Gå til innhold

Ulrikke Brandstorps bryllup

Grüner

Anbefalte innlegg

Hun har hatt spørsmålsrunde på snap ang masse av det som kommenteres her. 

Svigerforeldrene VILLE gjøre det slik selv, ikke noe hun har pålagt dem. Og når de først skulle det, så kunne de ta med kjoler. 

Når man har bryllup i utlandet, så setter man av datoen tidlig. Hun skrev også det at hun ønsket at flest mulig kunne komme og se ønsket ikke gaver. Det var en gave at de kom. Det var sikkert årets ferie i utlandet for mange av de inviterte vil jeg tro. Det var også utenfor sesongen der alle har ferie, derfor også billigere billetter ned enn om det var i juli-sep. 

Det er en gang i livet opplevelse. Alle inviterte velger jo selv om de vil bruke pengene på billetter og hotell. Tipper flere dro videre etter bryllupet og tok ferie.. eller dro hjem. Poenget er at de får invitasjon fordi de betyr noe for paret som har bryllupet. Så velger man om man ønsker det eller ikke. Det er jo bare å takke nei om du ikke har økonomi til å delta.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Margit777 skrev (3 timer siden):

Norges mest irriterende artist.

Hvorfor ?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (9 timer siden):

CBE var ikke der? Trodde de var venninner.

Har aldri fått inntrykk av at de er venninner, mer at begge to er fra Østfold og at Caroline viste støtte til en lokal artist da Ulrikke fremdeles "kun" var kjent på hjemplassen. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Nå er de på sponset ferie med Ving. Trodde hun tjente nok til å ikke måtte utlevere hele livet sitt??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Kjekt for de. Men, ikke misunnelig på at de har det store oppussingsprosjektet sammen med graviditet og småbarnsårene!🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (10 timer siden):

Hvorfor skal absolutt alle bli influencere?

Enig. Trodde hun tjente nok som artist og programleder. Er det for å være relevant? Ikke bli glemt? Oppmerksomhetsbehov? Ser ikke Eva Weel Skram utleverer livet sitt daglig på snap. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal absolutt alle bli influencere?

Vel, når de da kan bygge hus til 25 millioner og driter i hva de deler av barna sine, sexlivet sitt osv, så kan jo mange mindre smarte mennesker ville bli influenser. Jeg håper ikke  Ullrikke blir slik, hun er i hvertfall ikke der nå - synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (18 timer siden):

Vel, når de da kan bygge hus til 25 millioner og driter i hva de deler av barna sine, sexlivet sitt osv, så kan jo mange mindre smarte mennesker ville bli influenser. Jeg håper ikke  Ullrikke blir slik, hun er i hvertfall ikke der nå - synes jeg. 

Hun er på god vei, synes jeg. Oppdaterer snap hele døgnet. Må være fryktelig slitsomt å ha mobilen klistret på seg 24/7 og dokumentere hvert minste steg de gjør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Her selges det som selges kan. Ikke mye personvern den lille får. Hun som artist og skal synge julen inn rundt i alle landets kirker håver inn penger, men det blir aldri nok. Hva om Sissel Kyrkjebø holdt på slik da hennes barn var små. De vet vi ingenting om. Beskytt barna deres! De er ikke født en gang. Nå er det babyspam i alle kanaler. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 20.11.2024 den 15.26):

Her selges det som selges kan. Ikke mye personvern den lille får. Hun som artist og skal synge julen inn rundt i alle landets kirker håver inn penger, men det blir aldri nok. Hva om Sissel Kyrkjebø holdt på slik da hennes barn var små. De vet vi ingenting om. Beskytt barna deres! De er ikke født en gang. Nå er det babyspam i alle kanaler. 

At det var? Personvern på fosteret i magen? Du vet da ingenting om Ulrikke kommer til å utlevere babyen etter fødsel eller ikke 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejlisi skrev (56 minutter siden):

At det var? Personvern på fosteret i magen? Du vet da ingenting om Ulrikke kommer til å utlevere babyen etter fødsel eller ikke 🙄

Det er utlevering allerde her, så har ingen tro på skjerming. De vet baby drar inn mye penger, og dette blir melket for alt det er verdt. Det koster å holde høy fasade.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun fikk kommentarer på at det ble for mye graviditet og babyspam. Hun svarte det var hennes snapchat og hun la ut det hun ville. Her er det pengene som rår.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Xstrella skrev (17 timer siden):

Ufødt liten er allerede på 'jobb'. Forkastelig!

Husk at hun tross alt er fra Sarpsborgs...er jo vanlig det her med å utlevere ungene sine🙄

Skjønner ikke helt greie med dette, men så har jeg en vanlig jobb som gir kr i kassa og vel så det.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...