AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #81 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 18.15): Som kvinne bør dette være en smal sak. Vurder å gå ned i alder, da yngre menn er helt tullete etter eldre kvinner 😉 Anonymkode: 17fb4...bfe Særlig…. 🤭 Anonymkode: 62fd1...927 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #82 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vel, feministene ville at dere skulle "seksuelt frigjøres" istedet. Og dermed ble tilfeldig sex lett tilgjengelig for mennene dere helst vil ha, slik at de ikke trenger å forplikte seg; Hvis du ikke vil, så finnes det alltids en annen dame som vil. Resultatet blir det datingmarkedet vi har fått idag. Bare å nyte resultatet, jenter! 😄 Anonymkode: 4aac1...f42 Forskning og statistikk viser at single kvinner klarer seg særdeles mye bedre enn enslige menn. Kvinner er ikke lenger økonomisk hjelpeløse, og trenger ikke lenger å bli i dårlige forhold. Dersom mitt ekteskap tar slutt så kommer jeg aldri til å bo sammen med en mann igjen. Jeg stortrives i mitt eget og gode venners selskap, og har et veldig godt forhold både til barn og øvrig nær familie 😊 Anonymkode: c6a75...f4f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #83 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forskning og statistikk viser at single kvinner klarer seg særdeles mye bedre enn enslige menn. Kvinner er ikke lenger økonomisk hjelpeløse, og trenger ikke lenger å bli i dårlige forhold. Dersom mitt ekteskap tar slutt så kommer jeg aldri til å bo sammen med en mann igjen. Jeg stortrives i mitt eget og gode venners selskap, og har et veldig godt forhold både til barn og øvrig nær familie 😊 Anonymkode: c6a75...f4f Hører du det, TS…? 😂 Anonymkode: 4aac1...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #84 Del Skrevet 20. juni 2024 Jeg var i et forhold/gift i 20 år og vært singel i 6 år. Jeg forstår hvordan du har det. Synes livet alene er ensomt selv om jeg har venner og barn i tenårene. Hadde en venn og vi har mange felles interesser. Så sluttet han å ta kontakt så her sitter jeg og er lei meg og lurer på hvorfor. Dette inntrykket har jeg av mange menn noe som gjør at jeg ikke klarer å møte noen. Jeg er redd for nye avvisninger og det det gjør med meg. Jeg tror det viktigste er å finne en mening med livet som ikke er å finne en mann så kanskje det skjer, etterhvert. Anonymkode: 94fef...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #85 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror verken amerikanske eller britiske undersøkelser kan overføres til norske forhold. Anonymkode: 87b97...018 Jeg tipper Norden er nærmere amerikanske forhold enn sørlige Europa. De drar jo faktisk ut og møter folk, vi sitter inne og sturer, på mange måter likt med amerikanere. Anonymkode: 54e1b...b65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 21. juni 2024 #86 Del Skrevet 21. juni 2024 Soft mann skrev (På 19.6.2024 den 14.39): Bor du på rett plass så dukker han opp😉 Bor i by like utenfor Oslo og jobber i Oslo. Dater ikke aktivt lenger, orker ikke. Mange menn 50+ ser på damer på samme alder som utdaterte. Kort oppsummering av de tre siste jeg traff: 1. 48 år, to barn 6 og 10 år. Var klar på at han var tilgjengelig kun hver andre uke og i ferier når han ikke hadde unger. 2. 58 år, voksne barn. Snakket kun negativt om eks-kona og ungene, lite kontakt med ungene. Jobber, men hadde som mål å bli arbeidsledig/permitert da bransjen han jobber i sliter økonomisk. Mente han kunne leve godt på dagpenger pga lite gjeld. 3. 59 år, bor hjemme hos moren på snart 90. Har altså aldri flyttet ut. Skal bli pensjonist når han er 62 og kjøpe hus i Spania. Men ingen mangel på henvendelser fra unge menn som sier de digger eldre damer 🙄 Det orker jeg ikke. Jeg ønsker et forhold med en på sånn ca samme alder som meg som ikke har unger i grunnskolealder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 22. juni 2024 #87 Del Skrevet 22. juni 2024 Ryddet for brukerdebatt,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2024 #88 Del Skrevet 22. juni 2024 On 6/21/2024 at 8:35 AM, Janina1 said: Bor i by like utenfor Oslo og jobber i Oslo. Dater ikke aktivt lenger, orker ikke. Mange menn 50+ ser på damer på samme alder som utdaterte. Kort oppsummering av de tre siste jeg traff: 1. 48 år, to barn 6 og 10 år. Var klar på at han var tilgjengelig kun hver andre uke og i ferier når han ikke hadde unger. 2. 58 år, voksne barn. Snakket kun negativt om eks-kona og ungene, lite kontakt med ungene. Jobber, men hadde som mål å bli arbeidsledig/permitert da bransjen han jobber i sliter økonomisk. Mente han kunne leve godt på dagpenger pga lite gjeld. 3. 59 år, bor hjemme hos moren på snart 90. Har altså aldri flyttet ut. Skal bli pensjonist når han er 62 og kjøpe hus i Spania. Men ingen mangel på henvendelser fra unge menn som sier de digger eldre damer 🙄 Det orker jeg ikke. Jeg ønsker et forhold med en på sånn ca samme alder som meg som ikke har unger i grunnskolealder. Tror bare du har vært uheldig eller ikke ser din egen verdi. Har inntrykk av at de fleste finner noe rundt sin egen alder, også menn rundt 50. Tror også at du spenner ben for deg selv ved at du eliminerer vekk alle menn med barn i grunnskolealder. Fordi om du har møtt en mann med barn i den alderen der det ikke fungerte, betyr det ikke at det ikke at det ikke vil fungere med en annen. Anonymkode: b5f52...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 22. juni 2024 #89 Del Skrevet 22. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror bare du har vært uheldig eller ikke ser din egen verdi. Har inntrykk av at de fleste finner noe rundt sin egen alder, også menn rundt 50. Tror også at du spenner ben for deg selv ved at du eliminerer vekk alle menn med barn i grunnskolealder. Fordi om du har møtt en mann med barn i den alderen der det ikke fungerte, betyr det ikke at det ikke at det ikke vil fungere med en annen. Anonymkode: b5f52...75e Ønsker ikke å være sammen med noen som ikke har voksne/snart voksne barn. Mine barn er voksne og har flyttet hjemmefra. Jeg er ferdig med den tiden. Ser frem til å bli bestemor etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 23. juni 2024 #90 Del Skrevet 23. juni 2024 Janina1 skrev (På 21.6.2024 den 8.35): Bor i by like utenfor Oslo og jobber i Oslo. Dater ikke aktivt lenger, orker ikke. Mange menn 50+ ser på damer på samme alder som utdaterte. Kort oppsummering av de tre siste jeg traff: 1. 48 år, to barn 6 og 10 år. Var klar på at han var tilgjengelig kun hver andre uke og i ferier når han ikke hadde unger. 2. 58 år, voksne barn. Snakket kun negativt om eks-kona og ungene, lite kontakt med ungene. Jobber, men hadde som mål å bli arbeidsledig/permitert da bransjen han jobber i sliter økonomisk. Mente han kunne leve godt på dagpenger pga lite gjeld. 3. 59 år, bor hjemme hos moren på snart 90. Har altså aldri flyttet ut. Skal bli pensjonist når han er 62 og kjøpe hus i Spania. Men ingen mangel på henvendelser fra unge menn som sier de digger eldre damer 🙄 Det orker jeg ikke. Jeg ønsker et forhold med en på sånn ca samme alder som meg som ikke har unger i grunnskolealder. Ja er nok ikkje så mange på mellom 45-55 som ikkje har unger annen hver helg, å jul å påske etc. . Eg har selv prøvd forum for dating. Er vel ikkje den formen for dating eg liker, men slik er no verden blitt. Ser du ikkje var heldig med din, var forhåpentligvis dei verste du viste der. Men håper å trur at dette ordner seg for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå