Gå til innhold

Trekant med mannens X-elskerinne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jepp, jeg tok initiativet og det var deilig!! 😊

Anonymkode: 4dfd7...041

Tok du kontakt med henne, og fikk henne med eller lot det gå via mannen din?😊

Anonymkode: cc4d8...d2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har aldri delt den fantasien for deg, fordi dere ikke har snakket om sex på samme måte. 

Det bor mange fantasier i de fleste, men det er ikke alle de deler dem med. Det må være trygt, det må være veldig seksuelt og det må oppmuntres til det.

Helt vilt at dere har hatt vellykka trekant, men good for you.

Utroskap kan jo merkelig nok styrke et forhold. Men jeg har aldri hørt om denne varianten før må jeg innrømme

Anonymkode: 0c633...169

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 14.46):

Mannen var utro. Han hadde det man kan kalle et forhold med ei dame over tid. Jeg fant det ut og det hele ble avslutta.

I etterkant hadde jeg mange spørsmål. Jeg ville vite hva de hadde gjort, hvor, når osv. Mannen svarte så godt han kunne - blant anna fortalte han meg om at de hadde fantasert sammen om trekane; han, hun og ei dame til. Dette var fantasier han tidligere aldri våget å røpe for meg.

Etterpå har jeg tenkt mye på dette - hvorfor han aldri delte denne fantasien med meg?

Siste tida har jeg tenkt en del på dette og fantasert om dette selv; han, hun og jeg…

Jeg vet godt hvem hun er, ei nydelig og sexy dame. Fantaserer om at hun har like lyst på meg som jeg har på henne. Og om hva vi kan like å gjøre med hverandre. Av og til kutter vi også ut mannen i fantasiene…

Er det normalt å føle det slik?

Er du ikke fremdeles opprørt over at han var utro?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Tok du kontakt med henne, og fikk henne med eller lot det gå via mannen din?😊

Jeg tok kontakt og hun takket ja med en gang. Mannen var mer skeptisk. Mulig at vi dropper han neste gang 😊 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mayer skrev (16 timer siden):

Er du ikke fremdeles opprørt over at han var utro?

Ikke nå lenger 😊

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tok kontakt og hun takket ja med en gang. Mannen var mer skeptisk. Mulig at vi dropper han neste gang 😊 

For din del i dette, er det din aller første gang med dame?😊 I så fall måtte det vel være omtrent som en beruselse, når dere kom i gang😉 Den kommer jo om dere var edru også😎

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

For din del i dette, er det din aller første gang med dame?😊 I så fall måtte det vel være omtrent som en beruselse, når dere kom i gang😉 Den kommer jo om dere var edru også😎

Min og hennes første gang med dame og det gav mersmak!! Blir garantert mer jentekos framover 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 23.46):

Mannen var utro. Han hadde det man kan kalle et forhold med ei dame over tid. Jeg fant det ut og det hele ble avslutta.

I etterkant hadde jeg mange spørsmål. Jeg ville vite hva de hadde gjort, hvor, når osv. Mannen svarte så godt han kunne - blant anna fortalte han meg om at de hadde fantasert sammen om trekane; han, hun og ei dame til. Dette var fantasier han tidligere aldri våget å røpe for meg.

Etterpå har jeg tenkt mye på dette - hvorfor han aldri delte denne fantasien med meg?

Siste tida har jeg tenkt en del på dette og fantasert om dette selv; han, hun og jeg…

Jeg vet godt hvem hun er, ei nydelig og sexy dame. Fantaserer om at hun har like lyst på meg som jeg har på henne. Og om hva vi kan like å gjøre med hverandre. Av og til kutter vi også ut mannen i fantasiene…

Er det normalt å føle det slik?

Mange som kjeder seg nå

Anonymkode: 8ee12...af7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...