjonsknapp på meg så det er bra for deg?

Anonymkode: 6c1d4...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Vis den du har sex med at dette er noe du virkelig elsker å gjøre dvs. suge, slikke, kline, knulle osv. Med positive holdning som utgangspunkt når du ganske langt. Med en gang du stråler ut fra deg holdninger som indikerer å du er ”kun med på det” — da ligger du tynt an. 

Er man dårlig i sengen om man foreksempel setter grenser for seg selv at man ikke liker å bli slikket? Eller ikke ønske å ha analsex?

er man dårlig i sengen av sånt?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelper lite med entusiasme om man ikke er fysisk attraktiv

Anonymkode: 6328e...bb4

De fleste som er på vei til å hoppe i senga med noen, liker den personen de skal ha sex med. 

Kjenner ikke mange som har hatt sex med personer de ikke selv synes er fysisk attraktive. 

Jeg personlig, må helst ha mer enn 20 kg ekstra på personen jeg har sex med, finner ikke veltrente personer uten fett på kroppen attraktive. 

Heldigvis er det stort sett minst en partner for alle. 

Anonymkode: 0396d...5b6

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å gi et universielt svar på dette.

En «aktiv» dame som vil suge og runke meg feks, er ikke en god sexpartner for meg, da jeg ikke tenner på dette. Mens mange andre menn ville elsket en dame som vil suge og runke.

Anonymkode: dc144...39f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er man dårlig i sengen om man foreksempel setter grenser for seg selv at man ikke liker å bli slikket? Eller ikke ønske å ha analsex?

er man dårlig i sengen av sånt?

Ja. Hvis du kun gnåler på det du setter grenser for og ikke kommer med noen forslag. Typ, ligger der som en sjøstjerne og klager etterpå. Det er å være dårlig i senga. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er å anerkjenne at alle er ulike, og lytte til det partneren faktisk sier om ønsker, lyst, preferanser, nysgjerrighet og grenser.
Det er også å kunne trekke seg fra en situasjon eller relasjon der man ikke er seksuelt kompatible, uten å bli anklagende eller pushy.

Lek, lyst, kommunikasjon, og genuin glede av å gjøre hverandre godt - det er ideelt.

Vær klar. Ikke gå på akkord med deg selv for å tekkes andre. Lev i tråd med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja. Hvis du kun gnåler på det du setter grenser for og ikke kommer med noen forslag. Typ, ligger der som en sjøstjerne og klager etterpå. Det er å være dårlig i senga. 

Dette er en overgrepsmentalitet. Grenser handler om å beskytte seg selv, og du framstiller det nesten som et angrep på andre. Å sette grenser er ikke å klage etterpå, det er å si hva man liker, er skeptisk til og hva man ikke ønsker eller aksepterer.

Initiativ og forslag er i grunn et annet regnskap.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det å være god i senga for en kvinne for min del er : Lekenhet, entusiasme,oppmerksom, trygg og god,begjær.. sikker på seg selv,liker å utforske,prøve nye ting,ærlighet,ansvar for egen nytelse ( Ikke bare ligge der å ta imot halvhjertet ) Rett og slett bare være litt som meg selv tenker jeg. Seksuelt kompatible. Utover det så har jeg ingen øvre aldersgrense sånn egentlig. Man er ikke dårlig i sengen bare fordi man har ulike preferanser heller. Ser noen nevne analsex og slikking etc. Det er helt greit å ikke like alt,men da må dette kommuniseres på en fin måte. Så begge parter er klar over det. Gjerne styre hendene mine / fortelle meg akkurat hva som tenner deg. Siden alle mennesker er forskjellige så har vi alle forskjellige tenningsmønstere også.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (2 timer siden):

Dette er en overgrepsmentalitet. Grenser handler om å beskytte seg selv, og du framstiller det nesten som et angrep på andre. Å sette grenser er ikke å klage etterpå, det er å si hva man liker, er skeptisk til og hva man ikke ønsker eller aksepterer.

Initiativ og forslag er i grunn et annet regnskap.

Ok. Jeg tok utgangspunkt at vedkomande tar ansvar for sin Egen seksualitet og nytelse. Her var spørsmålet hva gjør folk god i senga og jeg kom med eksempel på det jeg mener er å være god og et eksempel på hva jeg mener er dårlig. Det holder sammen hand i hand å de som er dårlige i sengen ikke gjør og sier noe. Stemmer ikke det?

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

de som er dårlige i sengen ikke gjør og sier noe. Stemmer ikke det?

Dårlig kommunikasjon er et dårlig utgangspunkt.
Jeg ville blitt både usikker og demotivert om jeg ikke fikk noen respons. Jeg ville tolket det som mangel på lyst, og ikke involvert meg med vedkommende.
Noen tenner på å ta alt initiativ, men også da må man jo få tilbakemeldinger på et vis, så man ikke risikerer å tråkke over den andres grenser. Vi vil jo ikke traumatisere folk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Umulig å gi et universielt svar på dette.

En «aktiv» dame som vil suge og runke meg feks, er ikke en god sexpartner for meg, da jeg ikke tenner på dette. Mens mange andre menn ville elsket en dame som vil suge og runke.

Anonymkode: dc144...39f

Det er riktig, men jeg tror allikevel flertallet av menn foretrekker en kvinne som ta aktiv del i sexlivet. Jeg ønsker det selv, ei som ligger passivt og stille på ryggen er ikke spesielt tennende eller enkelt å tilfredsstille.

Anonymkode: 4cc65...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å avspore, men «må» man like å suge for å bli sett på som god i senga?
Jeg er nemlig ikke noe fan av dette 🙈 men vil jo tilfredsstille mannen.

Anonymkode: adb56...0ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er riktig, men jeg tror allikevel flertallet av menn foretrekker en kvinne som ta aktiv del i sexlivet. Jeg ønsker det selv, ei som ligger passivt og stille på ryggen er ikke spesielt tennende eller enkelt å tilfredsstille.

Om du slikker henne da? Hva forventer du da om hun ikke skal være passiv? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du slikker henne da? Hva forventer du da om hun ikke skal være passiv? 

Vise hva hun liker, bruke armene f.eks. stryke håret eller kose med egen kropp, gi lyd. I tillegg er det gjerne noe før/etter munnsexen også, f.eks. at hun tar inititativ til å motta munnsex eller er aktiv i andre deler av akten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 23.19):

Etter 20 års forhold så er jeg plutselig alene; og etter hvert vil det jo bli aktuelt å møte andre… Så slo det meg her etter å ha lest på KG. Unge menn ønsker eldre damer fordi er så erfarne, er gode i senga osv.

Eller voksne damer er å foretrekke da de er så trygge på seg selv og gode i senga… 

Vel, jeg ANER vel ikke om jeg er god i senga, men jeg ønsker å være det.

Så hvordan i all verden vet man det? Eller hva gjør en kvinne god i senga?

Nei, ikke runketråd, jeg oppriktig lurer, for jeg ønsker å være god i senga…Kanskje er jeg det. Jeg vet ikke🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 5d4b2...a89

fine ut hva den andre ønsker og gi den andre nytelse

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun må virkelig vise at hun har lyst, være engasjert og ikke bare tro at det er mannens oppgave å gjøre sexen bra.

Noe av det viktigste, som gjelder både menn og kvinner er at man må ha evnen til å tilpasse seg, klare å lese hverandre og kommunisere, for noen tror de er gode i senga, også bruker de bare samme "triks" på alle, noe som funker dårlig da alle er forskjellige. Kvinner jeg har vært med som har vært dårlig i sengen har vært sånn, ikke evnen til å tilpasse seg hva jeg liker og heller bare kjørt på med det de tror funker på alle 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke kun bry seg om egen orgasme. 

En annen viktig faktor er vel å være delaktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.6.2024 den 14.07):

Dette hsr jeg også lurt på som kvinne.

om det er du som ligger nede, hva faen gjør meg god? Jeg kysser tar på, bytter på beina, av og til løfter de helt opp mot taket,

er det bra nok eller har du en vibrasjonsknapp på meg så det er bra for deg?

Man kan da støte imot, finne en rytme sammen, ikke bare ligge rolig. Når dama rir meg, så ligger jeg ikke bare der, jeg finner en rytme hvor jeg støter imot også, uten det så kommer hun ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 23.29):

Hvordan da tenker du?

Anonymkode: 5d4b2...a89

At du hoier og oier deg over hvilken fantastisk penis mannen foran deg har, utbryter at den må da være den peneste du har sett og at du ikke greier å styre deg, du bare MÅ HA DEN med det samme. Først i munnen, og deretter andre steder. Skryt hele veien.

Det må vel være slik entusiasme menn mener de trenger for å anse en kvinne for god i senga.

Anonymkode: 2642e...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...