AnonymBruker Skrevet 18. juni #1 Del Skrevet 18. juni Og det begynner å utvikle seg til en skikkelig krangel. Jeg vurderer å bare ta med katten til en veterinær for å få det gjort. Katten er 1 år og vi skulle egentlig ha gjort det for lenge siden. Mannen mener det er «slemt» og vil ikke ta fra katten «manndommen» sin. Jeg har sendt han masse linker og lesestoff om hvorfor det er viktig å kastrere, men ingenting virker. Katten har allerede begynt å markere inne og jeg er drittlei! Mannen mener det bare er en fase og at det vil gå over. Noen som har noen råd?? Skal jeg bare bestille time? Anonymkode: 34e32...d71 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #2 Del Skrevet 18. juni Bare bestill time og få det gjort! Han vil sikkert avlive katta hvis den skulle begynne å markere inne, det stinker virkelig…. Anonymkode: a1c9a...453 32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #3 Del Skrevet 18. juni Ser nå han alt er begynt å markere, bare få han kastrert så fort som mulig, før atferden får satt seg mer Anonymkode: a1c9a...453 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #4 Del Skrevet 18. juni Markeringen vil bare fortsette, samt at han vil begynne å raille. ( nordnorsk uttrykk) Anonymkode: 8ed88...145 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 18. juni #5 Del Skrevet 18. juni Selvfølgelig skal du kastrere katten, noe annet er dyreplageri og totalt uansvarlig! Bare vær klar over at markeringen mest sannsynlig vil fortsette, nå som vanen er etablert. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. juni #6 Del Skrevet 18. juni Hvorfor bry deg med hva mannen mener om saken? Den type tankegang han har er helt idiotisk. Det er såpass at jeg lurer på hvilke andre ting han mener, og hvorfor du i det hele tatt er sammen med fyren. Du kan jo be han om å vaske og fjerne lukten. Og nekte ham middag og sex til han har fått kontroll på det. Neida, jeg tuller, den type oppførsel er like tåpelig. Men, seriøst, kastrering er for alles beste, katten inkludert! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #7 Del Skrevet 18. juni Bare bestill time og få det gjort! Gjerne en dag mannen din er på jobb. Anonymkode: 6f6ab...10c 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #8 Del Skrevet 18. juni Få den kastrert en dag mannen er på jobb, og innen mannen kommer hjem, er katten våken og som vanlig igjen. Mannen din kommer ikke en gang til å merke at den er kastrert. Ikke før katten begynner å legge på seg, men da kan du bare bortforklare det med at "den er i ferd med å bli ordentlig kraftig fordi den er helt voksen nå". Det han ikke vet, har han ikke vondt av, så bare kastrer katten du, og gi den et roligere og tryggere liv med mindre streifing (fare for å gå seg bort) og slåsskamper (fare for skader, sår som blir infekterte, død). Anonymkode: 832d4...419 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 18. juni #9 Del Skrevet 18. juni Når katten markerer inne, bør dere forte dere å kastrere, før det blir en vane, da er det utfordrende å få ham til å slutte med det. Hannkatter kommer seg veldig raskt etter kastrering, så mannen kommer nok ikke til å se at det er gjort. Anbefaler også at dere får pus chipmerket og vaksinert når du likevel er inne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #10 Del Skrevet 18. juni Jeg har omsider fått bestilt time. Men det ble selvsagt en stor krangel. Han liker ikke å «tukle med naturen». Jeg sa at han kunne ringe veterinæren å diskutere med han, men han mener at veterinæren kun er ute etter å tjene penger. Uansett hva jeg sier så går det ikke inn, og han lytter kun på sine følelser og har åpenbart ikke lest noen ting om emnet. Han menneskeliggjør katten og sammenlikner det med å kastrere mennesker.. Anonymkode: 34e32...d71 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #11 Del Skrevet 18. juni Jeg håper du får det gjort, problemene vil ikke bli mindre etter hvert som katten vokser til. Vi har en meget livlig, kastrert katt. Jeg tør ikke engang tenke på hvordan han hadde oppført seg ukastrert... Anonymkode: ec3f8...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #12 Del Skrevet 18. juni De tar bare stenene, så han ville ikke visst det hvis du lot vær å si noe. Anonymkode: 56a6d...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #13 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det begynner å utvikle seg til en skikkelig krangel. Jeg vurderer å bare ta med katten til en veterinær for å få det gjort. Katten er 1 år og vi skulle egentlig ha gjort det for lenge siden. Mannen mener det er «slemt» og vil ikke ta fra katten «manndommen» sin. Jeg har sendt han masse linker og lesestoff om hvorfor det er viktig å kastrere, men ingenting virker. Katten har allerede begynt å markere inne og jeg er drittlei! Mannen mener det bare er en fase og at det vil gå over. Noen som har noen råd?? Skal jeg bare bestille time? Anonymkode: 34e32...d71 Han er sinnsyk, og du burde selvfølgelig bare få det gjort.. Sånne teite menn som legger egne følelser over på dyret, er helt latterlig😂 Anonymkode: 02d2d...46a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 18. juni #14 Del Skrevet 18. juni Du gjør det rette med å kastrere! Mannen din høres en smule snål ut her, så du må bare overkjøre han. Ta han med til dyrlegen om han ikke gir seg, så kan han få det forklart der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #15 Del Skrevet 18. juni 'Manndommen' liksom. Det er da for faen ikke ett par baller som gjør en mann! Idiot! Bestill time og ta med katta uten at han vet om det! Anonymkode: 7a1bb...c73 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #16 Del Skrevet 18. juni Herregud. For en usikker mann du har. Anonymkode: d6c51...7e0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18. juni #17 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det begynner å utvikle seg til en skikkelig krangel. Jeg vurderer å bare ta med katten til en veterinær for å få det gjort. Katten er 1 år og vi skulle egentlig ha gjort det for lenge siden. Mannen mener det er «slemt» og vil ikke ta fra katten «manndommen» sin. Jeg har sendt han masse linker og lesestoff om hvorfor det er viktig å kastrere, men ingenting virker. Katten har allerede begynt å markere inne og jeg er drittlei! Mannen mener det bare er en fase og at det vil gå over. Noen som har noen råd?? Skal jeg bare bestille time? Anonymkode: 34e32...d71 Selvsagt skal du bestille time og ta ansavr for katten din! Råd? Dumpe mannen. Han er åpenbart dum. Ikke få barn. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 18. juni #18 Del Skrevet 18. juni Godt du tar ansvar. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #19 Del Skrevet 18. juni Det er typisk For menn å menneskeliggjøre hannkatter på den måten. Få det gjort uten mannens velsignelse, så slipper dere en katt full av sår og som går rundt og gjør kjetter gravide. Anonymkode: 0f979...cb2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 18. juni #20 Del Skrevet 18. juni Huff, det er jo ren idioti slik tankegang... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå