Gå til innhold

Ulrikke Brandstorps bryllup

Grüner

Anbefalte innlegg

Nå er bryllupet endelig over, for jeg har vært rimelig drittlei av alle mediesakene som har vært rundt det bryllupet. Skulle nesten tro det var kjøpt og betalt av media, og når en ser på hvor overdådig og ergo dyrt det bryllupet var og at verken Brandstorp eller kjæresten er mangemillionærer, begynner jeg faktisk seriøst å lure på om bryllupet er sponset av Se og hør e.l.?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det nok. Er mye reklame hun viser på sos medier. Hun tjener nok greit som artist, men hun blir sponset opp og i mente hun og. Spanderte de alle gjestene til Spania? Er ikke billig å gifte seg i utlandet. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg noe om det annet enn ca 3 overskrifter toatalt *inkludert da hun ble forlovet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg så denne tråden, viste jeg ikke enn gang at hun var gift.

Så det kan ikke ha vært så mye i media. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Det er det nok. Er mye reklame hun viser på sos medier. Hun tjener nok greit som artist, men hun blir sponset opp og i mente hun og. Spanderte de alle gjestene til Spania? Er ikke billig å gifte seg i utlandet. 

Mener hun sa at gjestene betalte reise og opphold selv. Var nok en del spons, ja..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden):

Før jeg så denne tråden, viste jeg ikke enn gang at hun var gift.

Så det kan ikke ha vært så mye i media. 

Det har vært mye i media jo.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (2 timer siden):

Det har vært mye i media jo.

Rart at jeg ikke har sett noe til det da.

Men nå driver jeg ikke og ser på underholdningsnyheter så det er kanskje derfor jeg ikke har sett noe til det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avispapir skrev (6 timer siden):

Har ikke fått med meg noe om det annet enn ca 3 overskrifter toatalt *inkludert da hun ble forlovet.

Oi, da har du oversett mange!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden):

Rart at jeg ikke har sett noe til det da.

Men nå driver jeg ikke og ser på underholdningsnyheter så det er kanskje derfor jeg ikke har sett noe til det.

Du trenger ikke aktivt ha oppsøkt underholdningsnyheter for å fått med deg det. Det har stått plenty om det på TV2, Dagbladet, VG, så hvis du er innom de nettsidene er det godt gjort å ha gått glipp av det selv om du scroller forbi. Men mer rene politikk- og nyhetsaviser som Klassekampen har nok vært kjemisk fri for nyheter om det bryllupet.

Endret av Grüner
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (6 timer siden):

3 dagers bryllup for 150 gjester er ikke billig verken for brudepar, brudeparets familie eller gjestene (hvis de må betale for flyreise tur/retur, flere netter på hotell + gave). Ulrikke og mannen har også vært nedover til Spania et par turer i forkant av bryllupet for å prøvesmake meny osv. Og svigerforeldrene måtte kjøre med bil gjennom hele Europa til Spania bare for å frakte bryllupskjolen, fordi Ulrikke ikke turte ta den med på flyet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (11 timer siden):

Du trenger ikke aktivt ha oppsøkt underholdningsnyheter for å fått med deg det. Det har stått plenty om det på TV2, Dagbladet, VG, så hvis du er innom de nettsidene er det godt gjort å ha gått glipp av det selv om du scroller forbi. Men mer rene politikk- og nyhetsaviser som Klassekampen har nok vært kjemisk fri for nyheter om det bryllupet.

Vil tro den type «nyhetssaker», tilpasser seg hva du har trykket på/lest tidligere. Jeg visste, som flere her, ikke at hun hadde giftet seg, men så leser jeg sjelden på kjendissaker, og bryllup er ikke prioritert i mine algoritmer. Sannsynligheten for at jeg får opp en sak eller fire om Ulrikke og bryllup nå, er dog større siden jeg skrev i denne tråden ☺️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aslak Maurstad fortalte at det var er Korona-bryllup, siden alle som var der har fått Korona! 😷

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sys64738 skrev (21 timer siden):

Aslak Maurstad fortalte at det var er Korona-bryllup, siden alle som var der har fått Korona! 😷

Hvor da? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
Jolanda skrev (På 22.6.2024 den 15.42):

Hvor da? 

De giftet seg i Italia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

De giftet seg i Italia.

Nei, Spania 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (31 minutter siden):

De giftet seg i Italia.

Jeg lurte på hvor han fortalte det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartgirl
Pakini skrev (31 minutter siden):

Nei, Spania 

Jeg var sikker på at det var Italia jeg. 

Fulgte bryllupet deres på snap og så romantlisk og nydelig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Jolanda skrev (5 minutter siden):

Jeg lurte på hvor han fortalte det 

Hun delte det på snappen sin. Vakkert bryllup ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (36 minutter siden):

Hun delte det på snappen sin. Vakkert bryllup ❤️

Ja, det vet jeg, men det var jo ikke det spørsmålet var.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (37 minutter siden):

Jeg var sikker på at det var Italia jeg. 

Fulgte bryllupet deres på snap og så romantlisk og nydelig ❤️

Det var i Spania.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...