Gå til innhold

Trekant med mannens X-elskerinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen var utro. Han hadde det man kan kalle et forhold med ei dame over tid. Jeg fant det ut og det hele ble avslutta.

I etterkant hadde jeg mange spørsmål. Jeg ville vite hva de hadde gjort, hvor, når osv. Mannen svarte så godt han kunne - blant anna fortalte han meg om at de hadde fantasert sammen om trekane; han, hun og ei dame til. Dette var fantasier han tidligere aldri våget å røpe for meg.

Etterpå har jeg tenkt mye på dette - hvorfor han aldri delte denne fantasien med meg?

Siste tida har jeg tenkt en del på dette og fantasert om dette selv; han, hun og jeg

Jeg vet godt hvem hun er, ei nydelig og sexy dame. Fantaserer om at hun har like lyst på meg som jeg har på henne. Og om hva vi kan like å gjøre med hverandre. Av og til kutter vi også ut mannen i fantasiene…

Er det normalt å føle det slik?

Anonymkode: 4dfd7...041

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på sier jeg. Foreslå det for mannen din

Anonymkode: b6cfd...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke psykologien bak dette, men det er jo en überkinky fantasi. Kanskje det til og med kan gå bra? 

At ektefeller ikke tør å dele fantasier etter mange år, er vel ganske vanlig. Det er å gjøre seg sårbar, og å introdusere usikkerhet hos partneren. Åpenhet må skje helt fra første stund. 

Anonymkode: dc2f4...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er det normalt å føle det slik?

Anonymkode: 4dfd7...041

Ikke vær opptatt av hva som er så normalt eller ikke. Det har ingenting betydning for at du tenker og føler som du gjør. Men, du er helt sikkert ikke alene om å ha hatt lignende fantasier. I stedet for å se på henne som en outsider, en konkurrent, at hun gjøres mer delaktig enn hun har vært. At det kan være en liten seiersfølelse bak det, at det var du og han som par som tok med en tredje. Det er så mye som kan ligge bak. Ikke minst din egen tiltrekning til henne, og kanskje mest av alt den? Og som ..a50 sier i #3, kanskje det til og med kan gå bra. Nysgjerrigheten på trekant er uansett nå en god inngang for deg om å snakke med din mann, skape et mer åpent seksualliv mellom dere, så trekant eller ikke, hun eller en annen, kanskje det kommer noe godt ut av utroskapen. Det er i så fall et kompliment til dere begge, og styrken i forholdet deres. 

Anonymkode: 16ee1...e6d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flørtet med en gift mann over sosiale media ei stund nå. Plutselig har jeg begynt å fantasere om kona hans og trekant…nesten som ts bare omvendt 

Anonymkode: b6cfd...ef3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normale tanker selv om ikke alle tenker den samme tanken. Jeg ville ikke vert bekymret over det. Det er bare tanker og fantasier. 

Anonymkode: db95e...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er normale tanker selv om ikke alle tenker den samme tanken. Jeg ville ikke vert bekymret over det. Det er bare tanker og fantasier. 

Anonymkode: db95e...59f

Ja… men tanker og fantasier som jeg stadig blir mer og mer bestemt på å omsette i handling…

Anonymkode: 4dfd7...041

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan da ikke mene at du ønsker å se dem sammen, den connectionen de har. Måten de kjenner hverandre på alt? Hvordan du sammenligner din kropp mot hennes? Hans måte å kysse henne på sammenlignet med deg? 

Nei, denne fantasien får bli en fantasi

Anonymkode: 57f0d...1f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fantasien høres farlig ut. Ikke om det forblir fantasi,men i virkeligheten. Du vil ha trekant med dama din mann var UTRO med???!?

Snakk om å drepe seg selv innvendig. Ei dame han sikkert med glede vil pule igjen, han var utro med deg og du blir med dem ha sex?

Altså om du ikke ble såret over utroskapen,og er mer type poly kjør på. Hvis ikke nei😱 

Anonymkode: ccf7d...521

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.6.2024 den 11.18):

Kjør på sier jeg. Foreslå det for mannen din

Anonymkode: b6cfd...ef3

Har lufta det for mannen, og han fortalte at hun hadde foreslått meg som en den siste biten i trekanten, men det var han som ikke ville det…

Anonymkode: 4dfd7...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.6.2024 den 0.21):

Den fantasien høres farlig ut. Ikke om det forblir fantasi,men i virkeligheten. Du vil ha trekant med dama din mann var UTRO med???!?

Snakk om å drepe seg selv innvendig. Ei dame han sikkert med glede vil pule igjen, han var utro med deg og du blir med dem ha sex?

Altså om du ikke ble såret over utroskapen,og er mer type poly kjør på. Hvis ikke nei😱 

Anonymkode: ccf7d...521

Enig. Farlig begjær dette. På denne måten legitimerer hun jo også på en måte utroskapen og terskelen vil bli lavere for å være utro igjen, både med henne uten ts og med andre.

Så med mindre dere går for varianten med fullt åpent forhold, ville jrg droppet denne lekingen med ilden.

Anonymkode: 1f615...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har lufta det for mannen, og han fortalte at hun hadde foreslått meg som en den siste biten i trekanten, men det var han som ikke ville det…

Anonymkode: 4dfd7...041

Har du forestilt deg verste mulig scenario? Hvor han eventuelt virker mer lidenskapelig opptatt sv henne enn deg? At du blir sjalu? At elskerinna kanskje blir sjalu? Alle dissr tingene må du tenke godt gjennom, for det er ikke usannsynlig.

Anonymkode: ac960...226

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kona vil ha trekant med en ekstra mann er jeg absolutt åpen for det, men med noen hun hadde vært utro med??? Nei, det tror jeg hadde funket dårlig. Tryggheten og kjemien ville vært fraværende.

Anonymkode: bd016...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 23.46):

Mannen var utro. Han hadde det man kan kalle et forhold med ei dame over tid. Jeg fant det ut og det hele ble avslutta.

I etterkant hadde jeg mange spørsmål. Jeg ville vite hva de hadde gjort, hvor, når osv. Mannen svarte så godt han kunne - blant anna fortalte han meg om at de hadde fantasert sammen om trekane; han, hun og ei dame til. Dette var fantasier han tidligere aldri våget å røpe for meg.

Etterpå har jeg tenkt mye på dette - hvorfor han aldri delte denne fantasien med meg?

Siste tida har jeg tenkt en del på dette og fantasert om dette selv; han, hun og jeg

Jeg vet godt hvem hun er, ei nydelig og sexy dame. Fantaserer om at hun har like lyst på meg som jeg har på henne. Og om hva vi kan like å gjøre med hverandre. Av og til kutter vi også ut mannen i fantasiene…

Er det normalt å føle det slik?

Anonymkode: 4dfd7...041

Jeg ble sittende å fundere en stund på denne.. men så kom jeg på at dette ikke var så uvanlig på 80-90-tallet, men da var det jo mye rock`n roll og sideveis puling i vennekretsen. Vi var nok bare knulle-småkjærester å beregne da, så vi så ikke på det som utroskap..

Jeg prøver å sammenligne mine tankene med dine fra den tiden.. Jeg tror den seksuelle tenningen er større enn kjærligheten, Men det kommer litt ann på om du følte på kjærlighetssorg, eller svik etter bruddet?

Jeg tror han var redd for å såre deg, men var du tydelig nok på at du hadde bifile tanker?

Når det gjelder seksuelle fantasier er alt normalt, for kåthet og tenning bryr seg svært lite om moral😉Jeg vil at du skal føle deg vel, for den seksuell tenningen og fantasiene dine er friskmeldt.. Nå har jo han fått utløp for sin fantasi.. nå synes jeg du skal få din❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg forstår GODT fantasien din! Min samboer har vært forelska i ei tidligere kollega. Det skjedde aldri noe mellom dem, men hun er dritlekker. Jeg har fantasert om de to sammen mange ganger. Jeg kunne nok godt tenke meg å se han bli pult av henne - eller noen andre, uten å være direkte delaktig. Kanskje bare være passiv og veldig kåt tilskuer og vente på min tur :)  Tror nok ikke dette er normalen for de fleste, men som mange påpeker så er begjær heftige saker og fantasien har ingen grenser. Folk tenner på alt mulig, mye som for meg er helt fjernt. Syns ikke dine fantasier er unormale på noen som helst måte. Jeg ville gått for det om jeg var deg og fikk muligheten til det. 

Anonymkode: 08591...323

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde, og det var deilig. Kommer garantert til å gjenta suksessen - alle tre, men også bare meg og henne.

TS

Anonymkode: 4dfd7...041

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er bare fantasi. Relatert til tråden for en tid til alt hvor mannens elskerinne ville lure kona hans til at de tre skulle ha trekant uten at hun viste om hvem den andre kvinnen var.allle svarte da at dette var et overgrep, så nå kommer denne tråden som et beleilig svar. Tenker jeg 

Anonymkode: 57f0d...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 23.46):

Mannen var utro. Han hadde det man kan kalle et forhold med ei dame over tid. Jeg fant det ut og det hele ble avslutta.

I etterkant hadde jeg mange spørsmål. Jeg ville vite hva de hadde gjort, hvor, når osv. Mannen svarte så godt han kunne - blant anna fortalte han meg om at de hadde fantasert sammen om trekane; han, hun og ei dame til. Dette var fantasier han tidligere aldri våget å røpe for meg.

Etterpå har jeg tenkt mye på dette - hvorfor han aldri delte denne fantasien med meg?

Siste tida har jeg tenkt en del på dette og fantasert om dette selv; han, hun og jeg

Jeg vet godt hvem hun er, ei nydelig og sexy dame. Fantaserer om at hun har like lyst på meg som jeg har på henne. Og om hva vi kan like å gjøre med hverandre. Av og til kutter vi også ut mannen i fantasiene…

Er det normalt å føle det slik?

Anonymkode: 4dfd7...041

Ta kontakt med henne og overrask mannen din med en trekant på bursdagen hans. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi prøvde, og det var deilig. Kommer garantert til å gjenta suksessen - alle tre, men også bare meg og henne.

TS

Anonymkode: 4dfd7...041

Wow dere gjorde det! Var det du og mannen din som foreslo det? Og det funka bra? 

Anonymkode: b6cfd...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow dere gjorde det! Var det du og mannen din som foreslo det? Og det funka bra? 

Anonymkode: b6cfd...ef3

Jepp, jeg tok initiativet og det var deilig!! 😊

Anonymkode: 4dfd7...041

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...