AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #21 Del Skrevet 17. juni 2024 Null. Mannen har heller ingen. Vi har bodd i huset her i 15 år, og til dags dato har ingen voksne kommet på besøk her utenom henting og levering av barn/ bursdag/vennegrupper på barneskolen osv. , samt familie som har kommet langveisfra (vi bor langt unna familien, så når de først kommer blir de gjerne en uke). Ingen av naboene har vært innom, ingen kollegaer. Skjønner ikke hvorfor jeg stresser sånn med å holde det ryddig og rent, det er jo ingen som kommer hit uanmeldt likevel. Anonymkode: c475f...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2024 #22 Del Skrevet 17. juni 2024 Jeg har ingen. Skulle gjerne hatt noen, og har forsøkt flere ganger, men jeg har ingen. Det er vanskelig å finne gode venner i voksen alder. Anonymkode: 30961...fe0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 18. juni 2024 #23 Del Skrevet 18. juni 2024 Over 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #24 Del Skrevet 18. juni 2024 Ingen. Anonymkode: 077be...195 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #25 Del Skrevet 18. juni 2024 Siden vi kjøpte vår leilighet for snart 4 år siden har vi hatt besøk av et tosifret antall gjester. Vi har tatt alle (-1) initiativ for besøk og det er kun 2 som har vært her mer enn én gang. Men vi drar ofte på besøk til andre og både inviterer oss selv bort (eller hvertfall spør om det passer "til helgen" enten middag, vin eller kaffe) eller blir invitert. Men det er kun to husstander da. Anonymkode: 1ed2c...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #26 Del Skrevet 18. juni 2024 Ingen. Men vi har en hund, og vi lurer på om han kan bli det etterhvert. Han må bare bli litt eldre enn 1.5 år. Anonymkode: f9678...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #27 Del Skrevet 18. juni 2024 Etter vi flyttet fra leilighet til småbruk har vi en god gjeng som regelmessig kommer på besøk. Nå som vi har plass inviterer vi til 17.mai frokost, halloween, bursdagsfeiringer, nyttårsfest, sledetur rundt juletider (har hester). Er vel 5-6 stk som pleier å komme, også familiemedlemmer utenom. Anonymkode: e5fbb...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #28 Del Skrevet 18. juni 2024 Jeg har ingen 😊 Anonymkode: 1ceda...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #29 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tror du skal Google ‘besøkssvenn røde kors’ Anonymkode: 157c5...f9f Med besøksvenner tenker ein venner, og bekjente som ein får regelmessig besøk av. Ein tenker også idenne samanheng på venner og bekjente som tar regelmessig kontakt, og det er oftast igjennsidighet i besøksavtaler Anonymkode: 224ef...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #30 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 14.10): Med besøksvenner tenker ein venner, og bekjente som ein får regelmessig besøk av. Ein tenker også idenne samanheng på venner og bekjente som tar regelmessig kontakt, og det er oftast igjennsidighet i besøksavtaler. Venner tar kontakt, og de kan ta initiativet til ulike sosiale fritidsaktiviteter, som fjellturer, sykketurer, arangemanger, reiser etc. Anonymkode: 224ef...6f6 Nei, «ein» tenker ikke på det sånn. Mulig DU tror besøksvenn betyr dette. Men besøksvenn er en ordning Røde Kors har, hvor frivillige påtar seg å besøke ensomme mennesker. Anonymkode: 56d68...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2024 #31 Del Skrevet 18. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Med besøksvenner tenker ein venner, og bekjente som ein får regelmessig besøk av. Ein tenker også idenne samanheng på venner og bekjente som tar regelmessig kontakt, og det er oftast igjennsidighet i besøksavtaler Anonymkode: 224ef...6f6 Dette tror jeg det bare er du som tenker. En venn er en venn, noen ganger besøker man hverandre, men man blir ikke en «besøksvenn» av den grunn. Kanskje du og kona kan bli besøksvenner for andre eldre? Anonymkode: 56d68...cf4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 18. juni 2024 #32 Del Skrevet 18. juni 2024 Aldri, har ikke behov for besøksvenn. Men bra de finnes, for de som trenger det https://www.tb.no/vis/annonsorinnhold/besoksvenn-hos-rode-kors-na-har-jeg-noen-som-er-der-for-meg/3424061833.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. juni 2024 #33 Del Skrevet 18. juni 2024 Sjelden, men har venner jeg treffer ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #34 Del Skrevet 19. juni 2024 Blåmonster skrev (På 17.6.2024 den 19.53): Liker at du forklare voksene mennesker hva en bestevenn er 😅. Har kona som bestevenn, broren min er jeg del med , 1 kollega jeg møter av og til.. er ikke den sosial typen, men har har det bra i eget selskap ❤️ Hø? Det står ikkr bestevenn i det innlegget der Anonymkode: bc0cd...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 19. juni 2024 #35 Del Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hø? Det står ikkr bestevenn i det innlegget der Anonymkode: bc0cd...fce Ah, men svaret er det samme. Kona - boren min og en kollega Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #36 Del Skrevet 19. juni 2024 Kun familie. Min og mannens men anser mange av de som venner Anonymkode: 77f67...db9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #37 Del Skrevet 19. juni 2024 Ingen Deilig å slippe mas om besøk. Men kan besøke andre da, helst familie. Anonymkode: 1cc96...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #38 Del Skrevet 19. juni 2024 Etter jeg har blitt mamma er det 6 stykker. Blir lenger og lenger mellom hver gang. To av de møter jeg nå kun ett par, tre ganger i løpet av året.. Anonymkode: fa9ad...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå