Gå til innhold

Burde jeg også bruke lang tid på å svare?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Og du er sikker på at han ikke har kjæreste?🤔

Anonymkode: f8c88...c00

Ut i fra sosiale medier, og hva han har skrevet i meldingene, så er jeg sikker på at han ikke har/hadde kjæreste. 

Men det kan jo godt hende at han har møtt en dame den siste tiden, som er årsaken til at han plutselig endret seg. Jeg tror egentlig det. 

Jeg svarte han ikke på siste melding, det er to dager siden. 

Anonymkode: d0046...771

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ut i fra sosiale medier, og hva han har skrevet i meldingene, så er jeg sikker på at han ikke har/hadde kjæreste. 

Men det kan jo godt hende at han har møtt en dame den siste tiden, som er årsaken til at han plutselig endret seg. Jeg tror egentlig det. 

Jeg svarte han ikke på siste melding, det er to dager siden. 

Da er han åpenbart ikke interessert 

Anonymkode: 8f92b...b4e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 22.19):

Dette høres akkurat ut som en jeg dater, eller hvis jeg kan kalle det date da. Vi har møttes i noen måneder, og i starten var han veldig på. Nå går det 12 t pluss mellom hvert svar, og det kommer samme tidspunkt som du nevner TS. Jeg har ved flere anledninger gitt han mulighet til å bryte- men da henter han seg inn og sier neinei han er bare travel,men absolutt interessert. Så går det en liten stund før det er tilbake til det samme. Veldig spesielt, er dette en greie?? Alt er fint når vi møtes.
Tenker at det er en av to ting som er grunnen, enten så er han ikke så opptatt av mobil, ellers er jeg en mellomstasjon til han finner noe bedre. Ikke så gira på en man uten noe som helst "effort", føler meg ikke akkurat spesiell uansett hva som er grunnen..Så kommer til å avslutte. 

Anonymkode: 6aa6c...5c3

Da tenker jeg at det er på tide du slutter å la ham avgjøre hva som skal skje, og setter grenser og strek selv ja, får de valget så vil de alltid si de rette tingene men ikke gjøre de. 

Anonymkode: 050c9...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er han åpenbart ikke interessert 

Jeg har skjønt det. 

Men for 3 dager siden skrev han at vi burde dra til *sted* sammen. Jeg blir jo selvsagt forvirret av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har skjønt det. 

Men for 3 dager siden skrev han at vi burde dra til *sted* sammen. Jeg blir jo selvsagt forvirret av dette. 

Men for to dager siden sendte han to meldinger med spørsmål, der du svarte kort på begge uten spørmål tilbake, som du sier, og nå har du bare sluttet å svare.. det ser ikke helt innbydende ut det heller, eller tenkte du han skulle tigge?

Når han bruker 12 timer på å svare, hadde jeg spurt ham om det, for det er ikke normalt i min verden, å bruke spill og teknikker som å "svare kort uten spørsmål" tilbake tenker jeg er umodent dersom du faktisk ønsker videre kontakt selv. 

Så det er jo ikke rart du ikke hører noe fra ham, i hans verden var han sikkert På den kvelden, spurte spørsmål og holdt det i gang, men du var kort og kald til det døde ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men for to dager siden sendte han to meldinger med spørsmål, der du svarte kort på begge uten spørmål tilbake, som du sier, og nå har du bare sluttet å svare.. det ser ikke helt innbydende ut det heller, eller tenkte du han skulle tigge?

Når han bruker 12 timer på å svare, hadde jeg spurt ham om det, for det er ikke normalt i min verden, å bruke spill og teknikker som å "svare kort uten spørsmål" tilbake tenker jeg er umodent dersom du faktisk ønsker videre kontakt selv. 

Så det er jo ikke rart du ikke hører noe fra ham, i hans verden var han sikkert På den kvelden, spurte spørsmål og holdt det i gang, men du var kort og kald til det døde ut. 

Jeg har vært ganske tydelig på at jeg vil ha kontakt. Svarer nokså raskt, og stiller spørsmål. Så han kan virkelig ikke være i tvil på det. 

Da han skrev at vi burde dra til *sted* sammen svarte jeg på det med et spørsmål. Han brukte 24 timer på å svare på den meldingen, og det var bare en kort setning som svar. Jeg svarte ikke på denne. 

Jeg vet at han har mye som skjer akkurat nå, men man har virkelig tid til å skrive en liten melding i løpet av 24 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg har vært ganske tydelig på at jeg vil ha kontakt. Svarer nokså raskt, og stiller spørsmål. Så han kan virkelig ikke være i tvil på det. 

Da han skrev at vi burde dra til *sted* sammen svarte jeg på det med et spørsmål. Han brukte 24 timer på å svare på den meldingen, og det var bare en kort setning som svar. Jeg svarte ikke på denne. 

Jeg vet at han har mye som skjer akkurat nå, men man har virkelig tid til å skrive en liten melding i løpet av 24 timer. 

Da er jeg enig med deg. Hvis jeg hadde brukt 12 eller 24 timer på å svare, uansett hvem det var egentlig, hadde jeg beklaget og forklart fort grunnen. Det er for dårlig. 

Gjør deg selv en tjeneste og avslutt dette i eget hode, skriver han igjen så kan du takke og si at du ikke er interessert, avslutt det skikkelig, ikke start en ny syklus med chatting. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er jeg enig med deg. Hvis jeg hadde brukt 12 eller 24 timer på å svare, uansett hvem det var egentlig, hadde jeg beklaget og forklart fort grunnen. Det er for dårlig. 

Gjør deg selv en tjeneste og avslutt dette i eget hode, skriver han igjen så kan du takke og si at du ikke er interessert, avslutt det skikkelig, ikke start en ny syklus med chatting. 

Jeg har startet prosessen i hodet mitt med å avslutte, det er ikke enkelt. Jeg tenker på alt jeg gjorde feil, hva jeg skrev, hvorfor han ikke vil mer. Jeg har dårlig selvtillit fra før, og nå enda verre. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har startet prosessen i hodet mitt med å avslutte, det er ikke enkelt. Jeg tenker på alt jeg gjorde feil, hva jeg skrev, hvorfor han ikke vil mer. Jeg har dårlig selvtillit fra før, og nå enda verre. 

Det burde være relativt enkelt, dere chattet jo bare? Har ikke møttes eller noen ting, du må ikke investere så mye i starten at det føles som dette.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg har skjønt det. 

Han prøver å holde deg "varm". TS, du er jo voksen og smart. Du vet jo innerst inne at han ikke er interessert. Det høres ut som han har dame. Husker venninna mi chattet også med en som var "interessert". Hun fant adressen hans på gulesider, ønsket å overraske han...Dukket opp på døra hans. Hvem tror du åpnet? Kona! 😀  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 9.15):

Jeg derimot har jo mobilen i hånden hele dagen, og ser når det tikker inn melding.

Hørtes ikke bra ut, fint med mennesker som har et liv utenom mobilen. Derfor er du er rødt flagg, det har han kanskje forstått nå.

Anonymkode: c04b1...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ts...Sms? En interessert mann RINGER, først og fremst. Sms betyr at han 100% har ei dame, gjerne kone med barn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han leker med deg. Bruker hot'n cold. Jeg har vært borti sånne menn før og det er bare å avslutte det med en gang, før han har fått deg hekta. 

Når de bare skrive, sier de ønsker å møte deg, men det skjer alltid noe når dere skal møtes. Bare tull alt sammen, det er en lek for dem. 

Anonymkode: c98b3...37d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har forstått at han ikke er interessert, eller og/eller har kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 17.10):

Nå svarte han (inkludert spørsmål). Jeg skrev bare kort og uten spørsmål. Men han holder det gående. 

Jeg skjønner jo ingenting. Kanskje det ikke er så ille som jeg først tenkte? At han rett og slett er veldig opptatt noen dager at han ikke kan skrive før sent på kveld? Eller er dette en typisk unnskyldning som jeg forteller meg selv? 

Ikke alle menn er så meddelsomme på melding. Jeg har selv en som er treg med å svare og langt fra så utbroderende som meg, men han henger på og jeg skjønner etter hvert at han setter stor pris på meldingene fra meg selv om han er dårlig på det selv. Hele situasjonen er noe jeg ikke kunne lagt ut om her, tror alle hadde ment jeg var helt blåst, men jeg manøvrerer selv, og ser at dette kan bli bra. Men det er krevende og usikkert.

Alle som mener det ene og andre her har ikke fasit. Og det er godt mulig du ender med å bli såret, av ene eller andre årsaken. Men kanskje ikke! Om det er verdt å holde ut er opp til deg. Men ville gjort mitt ytterste for å møtes så du vet du ikke kaster bort masse tid og energi på noe som ikke frister likevel.

Anonymkode: c632a...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 9.43):

TS her. 
Det var han som tok kontakt først. Og han som startet meldingskjøret. Så han liker nok å skrive. Men igjen, da skrev vi konstant i løpet av dagen, og det er ikke holdbart i lengden. 

Jeg skriver ikke mange meldinger. Jeg svarer på det han spør om, og spør om noe tilbake. 

Han kommenterer/svarer det jeg skrev. Og stiller spørsmål i retur. Derfor får jeg inntrykk av at han er interessert?

Jeg sender kun den ene meldingen, eventuelt deler den opp i to. Og så går det alt fra 1t-12t før han svarer. 

Men han gjør meg usikker ja. Han virker interessert, men samtidig ikke. Ikke slik som i starten. Jeg kan svare på neste melding, og ikke stille nytt spørsmål, og se hva som skjer. Men jeg liker ikke spill.

Hva skjedde med denne karen?

Anonymkode: 2939b...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville fortsatt å svare på meldinger med en gang jeg kunne. Men hadde ikke sendt flere meldinger før han hadde svart på den ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
exictence skrev (3 timer siden):

Ville fortsatt å svare på meldinger med en gang jeg kunne. Men hadde ikke sendt flere meldinger før han hadde svart på den ene.

Veldig spesielt å bruke så lang tid på å svare

Anonymkode: 2939b...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Gjør det enkelt for deg selv. Slutt med spill! Om du opplever at det tar for lang tid å få svar, så sier du dette. Du sier at du får inntrykk av at interessen fra den andre kanskje ikke er så stor. At det gjør at du begynner å miste interessen. 
Skal du spille spill, så vil du naturligvis tape til slutt

Anonymkode: 5fa6b...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...