Gå til innhold

Svært bekymret for å ikke møte en ny mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har barn. 

Anonymkode: 87b97...018

Eksen din skal ikke ha barna i det hele tatt?

Anonymkode: cb3e3...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 og frivillig ute av langvarig forhold. Nyter friheten jeg ikke har hatt på mange år, til å bruke på jobb, interesser, venner og kvalitetstid (i motsetning til å være konstant irritabel grunnet ex) med barn. Null fokus på dating og treffer ingen, og ikke stressa for det. Dukker det opp noen er det hyggelig, om ikke går det også fint 👌

Anonymkode: f5e20...4b6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er ufrivillig singel etter å ha vært i et langvarig forhold. 
 

Hver dag tenker jeg masse på at jeg er redd for å ikke få meg kjæreste igjen. At jeg skal være alene resten av livet. Hadde det på denne måten før jeg møtte eksen også. 
 

Det føles så håpløst og vanskelig å mæte en ny, og denne bekymringen tar knekken på meg. Kjærlighet og familieliv der det jeg ønsker mest i livet. 
 

Flere som har det sånn? Noen som har hatt det sånn men møtt kjærligheten? 

Anonymkode: 49bfd...024

Hvis du bare sitter og venter på drømmepartneren, er sjansene små.
Hvis du jobber for saken, er mulighetene mye større

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skjønner den! 
Etter å ha lest på KG er jo livet over når man har blitt 40 også sååå..

Anonymkode: 3d7cc...eb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan trøste deg med at jeg, som 42 åring har klart å få kjæreste etter 2 år som singel. Trodde som deg, at jeg aldri skulle møte noen igjen. Og plutselig bare var han der. Aldri vært så forelska noen gang. 

Anonymkode: 08592...26c

Tusen takk 😀 Det var godt å høre. 
 

ts

Anonymkode: 49bfd...024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble singel som 39, møtte samboeren som 40. Er nå 42. Hadde ikke vært redd for ikke finne noen om jeg ble singel. Mennesker møter hverandre i alle aldre, former og farger. Utfordringen tror jeg ofte ligger i at noen ikke er sosiale nok. 

Anonymkode: b5f52...75e

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk ut av et svært godt og langvarig forhold med en fantastisk kvinne for noen år siden. Jeg stresset i begynnelsen med å finne kjærligheten på ny. Jeg kunne jo ikke være uten kjærlighet, nærhet og kos. Fikk panikk bare av tanken. Jeg fikk en del respons fra kvinner i starten, men fant aldri rett magefølelse for noen. Ikke at det var noe galt med kvinnene da, men mer at jeg ikke var klar.

Tiden gikk, og jeg ble nedbrutt. Litt fordi jeg hatet dating, og at den biologiske klikka tikket fort med tanke på barn. Men så en dag våknet jeg og "alt" snudde for meg. Det vil si, jeg er fortsatt enslig, men jeg fant en indre ro. En ro med å være alene, en ro med å forbli barnløs og en ro rundt framtiden. Jeg fant ut at jeg hadde det bra, og ting var da ingenting å stresse med. Så jeg gav opp alt av dating og apper. For jeg vet jeg vil finne kjærligheten på ny. Om det tar 1 uke, 10 år eller 30 år har liksom ikke noe å si lenger. Omså det først skjer når jeg er inlosjert på eldresenteret! (for å sette det på spissen) ;) 

Akkurat nå er jeg tilfreds med at panikken jeg fikk når jeg ble enslig er helt borte. Enkelte dager savner jeg noen. Skikkelig også. Da er jeg sulten som en bjørn på nærhet og kos. Da føler jeg meg klar for å gi noen alt jeg har. Men sånn er det bare. Det går over. For roen er der fortsatt, jeg trives i mitt eget selskap og jeg vet min tid vil komme. Imellomtiden har jeg lovd meg selv å ha det bra i min egen boble.

Så min anbefaling er at du må finne en ro ved situasjonen din og med deg selv. Nyt livet og det du kan tilby deg selv. Og så får heller det som skjer skje når den tid kommer. Det kan snu på et øyeblikk! Ett sekund på riktig sted til riktig tid så kan kjærligheten være funnet og hanket inn. Det er virkelig så lite som skal til, tross for at alt ser bekmørkt ut akkurat nå. 

Ikke gjør som meg med å melde deg ut, men fortsett å være tilgjengelig. By på deg selv. Tenk nytt. Oppsøk ting og tang. Prøv dog å ta det med ro. Slapp av. Pust. For god kjærlighet er verdt å vente på. Omså det går noen år. Du, og jeg, er fortsatt ung. :D 

Endret av Bombasi
  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Eksen din skal ikke ha barna i det hele tatt?

Anonymkode: cb3e3...e42

Veldig sjelden. 

Anonymkode: 87b97...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Veldig sjelden. 

Anonymkode: 87b97...018

Men da får du bruke de anledningene han har de og gjøre det beste ut av det, du kommer ihvertfall ingen vei hvis du kun skal se etter problemer fremfor løsninger.

Anonymkode: cb3e3...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 53, singel i drøyt 3 år etter et forhold som varte i 30 år. Han valgte å gå.

