Gå til innhold

Follikler med en eggstokk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i gang med første IVF forsøk nå. Måtte fjerne en eggstokk pga en stor cyste for noen år siden. Var i dag på ultralyd og hadde 12 follikler på den ene eggstokken jeg har. Er 33 år. Er dette normalt / hvor mange follikler er det vanlig å ha? 

Anonymkode: 47cb8...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er i gang med første IVF forsøk nå. Måtte fjerne en eggstokk pga en stor cyste for noen år siden. Var i dag på ultralyd og hadde 12 follikler på den ene eggstokken jeg har. Er 33 år. Er dette normalt / hvor mange follikler er det vanlig å ha? 

Det e mange...jeg har pcos og har ca 10 stk på vær. Har du normal syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt normalt ut. Jeg er 35, og har rundt 10-12 på hver side. Helt normalt for min alder. 

Anonymkode: f4298...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (10 minutter siden):

Det e mange...jeg har pcos og har ca 10 stk på vær. Har du normal syklus?

Ja, har regelmessig syklus. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det høres helt normalt ut. Jeg er 35, og har rundt 10-12 på hver side. Helt normalt for min alder. 

Ok, så bra :) Jeg fikk beskjed om at AMH lå i nedre normalsjiktet, men vet ikke hva dette vil si i praksis i forhold til antall egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres normalt ut for meg. Jeg ligger på mellom 10- 15 follikler per eggstokk - har ikke pco eller pcos eller noe annet. 

Anonymkode: 2dc58...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, har regelmessig syklus. 

Ok, så bra :) Jeg fikk beskjed om at AMH lå i nedre normalsjiktet, men vet ikke hva dette vil si i praksis i forhold til antall egg

Ut fra det du skriver, høres det normalt ut. Og 10-12 follikler er bra det, da kan du jo håpe på å få ut kanskje samme antall egg. Jeg hadde IVF tidligere i år, da fikk jeg 10 fra den ene siden og 1 fra den andre. Trenger jo egentlig bare ett godt et. Så høres ikke ut som du trenger å bekymre deg ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...