Gå til innhold

Sex før jentekveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er galt med denne forklaringen:

Han blir kåt fordi du ser smashing ut.

Anonymkode: b8dba...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære dere og deg, venninnene dine høres jo bare bitre og misunnelige ut fordi mennene deres ikke gir dem samme oppmerksomhet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha og om så det var? 

Anonymkode: 1c537...a4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du sex når du ikke vil, og føler seg oppgitt? Aldri søren om jeg hadde giddet å ha sex når jeg var stelt og på vei ut døra, da må man jo egentlig dusje igjen og stelle seg på nytt. Helt uaktuelt.

Anonymkode: 8cfdc...965

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi jo for dama vår ser dritdeilig og fin ut! Smashing! 
 

For noen psyko konspi damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var min første tanke også, før jeg rakk å lese hva venninnene dine tenkte. Jeg ser ikke på det som en negativ ting nødvendigvis. Hvis han synes det er i orden at du drar ut, hvis han ikke er sjalu, så ser jeg ikke hvorfor det skal lages sak ut av dette. Kanskje er det ikke noe han bevisst føler på engang. Oss mennesker er underlige vesener iblant, og underbevisstheten vet mer om våre handlinger enn bevisstheten gjør, og påvirker oss mye uten at vi vet det.

Det er enkelt nok å teste ut. Dress deg opp en dag du ikke skal ut, se hva som skjer.

Anonymkode: 8f662...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gjør også dette 😅

Jeg har tenkt det handler om dominans av et slag. At jeg skal kjenne han mellom beina utover kvelden, tenke på sexen, føle meg nypult og tilfredsstilt av han. 

Typisk så vipper han opp kjolen og tar meg bestemt bakfra inntil vasken. Han kan også sette seg på gulvet foran meg når jeg sminker meg og plasserer ene beine mitt på kneet hans, og gan lener seg inn og slikker og fingrer meg. Veldig deilig, og avslutter med å knulle meg skikkelig. 

Vi har ofte sex, men dette er et mønster der han kommer inn på badet og tar for seg 😍 

Jeg elsker at han vil poengtere at jeg er hans. Han vil jeg skal være kun hans. Sykt deilig å bli begjært og føle seg ønsket ❤️

Anonymkode: 942d5...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...