AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #1 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg melder med en mann. Vi tekstet mye i starten av vårt bekjentskap, og han svarte i løpet av 30 min uansett om det var i arbeidstiden eller på fritiden. Så skjedde det en endring, og han bruker opp til 12 timer på å svare, skriver som regel før leggetid. Jeg tenker at det er helt naturlig at i starten er alt nytt og spennende, og man svarer med en gang. Sånn kan man jo ikke fortsette over tid, og det «dabber av» litt. Han skriver fortsatt og stiller spørsmål, så han virker fortsatt interessert. Jeg derimot har jo mobilen i hånden hele dagen, og ser når det tikker inn melding. Jeg har helt ærlig tid hele dagen til å sende, er sjelden så opptatt at det må vente. Han har nok et litt mer interessant liv enn meg😅 men han har nok mobilen i hånden mesteparten av dagen han også. Men skal jeg også vente noen timer med å svare? Jeg liker ikke å spille noe spill. Og jeg er usikker på om han spiller et spill bevisst, eller om han faktisk er mer opptatt enn før. Jeg vil jo heller ikke at han skal bli lei av meg, og tenke at jeg «ikke har noe liv» når jeg svarer med en gang. Hva tenker dere? Anonymkode: d0046...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #2 Del Skrevet 18. juni 2024 Svaret er nei. Folk som ikke gjør deg tilfreds kutter du ut. Du har bare deg selv å takke hvis du ikke bruker hodet nå. Anonymkode: 09290...6c4 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #3 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg har også mobilen tilgjengelig, men det er jo ikke det samme som jeg er tilgjengelig hele tiden. Jeg synes ikke du skal endre deg, for det er ikke dette som avgjør om dere blir noe mer. Sender du mange meldinger, er det bedre at du heller sender færre. Anonymkode: 7644c...428 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 18. juni 2024 #4 Del Skrevet 18. juni 2024 Kanskje gå over til å prate på telefon? Jeg synes det er dødskjipt med "skravling" på melding. Ville sikkert holdt ut med det er par uker om det var en ny venn eller kjæreste, men så prøvd å hale ut tida så det skulle ta slutt, uansett hvor godt jeg hadde likt den personen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #5 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg tror at han gjør det bevisst. Ingen er SÅÅÅ opptatt at det tar 12 timer til å svare spesielt når han pleide å svare ganske kjapt før. Enten bruk lang tid du også eller kutt han ut. Anonymkode: 8f92b...b4e 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #6 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg tror han prøver å fase deg ut. Bruk lang tid selv. Anonymkode: 4abe5...2a7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #7 Del Skrevet 18. juni 2024 Han har mistet interessen, ingen bruker 12 timer på å svare på en mld, være seg nytt bekjentskap eller ei. Ville spurt han, ingen vits i å kaste bort tiden din på å gruble. Tør du ikke spørre, la det gå en halv dag før du selv svarer, så fader det ut av seg selv. Anonymkode: 417d3...4f8 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #8 Del Skrevet 18. juni 2024 Hva er det mest kvinner og meldinger? Greit nok for å bli kjent, men om man ikke går over fra meldinger til fysiske møter etter noen uker er det jo håpløst. Anonymkode: 32315...06c 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. juni 2024 #9 Del Skrevet 18. juni 2024 På tide å treffes eller si ha det. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #10 Del Skrevet 18. juni 2024 TS her. Det var han som tok kontakt først. Og han som startet meldingskjøret. Så han liker nok å skrive. Men igjen, da skrev vi konstant i løpet av dagen, og det er ikke holdbart i lengden. Jeg skriver ikke mange meldinger. Jeg svarer på det han spør om, og spør om noe tilbake. Han kommenterer/svarer det jeg skrev. Og stiller spørsmål i retur. Derfor får jeg inntrykk av at han er interessert? Jeg sender kun den ene meldingen, eventuelt deler den opp i to. Og så går det alt fra 1t-12t før han svarer. Men han gjør meg usikker ja. Han virker interessert, men samtidig ikke. Ikke slik som i starten. Jeg kan svare på neste melding, og ikke stille nytt spørsmål, og se hva som skjer. Men jeg liker ikke spill. Anonymkode: d0046...771 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #11 Del Skrevet 18. juni 2024 Enig med de over, spill spill som en 13åring og finn deg en uteligger som har fritid 24/7. Anonymkode: a421d...9eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #12 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg tipper han prøver å fase deg ut. Dere har aldri møttes? Anonymkode: 02622...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #13 Del Skrevet 18. juni 2024 Kan hende han svarte fort i begynnelsen for å ikke miste deg, og at han kanskje nå er mer trygg på at du vil være sammen med han? Når man er på jobb så kan man ikke drive på med telefonen hele tiden, og i flere jobber har man ikke lov heller. Anonymkode: 8caf6...285 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 18. juni 2024 #14 Del Skrevet 18. juni 2024 Brevvenner på melding. Dere må møtes. Eller du må ta opp ekstrem lang svartid, finne ut hvorfor. Kan ikke finne deg i sånt. Og nei, du skal ikke ned på 12timers svartid tilbake. Send heller brev med posten da. Brev venner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #15 Del Skrevet 18. juni 2024 Sander33 skrev (3 minutter siden): Brevvenner på melding. Dere må møtes. Eller du må ta opp ekstrem lang svartid, finne ut hvorfor. Kan ikke finne deg i sånt. Og nei, du skal ikke ned på 12timers svartid tilbake. Send heller brev med posten da. Brev venner. Jeg kan jo ikke spørre han om det, jeg kjenner han ikke.. Jeg sender melding f.eks i lunsjen. Og han svarer i 22-23 tiden. Jeg har da lagt meg, og svarer enten neste morgen eller ved lunsj. Av og til svarer han på dagen også. Anonymkode: d0046...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #16 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg vil ikke være en klegg. At han prøver å fase meg ut, og blir ikke kvitt meg. Men jeg må jo svare når han spør meg om noe? Jeg vil jo heller ikke miste kontakten med han.. Anonymkode: d0046...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 18. juni 2024 #17 Del Skrevet 18. juni 2024 Hvor gamle er dere? Enten må dere møtes, eller så er det bare å avslutte. Det høres ut som at du er begynt å få litt følelser, og at det ikke er helt gjensidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #18 Del Skrevet 18. juni 2024 Nepped skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Enten må dere møtes, eller så er det bare å avslutte. Det høres ut som at du er begynt å få litt følelser, og at det ikke er helt gjensidig. Vi er 35. Ja jeg liker han, han virker så søt. Men vi har jo ikke møttes enda. Avstand gjør det litt komplisert med møte akkurat nå. Anonymkode: d0046...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #19 Del Skrevet 18. juni 2024 Hvorfor ringes ikke dere eller facetimer istedet for meldingsgreiene? om dere har tekstet i mer enn 1-2 mnd og enda ikke møttes/planlagt å møts har kanskje interessen dabbet av. Evt prater han med flere på en gang, og har noe annet på gang. vi tekster mye i 1-2 uker, før vi begynte å ringe på kveldene. Så møttes vi en helg på hotell noen uker senere. Blir ikke kjent over mobil, bedre å møtes og finne ut om det er noe Anonymkode: 0fd9d...183 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepped Skrevet 18. juni 2024 #20 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vi er 35. Ja jeg liker han, han virker så søt. Men vi har jo ikke møttes enda. Avstand gjør det litt komplisert med møte akkurat nå. Anonymkode: d0046...771 Hvor lenge vil avstanden vare? Og hvor mye energi skal du bruke på en mann du ikke har møtt, som har begynt å dabbe av? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå