Gå til innhold

Airfryer - hjelp til å velge hvilken som passer til meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe airfryer. Tenkte å bruke den til pommes frites, grønnsaker og kjøtt/fisk. Både til middag og matprepping til lunch. 
 

jeg synes det er så mange å velge i og blir veldig usikker. Hvilken modell har du? Er du fornøyd? 
 

jeg trenger ikke en veldig stor, siden jeg er bare en person, men kjekt å kunne steke opp lunch til flere dager om jeg kjøper en.

Anonymkode: a7412...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Kjøp som har "stekebrett" i og som også har beholder for pommes frites.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde den største til Phillips i flere år. Resultatet på maten var veldig bra. Men å vaske den var mye jobb. Og jo eldre den ble, jo mer satt kjøttet fast i den. Vi bytta den ut mot en Kyvol crisp master 360 pga dette. Resultatet på maten blir likt, men rengjøringen er så enkel at den var vel verdt pengene. Skal sies at vi bruker vår flere ganger i uka. Så da ble dette med rengjøringen et irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ber om å få henge på tråden med noen relevante spørsmål:

Hva gjør dere med mat som krever ulik tilberedningstid når det er (som regel) ett tilberedningsrom i maskinen. Kjøtt/fisk og tilbehør som grønnsaker og poteter?

Anonymkode: c7047...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med her. Vurderer sterkt å kjøpe airfryer jeg og. Skal bruke den til fisk/kjøtt, pommes frites og grønnsaker  her og. Mest til middag. Har også hørt at ostesmørbrød i airfryer blir bra, så blir kanskje brukt litt til det også. Vi er to personer, så trenger ikke så veldig stor, men heller ikke den aller minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også bare en person og har denne: https://www.cosori.no/cosori-pro-airfryer/

Overlegen på design (i mine øyne); tar altså forholdsvis liten plass på benken og er pen å se på - og er i tillegg overraskende romslig, rommer f.eks en hel kylling. Vil anbefale den til alle enslige. 

Den har også temperatur opp til 230 (tror jeg), er stillegående og veldig lett å rengjøre. 

Anonymkode: fd688...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...