AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #21 Del Skrevet 20. juni 2024 Cyndaquil skrev (2 timer siden): Hvorfor gir de seg ikke når den de snakker med hinter til at de ikke vil/kan? Det er nok fordi de bare jobber som 'proffe' selgere og har egentlig null snøring på hva org driver med. Kjører på med salgstriksene og håper å få flere på kroken. Jeg sier nei og går videre. Fikk en slik innpåsliten dust på døra når jeg holdt på å flytte inn. Han jabba i en god halvtime og jeg hadde sagt klart nei minst fem ganger. Spurte om å få brosjyre eller info på epost, men neida, det gikk ikke an. Men kunne ikke akkurat slenge igjen døra heller når vi holdt på å bære inn møbler og kasser hele dagen 😂 Anonymkode: db407...1a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #22 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er nok fordi de bare jobber som 'proffe' selgere og har egentlig null snøring på hva org driver med. Kjører på med salgstriksene og håper å få flere på kroken. Jeg sier nei og går videre. Fikk en slik innpåsliten dust på døra når jeg holdt på å flytte inn. Han jabba i en god halvtime og jeg hadde sagt klart nei minst fem ganger. Spurte om å få brosjyre eller info på epost, men neida, det gikk ikke an. Men kunne ikke akkurat slenge igjen døra heller når vi holdt på å bære inn møbler og kasser hele dagen 😂 Anonymkode: db407...1a3 Herregud, ser det for meg 🤣 Lite sosiale antenner på den fyren da, som står og maser på folk som bærer møbler og flytter inn. Folk slutter ikke å overraske 😅 Anonymkode: 77ab1...b35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #23 Del Skrevet 20. juni 2024 Neste gang du/dere ser slike mennesker: LØP! Ikke svar dem, bare løp som om fanden selv er ute etter dere!! Anonymkode: 29967...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2024 #24 Del Skrevet 20. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Herregud, ser det for meg 🤣 Lite sosiale antenner på den fyren da, som står og maser på folk som bærer møbler og flytter inn. Folk slutter ikke å overraske 😅 Anonymkode: 77ab1...b35 Disse folkene gjør alt for et salg. Null empati eller verdighet. Anonymkode: 29967...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå