Gå til innhold

Svært bekymret for å ikke møte en ny mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle har ikke menn vi kan ringe på eller lyst på en relajson uten føelsler. Jeg trenger trygghet og kjærlighet for å ha sex med menn. Og selv om familie og søsken er godt selskap, kan ikke de gi det selskapet en kjæreste kan.

Bra for deg, men slutt å press andre til at det å ønske kjæreste skal være så uforståelig. Det er ufint. 

Å hva skal det å gå tur eller se en film alene, fikse ensomhet for????? Spørr fordi jeg gjør det stadig vekk som ei som er ensom hver eneste dag. Å det å komme hjem fra en by tur med mamma gjør det ikke mindre ensomt å vite at jeg kanskje ikke vil få noen familie eller savner kjæreste ko og noe  å planlegge fremtiden med. Har ikke barn enda. 

Nei hoff, blir så sinnsykt lei av kvinner som deg. Dere er så emosjonelt avstumpede.

Anonymkode: 83fd4...230

Vel, jeg prøvde bare å være oppmuntrende, men hjelpe meg som du går i forsvar da. Jeg har også lyst på barn og er i samme båt, men nytter ikke å legge seg ned for å dø mens man venter. Da må man ha det fint alene i ventetiden, eller så blir livet ganske sørgelig.

Anonymkode: 870a8...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.16):

Flere som har det sånn? Noen som har hatt det sånn men møtt kjærligheten? 

Anonymkode: 49bfd...024

Egentlig motsatt. Etter jeg forlot eksmannen min, så har jeg ikke sett meg tilbake.

De snart 6 årene som har gått som singel, har vært nydelig.

Jeg var mer eller mindre sammenhengende i forhold fra jeg var 16 år og til jeg gikk i fra mannen i en alder av 37. Har aldri fått oppleve hvor fantastisk det kan være å kun ha seg selv å ta hensyn til😃💃🏼

Anonymkode: 7ffc8...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vel, jeg prøvde bare å være oppmuntrende, men hjelpe meg som du går i forsvar da. Jeg har også lyst på barn og er i samme båt, men nytter ikke å legge seg ned for å dø mens man venter. Da må man ha det fint alene i ventetiden, eller så blir livet ganske sørgelig.

Oppmuntre med å si, hva er menn godt for? 

Det er bittert, og det er det og tilegg tilde ørten andre som også oppfordre folk til å aktivt være alene imot sine behov Førde du og dem trives med det og finner ikke glede i andre. Utifra det du sa om at menn bare er godt for sex. Om du ikke mener det forstår jeg ikke hvorfor du skulle sakt det på den måten.

Jeg sitter oppreist og er ikke døden nær. Har heller ikke tatt kontakt med menn, så for min del er jeg vel viten om at singelheten er selvforskyldt, men det er da lov å ha behov og å savne noe.

Du oppfordrer til sørgelig i mine øyne. Om man er ensom bør man søke folk, ikke sette seg å lære hvordan å være ensom, for hvorfor skal man måtte være alene om man ikke har lyst? Jeg mener ikke å være desperat eller inke nyte dager, jeg elsker koslige ting selv og er frøken nyt for ofte. Men, det er liksom den, anti menn, anti kjæreste som høres for bitter og en ny måte og aldri møte noen, for hvordan skal man om man ikke ser en verdi i noens selskap. Godt selskap er en vidunderlig ting, og jeg syns det er trist å ikke ha en kjæreste å gå tur med i regnværet hånd i hånd, og spille sammen eller lignende i kveld. Det er så koslig med kjæreste kos, sukk. Må være lov å drømme.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker said:

Oppmuntre med å si, hva er menn godt for? 

Det er bittert, og det er det og tilegg tilde ørten andre som også oppfordre folk til å aktivt være alene imot sine behov Førde du og dem trives med det og finner ikke glede i andre. Utifra det du sa om at menn bare er godt for sex. Om du ikke mener det forstår jeg ikke hvorfor du skulle sakt det på den måten.

Jeg sitter oppreist og er ikke døden nær. Har heller ikke tatt kontakt med menn, så for min del er jeg vel viten om at singelheten er selvforskyldt, men det er da lov å ha behov og å savne noe.

Du oppfordrer til sørgelig i mine øyne. Om man er ensom bør man søke folk, ikke sette seg å lære hvordan å være ensom, for hvorfor skal man måtte være alene om man ikke har lyst? Jeg mener ikke å være desperat eller inke nyte dager, jeg elsker koslige ting selv og er frøken nyt for ofte. Men, det er liksom den, anti menn, anti kjæreste som høres for bitter og en ny måte og aldri møte noen, for hvordan skal man om man ikke ser en verdi i noens selskap. Godt selskap er en vidunderlig ting, og jeg syns det er trist å ikke ha en kjæreste å gå tur med i regnværet hånd i hånd, og spille sammen eller lignende i kveld. Det er så koslig med kjæreste kos, sukk. Må være lov å drømme.

Det er nettopp derfor jeg kom med forslag om å bruke andre nære relasjoner for å dekke behov, hva skal man ellers gjøre da? Man finner sin måte å «overleve» på og finne glede i når man har vært singel så lenge som meg. Hadde jo vært veldig ensomt om man ikke skulle funnet glede i mine nærmeste. Ja vel, så foretrekker du å gjøre det med en mann, men når du nå ikke har det må du finne andre løsninger i ventetiden. Det er da du kommer til å tiltrekke deg menn også, når de ser at du stråler og ikke trenger dem. Det er attraktivt. At man ikke trenger dem vil ikke si at man ikke vil ha dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var redd for det samme når jeg ble singel rundt nyttår. Kom ut av et lengre forhold, er i siste halvdel av 30-årene og hadde helt mistet troen på meg selv. Men jeg bet tennene sammen og laget profil på Tinder. Tok en måneds tid før jeg fant noen jeg følte det var verdt å møte. Første date merket jeg at jeg var ute av trening på å flørte, men tok daten som en oppvarming. Den andre jeg møtte viste seg å ha en helt annen personlighet i virkeligheten, så ingen match der. Tredje date derimot var en flott mann på alle måter. Det er to måneder siden jeg traff han, og vi dater fortsatt. Jeg er ikke en skjønnhet som man snur seg etter på gaten, selv om han er snill og gir meg mange komplimenter. Jeg er i hvert fall veldig glad for at jeg våget å ta en sjanse selv om det føltes veldig skummelt og jeg ikke vet hvor vi ender. Ikke vent på at han dukker opp på døren hos deg. Det finnes noen der ute, og du kommer til å finne han om du søker. 😊

Anonymkode: 47d50...b1a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Men hva skal du egentlig med en mann, ts? Hva gir de liksom? Er vel bedre å gå tur eller se en film alene eller med en god venninne hvis du er ensom? Er selv singel på 5 året og ringer mamma, søsken eller venninner når jeg ønsker selskap eller få dekket emosjonelle behov. Er jeg kåt har jeg et par menn jeg kan ringe. 

Du ville nok ikke sagt det samme om du ikke hadde "mamma, søsken eller venninner". 

Anonymkode: 05f9e...2a3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ufrivillig singel etter å ha vært i et langvarig forhold. 

Hver dag tenker jeg masse på at jeg er redd for å ikke få meg kjæreste igjen. At jeg skal være alene resten av livet. Hadde det på denne måten før jeg møtte eksen også. 

Det føles så håpløst og vanskelig å mæte en ny, og denne bekymringen tar knekken på meg. Kjærlighet og familieliv der det jeg ønsker mest i livet. 

Flere som har det sånn? Noen som har hatt det sånn men møtt kjærligheten? 

Anonymkode: 49bfd...024

Ja… Da jeg var ung, var jeg veldig lei meg for alle årene som gikk uten å finne en kjæreste. Så hadde jeg samboer noen år, og da det ble slutt, ble jeg veldig ulykkelig fordi jeg egentlig ønsket meg barn. Tok slutt da jeg var 35, har vært singel siden, i 20 år. Men jeg har akseptert at jeg ikke er attraktiv nok, og har et fint og innholdsrikt liv likevel altså :)

Anonymkode: 6649a...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du ville nok ikke sagt det samme om du ikke hadde "mamma, søsken eller venninner". 

Anonymkode: 05f9e...2a3

Nei, er takknemlig for dem. Men når de er opptatt syns jeg ikke det er vanskelig å få nye venninner og bekjentskaper også, hvis jeg går litt ut av komfortsonen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd nettdating? Det er stort overskudd av oss menn der,  så du burde kunne velge og vrake, i hverfall hvis du ikke stiller så strenge krav til menn som mange damer gjør.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel2018 skrev (9 minutter siden):

Har du prøvd nettdating? Det er stort overskudd av oss menn der,  så du burde kunne velge og vrake, i hverfall hvis du ikke stiller så strenge krav til menn som mange damer gjør.

Nettdating fungerer kun for en liten promille av befolkningen. 

Anonymkode: 87b97...018

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg fant britiske. Der fant mange seg partner via jobb, men husk at de har en annerledes pub/etter-jobb-kultur enn det vi har.

Anonymkode: 54e1b...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men jeg fant britiske. Der fant mange seg partner via jobb, men husk at de har en annerledes pub/etter-jobb-kultur enn det vi har.

Skulle ønske det var større kultur for pub etter jobb kultur i Norge fremfor flatfyll i helgene, hadde vært lettere å treffe en mann da

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg tror verken amerikanske eller britiske undersøkelser kan overføres til norske forhold. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (På 19.6.2024 den 14.34):

Det er jo det eg skriver, eit liv i ensomhet. Det er framtida mi

Så du mener du er dømt til ett liv i ensomhet bare fordi du blir oppmuntret til å ikke gå rett fra ett forhold til ett annet?

Vi voksne single kvinner vil gjerne finne oss en mann, men å overta en direkte fra en annen kvinne er det få av oss som ønsker...

Å være singel i en periode etter ett brudd, og lære seg hvem man er alene er veldig langt i fra "ett liv i ensomhet".

Anonymkode: aa0d0...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror verken amerikanske eller britiske undersøkelser kan overføres til norske forhold. 

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: cb3e3...e42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet og familieliv der det jeg ønsker mest i livet. 

Vel, feministene ville at dere skulle "seksuelt frigjøres" istedet.

Og dermed ble tilfeldig sex lett tilgjengelig for mennene dere helst vil ha, slik at de ikke trenger å forplikte seg; Hvis du ikke vil, så finnes det alltids en annen dame som vil.

Resultatet blir det datingmarkedet vi har fått idag.

Bare å nyte resultatet, jenter! 😄

Anonymkode: 4aac1...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vel, feministene ville at dere skulle "seksuelt frigjøres" istedet.

Og dermed ble tilfeldig sex lett tilgjengelig for mennene dere helst vil ha, slik at de ikke trenger å forplikte seg; Hvis du ikke vil, så finnes det alltids en annen dame som vil.

Resultatet blir det datingmarkedet vi har fått idag.

Bare å nyte resultatet, jenter! 😄

Å nei…. Hvor tar du det fra? La meg gjette, IKKE tenkt ut selv…og heller ingen særlig intelligens og innsikt hos den du har hentet det fra. Glad jeg ikke kjenner deg, tenk så pinlig å sitte og høre på sånt historieløst og hjernedødt pjatt.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å nei…. Hvor tar du det fra? La meg gjette, IKKE tenkt ut selv…og heller ingen særlig intelligens og innsikt hos den du har hentet det fra. Glad jeg ikke kjenner deg, tenk så pinlig å sitte og høre på sånt historieløst og hjernedødt pjatt.

Dette er nåtid, ikke historie. Og alle kan se det utfolde seg i nåtid. Men for all del, knip øynene igjen og kos dere med sluttproduktet – det er høyst fortjent! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...