Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun fremstår veldig krevende og selvsentrert, så det var nok langt fra sikkert at hun hadde fått fortsette selv uten fødsel og baby. Håper hun nye programlederen tar litt mindre av showet selv og lar deltakerne skinne. Vet ikke om U prøvde å etterligne de engelske programlederne, men hun ble i hvert fall alt for mye. Synes jeg da..

• Liker 34
Videoannonse
Annonse
Gjest Hasse29
Skrevet
Stargaze skrev (9 timer siden):

Hun fremstår veldig krevende og selvsentrert, så det var nok langt fra sikkert at hun hadde fått fortsette selv uten fødsel og baby. Håper hun nye programlederen tar litt mindre av showet selv og lar deltakerne skinne. Vet ikke om U prøvde å etterligne de engelske programlederne, men hun ble i hvert fall alt for mye. Synes jeg da..

Enig! Ble bare veldig påtatt og krampeaktig🙈

Gjest Hasse29
Skrevet
Bibbi_ skrev (På 6.3.2026 den 7.50):

Takk.

Tenk å si at "det beste for meg er å komme tilbake på jobb" -  så har du en nyfødt prematur baby på nfi. Det er faen meg galskap! 

Det er faktisk en ganske så syk uttalelse ja🙄 Ingen som forlater sin premature baby på sykehuset for å dra på tv innspilling...

Skrevet

Denne reklamen om mamma chatten dukker opp hele tiden. Er hun ikke i permisjon?

• Liker 4
Skrevet (endret)

Mener å huske at hun valgte engangsstønad og at mannen har tatt hele fellesdelen av permisjonen. 

Endret av lin
Skrevet
lin skrev (54 minutter siden):

Mener å huske at hun valgte engangsstønad og at mannen har tatt hele fellesdelen av permisjonen. 

Nei, Oskar har tatt all permisjon 

Skrevet
Xstrella skrev (8 timer siden):

Denne reklamen om mamma chatten dukker opp hele tiden. Er hun ikke i permisjon?

Nei, hun tok ikke permisjon.

Skrevet
Jif skrev (20 timer siden):

Nei, hun tok ikke permisjon.

Selvsagt ikke. Dyrt hus og oppussing betaler seg ikke selv. Må ikke tenke på ro og fred rundt nyfødt. 🙄

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Og vi dirrer vel ikke akkurat av spenning for denne navne-slippet? Utsatt på 3. dagen eller noe sånt

• Nyttig 1
Skrevet
kkkeee skrev (11 minutter siden):

Og vi dirrer vel ikke akkurat av spenning for denne navne-slippet? Utsatt på 3. dagen eller noe sånt

Eg trur dette er første kapittel i læreboka til influensarar. Bruk graviditet så mykje og ofte du kan, for born er tydelegvis aldri for tidleg å selje.

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
oss-to skrev (2 timer siden):

Eg trur dette er første kapittel i læreboka til influensarar. Bruk graviditet så mykje og ofte du kan, for born er tydelegvis aldri for tidleg å selje.

Melkes det som melkes kan si🙈

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fatter ikke hva som får en influenser til å tro at folk gleder seg sååå til å høre hva deres unge skal hete??… Hvorfor kan di ikke bare si det, hvis di vil at alle skal vite det. Nå skal alle gå rundt å lure på hva det er Oscar skal gjøre når di skal røpe navnet… 🤣 Blir direkte flau av å se og høre på di… At barn blir ei inntektskilde for folk, synes jeg er direkte kvalmende å se på.. Et lite menneske som foreldrene bretter ut i media på alle kanaler fra før dem er født. Tar fra dem retten til et privatliv, fordi dem er for små til å beskytte seg selv. Den som skal beskytte barnet bretter ut og filmer dem, prater om dem osv for å tjene penger. Det er sykt, og jeg mener at det ikke skulle vært lov.

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

I alle dager, er dette et forsøk på å være morsom?? 

Screenshot_20260315_161341_Snapchat.jpg

Endret av Bibbi_
Sladdet bildet
  • Liker 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (25 minutter siden):

I alle dager, er dette et forsøk på å være morsom?? 

Hvorfor legger du ut bilde av barnet? Det er ille nok at foreldrene eksponerer det, synes du ikke?

• Liker 1
Skrevet
Miominoen skrev (46 minutter siden):

Hvorfor legger du ut bilde av barnet? Det er ille nok at foreldrene eksponerer det, synes du ikke?

SORRY! Jeg var så fokusert på O at jeg tenkte egentlig ikke over babyen. Har selvfølgelig fikset det nå. 

• Liker 1
Skrevet
Anno1969 skrev (6 timer siden):

Fatter ikke hva som får en influenser til å tro at folk gleder seg sååå til å høre hva deres unge skal hete??… Hvorfor kan di ikke bare si det, hvis di vil at alle skal vite det. Nå skal alle gå rundt å lure på hva det er Oscar skal gjøre når di skal røpe navnet… 🤣 Blir direkte flau av å se og høre på di… At barn blir ei inntektskilde for folk, synes jeg er direkte kvalmende å se på.. Et lite menneske som foreldrene bretter ut i media på alle kanaler fra før dem er født. Tar fra dem retten til et privatliv, fordi dem er for små til å beskytte seg selv. Den som skal beskytte barnet bretter ut og filmer dem, prater om dem osv for å tjene penger. Det er sykt, og jeg mener at det ikke skulle vært lov.

Det verste av alt er jo at det faktisk sitter mange som venter på dette😅 Det fatter ikke jeg. Kunne ikke vært mindre intr i hva den ungen skal hente🙈

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Kjedeligste navneavsløringen hvertfall, ikke morsomt i det hele tatt. 

• Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Skrevet (endret)
Trueout skrev (4 timer siden):

Det verste av alt er jo at det faktisk sitter mange som venter på dette😅 Det fatter ikke jeg. Kunne ikke vært mindre intr i hva den ungen skal hente🙈

Veldig mange er veldig ensomme. Er derfor disse influencerne kaller følgerne sine for venninner osv, de vet å utnytte sårbare mennesker. På toppen av det hele vet man jo at disse ensomme menneskene som følger influencere slavisk gjerne har havnet utenfor samfunnet på ulike måter og gjerne har dårlig råd, men dyre produkter skal influencerne selge til "venninnene" sine.

Endret av Blåttvann
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Sorry likte hunikke før og heller ikke nå. Så mødre serien. For et irriterende menneske sorry. Pr kåt

• Liker 8
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...