Gå til innhold

Innpåslitne folk fra div. organisasjoner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Cyndaquil skrev (2 timer siden):

Hvorfor gir de seg ikke når den de snakker med hinter til at de ikke vil/kan?

Det er nok fordi de bare jobber som 'proffe' selgere og har egentlig null snøring på hva org driver med. Kjører på med salgstriksene og håper å få flere på kroken. Jeg sier nei og går videre.

Fikk en slik innpåsliten dust på døra når jeg holdt på å flytte inn. Han jabba i en god halvtime og jeg hadde sagt klart nei minst fem ganger. Spurte om å få brosjyre eller info på epost, men neida, det gikk ikke an. Men kunne ikke akkurat slenge igjen døra heller når vi holdt på å bære inn møbler og kasser hele dagen 😂

Anonymkode: db407...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok fordi de bare jobber som 'proffe' selgere og har egentlig null snøring på hva org driver med. Kjører på med salgstriksene og håper å få flere på kroken. Jeg sier nei og går videre.

Fikk en slik innpåsliten dust på døra når jeg holdt på å flytte inn. Han jabba i en god halvtime og jeg hadde sagt klart nei minst fem ganger. Spurte om å få brosjyre eller info på epost, men neida, det gikk ikke an. Men kunne ikke akkurat slenge igjen døra heller når vi holdt på å bære inn møbler og kasser hele dagen 😂

Anonymkode: db407...1a3

Herregud, ser det for meg 🤣 Lite sosiale antenner på den fyren da, som står og maser på folk som bærer møbler og flytter inn. Folk slutter ikke å overraske 😅

Anonymkode: 77ab1...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Neste gang du/dere ser slike mennesker: LØP! Ikke svar dem, bare løp som om fanden selv er ute etter dere!!

Anonymkode: 29967...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Herregud, ser det for meg 🤣 Lite sosiale antenner på den fyren da, som står og maser på folk som bærer møbler og flytter inn. Folk slutter ikke å overraske 😅

Anonymkode: 77ab1...b35

Disse folkene gjør alt for et salg. Null empati eller verdighet.

Anonymkode: 29967...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...