Gå til innhold

Burde jeg også bruke lang tid på å svare?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Svaret er nei. Folk som ikke gjør deg tilfreds kutter du ut.

Du har bare deg selv å takke hvis du ikke bruker hodet nå.

Anonymkode: 09290...6c4

Hæ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Nepped skrev (4 minutter siden):

Hvor lenge vil avstanden vare? 

Og hvor mye energi skal du bruke på en mann du ikke har møtt, som har begynt å dabbe av?

Det høres jo rart ut å være betatt av en man ikke har møtt, men her er vi.

Vi kan møtes i sommerferien i juli/august. Hvis vi fortsatt har kontakt da:/

F.eks meldingen jeg sendte i går, kunne han fint svart på uten spørsmål dersom han ville. Bare kommentert så fint/kult/høres spennende ut/whatever. Men han stilte to spørsmål etter kommentaren. Så jeg skjønner ikke greia. 

Anonymkode: d0046...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

TS her. 
Det var han som tok kontakt først. Og han som startet meldingskjøret. Så han liker nok å skrive. Men igjen, da skrev vi konstant i løpet av dagen, og det er ikke holdbart i lengden. 

Jeg skriver ikke mange meldinger. Jeg svarer på det han spør om, og spør om noe tilbake. 

Han kommenterer/svarer det jeg skrev. Og stiller spørsmål i retur. Derfor får jeg inntrykk av at han er interessert?

Jeg sender kun den ene meldingen, eventuelt deler den opp i to. Og så går det alt fra 1t-12t før han svarer. 

Men han gjør meg usikker ja. Han virker interessert, men samtidig ikke. Ikke slik som i starten. Jeg kan svare på neste melding, og ikke stille nytt spørsmål, og se hva som skjer. Men jeg liker ikke spill.

Hvis jeg opplever noe som gjør meg usikker i dating, så spør jeg bare. Orker ikke å gå rundt å lure på hva han tenker. "Hei, merker at du er noe mer tilbakeholden enn tidligere. Håper du sier fra hvis du ikke er interessert lengre".

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AlternativX skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg opplever noe som gjør meg usikker i dating, så spør jeg bare. Orker ikke å gå rundt å lure på hva han tenker. "Hei, merker at du er noe mer tilbakeholden enn tidligere. Håper du sier fra hvis du ikke er interessert lengre".

Det var en fin melding, og jeg skal ha den i bakhodet. Usikker på om jeg vil spørre han om dette da vi ikke har møttes enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å endre innstilling til det da, bare holde kontakten litt fram til dere kan møtes. Det er uansett lite vits i å bygge opp masse forventninger, er min erfaring. Klaffer det så klaffer det når dere møtes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det var en fin melding, og jeg skal ha den i bakhodet. Usikker på om jeg vil spørre han om dette da vi ikke har møttes enda.

Hvor lenge har dere hatt kontakt? Hvorfor har dere ikke møttes enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det høres jo rart ut å være betatt av en man ikke har møtt, men her er vi.

Vi kan møtes i sommerferien i juli/august. Hvis vi fortsatt har kontakt da:/

F.eks meldingen jeg sendte i går, kunne han fint svart på uten spørsmål dersom han ville. Bare kommentert så fint/kult/høres spennende ut/whatever. Men han stilte to spørsmål etter kommentaren. Så jeg skjønner ikke greia. 

Ja, han stilte to spørsmål fordi han ser at det funker. Du er fortsatt der, fortsatt tenker på han, fortsatt interessert. Han spiller spill uten tvil og jeg er ganske sikker på at han tekster med mange samtidig. Han svarer raskt til dem han liker bedre enn deg. 

Du sier du er 35. Så du har god erfaring og burde jo vite hvordan en interessert mann oppfører seg. Random meldinger er IKKE interessert mann. 

Anonymkode: 8f92b...b4e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er nok ikke så interessert i deg. 

Jeg ville foreslått en facetime-date ettersom dere ikke kan møtes IRL pga avstand. Holder han avtalen så er jo det en god start, men om de trege svarene fortsetter, så ville jeg tatt hintet og takket for meg. 

Anonymkode: 6bc15...c31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som synes "spill" er teit de får no bare synes det. 

Hehe men det gjør det jo mere spennende gjør det ikke ? 😂😅 

Ja! Du venter dobbelt så lenge med å svare han. Og da sier du ikke sorry for at det tok lang tid. Bare lat som om det er helt vanlig for deg også, helt plutselig 😅 

Anonymkode: b79a0...606

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De som synes "spill" er teit de får no bare synes det. 

