Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vålull skrev (1 time siden):

Sorry likte hunikke før og heller ikke nå. Så mødre serien. For et irriterende menneske sorry. Pr kåt

Ikke jeg heller. Og det var når jeg så den sure synginga i Grand Prix. Jeg klarer ikke å se at hun er ekte. Jeg synes hun er så falsk, og ikke bare sur sangstemme.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Margit777 skrev (14 timer siden):

Ikke jeg heller. Og det var når jeg så den sure synginga i Grand Prix. Jeg klarer ikke å se at hun er ekte. Jeg synes hun er så falsk, og ikke bare sur sangstemme.

Hun sang jo dødsbra da, og sangen var nydelig… At hun gikk glipp av MGP, må jo ha vært livets nedtur. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Kaffe(vimse) kopp skrev (På 15.3.2026 den 19.55):

Kjedeligste navneavsløringen hvertfall, ikke morsomt i det hele tatt. 

Nei det der måtte de bruke 5 dager å forberede før de kunne fortelle..🙄

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin. 

Skrevet

Kleint at man får opp reklame for nye podkasten hun er med her inne. Egmont synes eksponering av barn er helt OK, tydeligvis.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet

Nå er visst hele hennes identitet å være mamma. TV-serie, podkast og 24/7 eksponering av baby på snap. Skal si den gutten jobber for føden, og nye baby fra positiv test. 

Jeg har kun forakt til overs for henne nå. 

• Liker 24
  • Nyttig 9
Skrevet

Hadde hun laget slike kurver til naboene om hun ikke kunne dokumentert det til snap tro 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
SurPotet skrev (10 timer siden):

Hadde hun laget slike kurver til naboene om hun ikke kunne dokumentert det til snap tro 🤔

Akkurat det tror jeg faktisk hun ville gjort. Det virker som hun kommer fra en veldig raus familie hvor slike ting er vanlig å gjøre og naboene har måttet forholde seg til oppussingen lenge, så en liten påskehilsen for å anerkjenne belastningen er veldig snilt. Det later også til at det er et raust og inkluderende nabolag (med tanke på den nabosammenkomsten de ble invitert til for litt tid tilbake) så da er det hvert fall ikke noe rart at hun vil gi noe igjen. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
SurPotet skrev (10 timer siden):

Hun hadde knapt pustet om det ikke kunne dokumenteres. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
SurPotet skrev (På 28.3.2026 den 0.16):

Du vett; har du ikkje snappa det, så har det ikkje skjedd!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Gleder meg til NRK vinner saken. Hva blir det neste, å ta saken til Strasbourg? 😂

Synes synd på barna hennes. Tenk å ha en forelder som er opptatt av å være mest mulig borte fra deg, samtidig som forelderen håver inn penger på seg...

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet
NedOpp skrev (Akkurat nå):

Det er vel timet med at Bakemesterskapet straks kommer på TV…

Skulle akkurat til å si det. Alt hun driver er kynisk og kalkulert. Hun må snart omtales i samme kategori som SE. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet

Hva er det egentlig hun mener har blitt gjort feil her? Og fikk ikke hun lønn ut hele den sesongen? 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Skrevet
Lille harepus skrev (3 minutter siden):

Hva er det egentlig hun mener har blitt gjort feil her? Og fikk ikke hun lønn ut hele den sesongen? 

Bare vent, så får du forsvaret fra Sofie Maria her inne 😉 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
FruRosa skrev (2 minutter siden):

«Jeg håper barna mine blir stolt av mammaen sin som tok opp kampen mot urettferdighet»…

Jeg vet ikke hvor stolt jeg hadde vært av min mor om jeg fikk vite hun gikk til sak mot NRK fordi de nektet henne en være programleder på TV få timer etter fødselen istedenfor å være sammen med meg på nyfødt intensiv…

Ikke undervurder kraften av indoktrinering. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...