Er ikke på noen datingapper. Innfunnet meg med at jeg muligens kommer til å være alene resten av livet. Dukker HAN opp så er det en bonus. 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, skjønner den! 
Etter å ha lest på KG er jo livet over når man har blitt 40 også sååå..

Anonymkode: 3d7cc...eb8

😅😂 haha

Anonymkode: e2489...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Janina1 said:

Dame 53, singel i drøyt 3 år etter et forhold som varte i 30 år. Han valgte å gå.

Er ikke på noen datingapper. Innfunnet meg med at jeg muligens kommer til å være alene resten av livet. Dukker HAN opp så er det en bonus. 

Huff, kjedelig situasjon! Håper du treffer en ny🩷

Anonymkode: e2489...769

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Som kvinne bør dette være en smal sak. Vurder å gå ned i alder, da yngre menn er helt tullete etter eldre kvinner 😉

Anonymkode: 17fb4...bfe

kun for sex ja ikke starte noe forhold som regel. Fins unntak da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men da får du bruke de anledningene han har de og gjøre det beste ut av det, du kommer ihvertfall ingen vei hvis du kun skal se etter problemer fremfor løsninger.

Anonymkode: cb3e3...e42

Poenget var at noen påpekte det var teit at jeg synes det er langsomt å sitte hjemme hver kveld. 

Anonymkode: 87b97...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft mann skrev (19 timer siden):

Eg er ein mann50+ holder på å skille meg nå. To tenåringer. Håper å finne meg noen å dele resten av livet med, men ser ein realistisk på det. Er det nok livet i ensomhet en må planlegge for

Du må prøve å leve alene før du er ute på sjekker’n. Voksne kvinner vil ikke «overta» en godt voksen mann. 

Anonymkode: 16895...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du må prøve å leve alene før du er ute på sjekker’n. Voksne kvinner vil ikke «overta» en godt voksen mann. 

Anonymkode: 16895...588

Det er jo det eg skriver, eit liv i ensomhet. Det er framtida mi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Janina1 skrev (1 time siden):

Dame 53, singel i drøyt 3 år etter et forhold som varte i 30 år. Han valgte å gå.

Er ikke på noen datingapper. Innfunnet meg med at jeg muligens kommer til å være alene resten av livet. Dukker HAN opp så er det en bonus. 

Bor du på rett plass så dukker han opp😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du egentlig med en mann, ts? Hva gir de liksom? Er vel bedre å gå tur eller se en film alene eller med en god venninne hvis du er ensom? Er selv singel på 5 året og ringer mamma, søsken eller venninner når jeg ønsker selskap eller få dekket emosjonelle behov. Er jeg kåt har jeg et par menn jeg kan ringe. 

Anonymkode: 870a8...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Men hva skal du egentlig med en mann, ts? Hva gir de liksom? Er vel bedre å gå tur eller se en film alene eller med en god venninne hvis du er ensom? Er selv singel på 5 året og ringer mamma, søsken eller venninner når jeg ønsker selskap eller få dekket emosjonelle behov. Er jeg kåt har jeg et par menn jeg kan ringe. 

Anonymkode: 870a8...504

Alle har ikke menn vi kan ringe på eller lyst på en relajson uten føelsler. Jeg trenger trygghet og kjærlighet for å ha sex med menn. Og selv om familie og søsken er godt selskap, kan ikke de gi det selskapet en kjæreste kan.

Bra for deg, men slutt å press andre til at det å ønske kjæreste skal være så uforståelig. Det er ufint. 

Å hva skal det å gå tur eller se en film alene, fikse ensomhet for????? Spørr fordi jeg gjør det stadig vekk som ei som er ensom hver eneste dag. Å det å komme hjem fra en by tur med mamma gjør det ikke mindre ensomt å vite at jeg kanskje ikke vil få noen familie eller savner kjæreste ko og noe  å planlegge fremtiden med. Har ikke barn enda. 

Nei hoff, blir så sinnsykt lei av kvinner som deg. Dere er så emosjonelt avstumpede.

Anonymkode: 83fd4...230

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.16):

Jeg er ufrivillig singel etter å ha vært i et langvarig forhold. 
 

Hver dag tenker jeg masse på at jeg er redd for å ikke få meg kjæreste igjen. At jeg skal være alene resten av livet. Hadde det på denne måten før jeg møtte eksen også. 
 

Det føles så håpløst og vanskelig å mæte en ny, og denne bekymringen tar knekken på meg. Kjærlighet og familieliv der det jeg ønsker mest i livet. 
 

Flere som har det sånn? Noen som har hatt det sånn men møtt kjærligheten? 

Anonymkode: 49bfd...024

Jeg hadde ei venninne som var sånn. Hun hadde negativ innstilling, og trodde aldri hun kom til å finne noen. Hun datet og datet, men traff aldri den rette. Tok noen år, så ble hun sammen med en hun før ikke ville ha. Om hun ombestemte seg eller bare tok det hun fikk, er jeg usikker på. Men er rimelig sikker på at grunnen til at hun ikke fant noen før, var fordi hun virket desperat og i tillegg lite selvsikker. 

Jeg har vært singel i 3 år og trives med det, hatt mange som ønsker date osv. så tror nok du finner noen om du ønsker det! Men viktig og ikke virke desperat og slitsom, det hadde ikke jeg orket av en mann heller. 

Anonymkode: 36100...332

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...