Hehe men det gjør det jo mere spennende gjør det ikke ? 😂😅 

Ja! Du venter dobbelt så lenge med å svare han. Og da sier du ikke sorry for at det tok lang tid. Bare lat som om det er helt vanlig for deg også, helt plutselig 😅 

Anonymkode: b79a0...606

Enig. Om det var meg, ville jeg også latt være å svare på noen av meldingene. Ikke bare vente i 12 timer, men null svar. Da "våkner" han forhåpentligvis og lurer på hvor det har blitt av deg, ts. Kanskje DU har mistet interessen. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi er 35. 

Ja jeg liker han, han virker så søt. Men vi har jo ikke møttes enda. Avstand gjør det litt komplisert med møte akkurat nå. 

Men hva er poenget med å tviholde på han når det er så stor avstand mellom dere? Mest sannsynlig så blir det aldri noe seriøst mellom dere.

Anonymkode: 02622...fcc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZarahSweet

Hva skriver du da? Og btw. Jeg kan bombardere kjæresten innimellom 😅 Han kan bruker mange timer på svare. Med mindre det er noe viktig jeg spør om.

Han synes bare det er koselig med meldinger og bilder fra meg. Uansett om han jobber hjemme eller på kontoret så vet jeg han ofte er i møter og har det travelt. På ettermiddagen er det barn, middag og aktiviteter.

Han svarer når han har tid på det som er viktig. Resten får jeg som oftest en emoji på🤭

Har vært dager jeg ikke har gitt lyd om jeg har vært veldig opptatt og da blir han nesten litt bekymret😅 

Innimellom får han også anfall og bombarderer meg, men det er sjeldent.

Har meldingshyppigheten endret seg hadde jeg bare spurt rett ut om han følte det ble litt for mye kontakt. I starten er en ofte mer på, men når en blir bedre kjent og tryggere på hverandre er det vanlig at det blir litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TS her. Jeg skjønner at han sikkert har mistet interessen. Som forsåvidt ikke er så rart når vi ikke møtes. Jeg har hatt veldig troa på oss av en eller annen grunn. Tror jeg må belage meg på at dette (hva enn det var) er over. 

Jeg har svart på meldingen hans, men svarte ganske kort og uten spørsmål. 

Tanken på at han tekster med andre som han liker bedre gjør meg uvel. At når han får melding av meg, så håpet han at det var fra en annen. Jeg kan ikke tenke meg noe mer ydmykende. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er vanskelig å svare ettersom dere ikke har møttes og skapt en relasjon, liksom. Hvis du er interessert bør du jo snarest prøve å få til et møte.

Jeg har datet en fyr i 3 mnd, møttes ofte, men så plutselig dabbet interessen hans av, spørsmål om møter ble sjeldnere, meldinger ble sjeldnere. Han svarte meg alltid når jeg sendte da. Jeg var fortsatt interessert og spurte han rett ut. Sa at det var ok om han ikke var interessert lenger og bedre å si det rett ut. Jeg var HELT sikker på at han fadet meg ut.

Da beklaget han og sa at han hadde vært veldig opptatt og absolutt ville fortsette og at det skulle bli bedre fremover. Det var i grunnen bare det jeg ville vite, jeg trenger ikke møtes og meldes hele tiden, men jeg må vite at engasjementet og interessen er der. Hvis ikke er det mye bedre å være fri.

Mitt råd er å bare være ærlig, og si at du forventer ærlighet tilbake, og at det er helt ok om han ikke vil snakkes mer eller møtes. MEN, hvis avstanden mellom dere er stor og dere ikke får til denne regelmessige datingen for å bli kjent, så spørs det om det blir vanskelig å bygge opp noe?

Anonymkode: 99185...a4c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Synes det er vanskelig å svare ettersom dere ikke har møttes og skapt en relasjon, liksom. Hvis du er interessert bør du jo snarest prøve å få til et møte.

Jeg har datet en fyr i 3 mnd, møttes ofte, men så plutselig dabbet interessen hans av, spørsmål om møter ble sjeldnere, meldinger ble sjeldnere. Han svarte meg alltid når jeg sendte da. Jeg var fortsatt interessert og spurte han rett ut. Sa at det var ok om han ikke var interessert lenger og bedre å si det rett ut. Jeg var HELT sikker på at han fadet meg ut.

Da beklaget han og sa at han hadde vært veldig opptatt og absolutt ville fortsette og at det skulle bli bedre fremover. Det var i grunnen bare det jeg ville vite, jeg trenger ikke møtes og meldes hele tiden, men jeg må vite at engasjementet og interessen er der. Hvis ikke er det mye bedre å være fri.

Mitt råd er å bare være ærlig, og si at du forventer ærlighet tilbake, og at det er helt ok om han ikke vil snakkes mer eller møtes. MEN, hvis avstanden mellom dere er stor og dere ikke får til denne regelmessige datingen for å bli kjent, så spørs det om det blir vanskelig å bygge opp noe?

Anonymkode: 99185...a4c

Ja det er nettopp det, vi har ikje bygget en relasjon. Han skylder meg ingenting. 

I mitt hode er ikke avstanden et veldig stort problem. I starten må vi selvsagt reise et stykke i helgene for å møtes. Men for meg er det ingen hindring å flytte til hans by på sikt dersom det skulle bli aktuelt. Jeg har ingen forpliktelser her jeg bor. Må jo selvsagt få jobb i hans by. Han vet at jeg ikke er ankret her jeg bor nå. Derfor vil jeg se hvor dette bærer, ettersom jeg har en god følelse om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå svarte han (inkludert spørsmål). Jeg skrev bare kort og uten spørsmål. Men han holder det gående. 

Jeg skjønner jo ingenting. Kanskje det ikke er så ille som jeg først tenkte? At han rett og slett er veldig opptatt noen dager at han ikke kan skrive før sent på kveld? Eller er dette en typisk unnskyldning som jeg forteller meg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

TS her. 
Det var han som tok kontakt først. Og han som startet meldingskjøret. Så han liker nok å skrive. Men igjen, da skrev vi konstant i løpet av dagen, og det er ikke holdbart i lengden. 

Jeg skriver ikke mange meldinger. Jeg svarer på det han spør om, og spør om noe tilbake. 

Han kommenterer/svarer det jeg skrev. Og stiller spørsmål i retur. Derfor får jeg inntrykk av at han er interessert?

Jeg sender kun den ene meldingen, eventuelt deler den opp i to. Og så går det alt fra 1t-12t før han svarer. 

Men han gjør meg usikker ja. Han virker interessert, men samtidig ikke. Ikke slik som i starten. Jeg kan svare på neste melding, og ikke stille nytt spørsmål, og se hva som skjer. Men jeg liker ikke spill.

Men dater dere, eller bare chatte dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nå svarte han (inkludert spørsmål). Jeg skrev bare kort og uten spørsmål. Men han holder det gående. 

Jeg skjønner jo ingenting. Kanskje det ikke er så ille som jeg først tenkte? At han rett og slett er veldig opptatt noen dager at han ikke kan skrive før sent på kveld? Eller er dette en typisk unnskyldning som jeg forteller meg selv? 

Ok, så du ventet i mange timer, han sendte melding og du svarte med en gang? Skjønner du hvordan han tolker det? "Hun der sitter bare og venter på mine meldinger". Det er ikke tiltrekkende. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja det er nettopp det, vi har ikje bygget en relasjon. Han skylder meg ingenting. 

I mitt hode er ikke avstanden et veldig stort problem. I starten må vi selvsagt reise et stykke i helgene for å møtes. Men for meg er det ingen hindring å flytte til hans by på sikt dersom det skulle bli aktuelt. Jeg har ingen forpliktelser her jeg bor. Må jo selvsagt få jobb i hans by. Han vet at jeg ikke er ankret her jeg bor nå. Derfor vil jeg se hvor dette bærer, ettersom jeg har en god følelse om han. 

Avstand? Hvilken avstand? Dere bor i samme land! Søstera mi som bor i Sandefjord møtte en som bor i Stavanger. Avstand? Å ja. Men det stoppet han ikke. Han var interessert og pleide å kjøre (!) hver (!) helg bare for å være med henne i noen timer da de begynte å date. De hadde ikke sex på denne tiden, nei. Gikk på kafé, spaserte rundt, ble kjent. DÉT er en interessert mann! Den du chatter med er absolutt ikke interessert. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han tekster/ møter andre, men vil ha deg i backup dersom det skjærer seg. Han stiller spørsmål fordi det holder deg på kroken, men investerer ikke mer enn et minimum i relasjonen. Det er ikke sånn at det at han stiller spørsmål viser at han er interessert. Det at han hadde villet snakke med deg, eller få til et møte - det ville vist interesse.

En person som er ordentlig interessert får til de utroligste ting, også med travel hverdag og avstand. 

Anonymkode: de88d...319

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...