AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Del Skrevet 18. juni Jeg hadde eggløsning 7. juni. Forventet menstruasjon er om 5 dager. Vanligvis får jeg ømme pupper ganske rett etter eggløsning, men det har jeg ikke fått enda. Lurer andre har erfaringer med graviditet og det at puppene ikke er ømme? Vet såklart at alt kan variere fra måned til måned, men er så vanskelig å legge fra seg tanken på at det kan være et tegn. Nå er det typisk at jeg våkner opp med alle mulige tegn på mens i morgen.. Men jeg tar sjangsen på å lage et innlegg her uansett 😅 Anonymkode: 2fa1f...183 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Vanskelig å si, du kjenner kroppen din best 🥰 Hos meg kommer og går "symptom" fra syklus til syklus. Av og til sånn, enkelte sykluser slik. De gangene jeg har vært gravid er det ikke til å ta feil av. Kroppen min i helhet er gravid. Puppene blir større over natten (på en annen måte enn ved luthealfasen), mengder med gjennomsiktig hvit utflod, en annen type press der nede, stikking bak skambenet, uggen, og hvilepulsen min øker betraktelig før ikm. Jeg har hatt pregnancy scares et par ganger, og da kjenner man en hel haug med symptomer, men som kun ligner. Det øyeblikket jeg er gravid, da vet jeg det. Det er liksom ikke til å ta feil av. Lykke til 🥰 Anonymkode: 7ccf7...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Nei, ikke ømme bryster er IKKE et tegn på graviditet. Anonymkode: 57da8...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni Umulig å si hvordan din kropp reagerer. Mitt første symptom da jeg var gravid var at brystene ble helt hinsides ømme allerede 6-7 dpo. Anonymkode: 57f01...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni Ikke opplevd noe form for symptomer før etter uke 7 selv.. Helt individuelt hvordan ens kropp reagerer. Ingen fasit. Så helt umulig å si eller vite.. Anonymkode: edabc...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå