AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Del Skrevet 17. juni Er i gang med første IVF forsøk nå. Måtte fjerne en eggstokk pga en stor cyste for noen år siden. Var i dag på ultralyd og hadde 12 follikler på den ene eggstokken jeg har. Er 33 år. Er dette normalt / hvor mange follikler er det vanlig å ha? Anonymkode: 47cb8...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 17. juni #2 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er i gang med første IVF forsøk nå. Måtte fjerne en eggstokk pga en stor cyste for noen år siden. Var i dag på ultralyd og hadde 12 follikler på den ene eggstokken jeg har. Er 33 år. Er dette normalt / hvor mange follikler er det vanlig å ha? Anonymkode: 47cb8...d0b Det e mange...jeg har pcos og har ca 10 stk på vær. Har du normal syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Del Skrevet 17. juni Det høres helt normalt ut. Jeg er 35, og har rundt 10-12 på hver side. Helt normalt for min alder. Anonymkode: f4298...ae2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Del Skrevet 17. juni mommyaka skrev (10 minutter siden): Det e mange...jeg har pcos og har ca 10 stk på vær. Har du normal syklus? Ja, har regelmessig syklus. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det høres helt normalt ut. Jeg er 35, og har rundt 10-12 på hver side. Helt normalt for min alder. Anonymkode: f4298...ae2 Ok, så bra Jeg fikk beskjed om at AMH lå i nedre normalsjiktet, men vet ikke hva dette vil si i praksis i forhold til antall egg Anonymkode: 47cb8...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #5 Del Skrevet 17. juni Høres normalt ut for meg. Jeg ligger på mellom 10- 15 follikler per eggstokk - har ikke pco eller pcos eller noe annet. Anonymkode: 2dc58...978 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, har regelmessig syklus. Ok, så bra Jeg fikk beskjed om at AMH lå i nedre normalsjiktet, men vet ikke hva dette vil si i praksis i forhold til antall egg Anonymkode: 47cb8...d0b Ut fra det du skriver, høres det normalt ut. Og 10-12 follikler er bra det, da kan du jo håpe på å få ut kanskje samme antall egg. Jeg hadde IVF tidligere i år, da fikk jeg 10 fra den ene siden og 1 fra den andre. Trenger jo egentlig bare ett godt et. Så høres ikke ut som du trenger å bekymre deg ☺️ Anonymkode: f4298...ae2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå