Gå til innhold

Ulrikke Brandstorps bryllup

Grüner

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (17 timer siden):

Ufødt liten er allerede på 'jobb'. Forkastelig!

Bare fordi de deler kjønn? Eller har jeg gått glipp av noe her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billiebi skrev (32 minutter siden):

Bare fordi de deler kjønn? Eller har jeg gått glipp av noe her? 

Hun deler mye, og bruker graviditeten for alt det er verdt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pæddan skrev (47 minutter siden):

Husk at hun tross alt er fra Sarpsborgs...er jo vanlig det her med å utlevere ungene sine🙄

Skjønner ikke helt greie med dette, men så har jeg en vanlig jobb som gir kr i kassa og vel så det.

Trodde hun tjente nok på å være artist og programleder. Hvorfor bruke all tiden på snapchat? Må være pengene som lokker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (17 timer siden):

Hva mer har hun delt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (10 timer siden):

Hva mer har hun delt? 

Ho prøver skape engasjemang med å be om tips om  -navn, fødested, kviser osb i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser sengen de ønsker, fra ultralyden, når de tok testen osv. Hun fisker etter spons. Artist og programleder....må tjene dårlig da siden graviditet og ufødt er til salgs. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (På 25.12.2024 den 20.10):

Det gjorde hun vel allerde før graviditeten.  Husker hun proklamerte til se og hør at hun hadde sluttet med prevensjon, og at nå var det like før.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jenta har humor hvert fall. Har dere sett hva de skal «kalle» sønnen? De klarer nesten ikke holde seg for god sjæl. Bare ler og fjaser gjennom hele «revealen» Morsomt stunt da😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SeBraHaHa skrev (1 time siden):

Den jenta har humor hvert fall. Har dere sett hva de skal «kalle» sønnen? De klarer nesten ikke holde seg for god sjæl. Bare ler og fjaser gjennom hele «revealen» Morsomt stunt da😂

Det er jo det han skal hete.

https://www.tv2.no/underholdning/avslorer-sjeldent-navn/17327601/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2x5w93L0EZv4vDnHqbcIIvs2o54-6vCblP5y0T7QIQv3VnbedGbqrqyqI_aem_hDe00NDaUe7ICT-0PW-12w

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var eit flott navn på guten .Han som dei varsla kjønnet på på julaften, Han som vi har vist om før han vart laga.Han som har ei mor, som andre innfluensere, bruker for alt Han er verdt. Snakk om å få store sko å fylle, retten til eige liv gjeld vist ikkje innfluenerenes barn.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (1 time siden):

Oi. Det var et spesielt navn 😅

Høres ut som en ny disney film.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

richbitch skrev (4 minutter siden):

Synes navnet klinger fint egentlig. Vet om flere andre som heter det, men ingen norske. De jeg kjenner til med navnet er polske, og kalles Timek til hverdags. 

Når det gjelder kritikk av utlevering så tenker jeg at et svangerskap først og fremst er kvinnens, og det må da være lov å dele fra det. (Eventuelt unntak om det oppdages sykdom eller lignende som sier noe om barnets fremtid) Trenger slett ikke bety at hun kommer til å utlevere gutten når han blir født, og DA er det noe annet. Men å kritisere for at hun deler fra egen graviditet blir dumt…

Kommer garantert å jobbe denne influenser ungen også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som mannen er så gira på å dele kjønn, navn ol syntes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (43 minutter siden):

Høres ut som en ny disney film.

Jaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibelsk og stødig navn. Passer fint på en liten gutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (6 timer siden):

Synes navnet klinger fint egentlig. Vet om flere andre som heter det, men ingen norske. De jeg kjenner til med navnet er polske, og kalles Timek til hverdags. 

Når det gjelder kritikk av utlevering så tenker jeg at et svangerskap først og fremst er kvinnens, og det må da være lov å dele fra det. (Eventuelt unntak om det oppdages sykdom eller lignende som sier noe om barnets fremtid) Trenger slett ikke bety at hun kommer til å utlevere gutten når han blir født, og DA er det noe annet. Men å kritisere for at hun deler fra egen graviditet blir dumt…

Å dele navn og kjønn er vel ikkje å dele fra graviditeten . Navn og kjønn tilhøyrer barnet . Så der er vi dypt ueinige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får ikke mye privatliv dessverre.

Hvorfor må dagens generasjon lage så mye fjas.

Når jeg hører navnet for jeg automatisk sangen «From all of us to all of you a merry, merry Christmas» på hjernen 🦗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...