AnonymBruker Skrevet 17. juni #41 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet ikke om dette er riktig underforum, men vet ikke hvor jeg ellers skal poste det. Jeg er ofte innom McDonalds i pausen på jobb for å kjøpe meg lunsj. Og hver ENESTE dag sitter det den samme gjengen med pensjonister og tar opp halvparten av bordene i lokalet. De sitter der fra åpningstid til ca 15-16 og babler. Ingen av de kjøper mat noengang, men bestiller 1-2 kaffekopper som de sitter med dagen lang. En gang jeg var der litt tidlig hadde jeg opptatt den ene gjengens bord(virker som det er to grupper som sitter der). Da ba de meg flytte meg når de kom... Altså, hva får noen til å kaste bort pensjonisttilværelsen sin med å sitte på McDonalds? Og i tillegg okkupere bord dagen lang så ordentlige kunder som skal spise faktisk ikke får bord? En ting var hvis dette var et lite sted uten noen andre tilbud, men vi har eldresenter, pensjonistforeninge, Lions og mange andre tilbud for eldre. Likevel velger de å bruke timer på McDonalds hver dag. Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg dette fenomenet? For jeg kan jo ikke akkurat spørre de selv Anonymkode: 59af2...591 Valgte du akkurat det bordet for å kødde med de? Anonymkode: 51365...b61 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #42 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet er jo at de skremmer vekk relle kunder som faktisk kjøper noe. Anonymkode: ccc3a...f5b Nei de kommer fortsatt og klager på at de har fast bord. Anonymkode: 51365...b61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #43 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet ikke om dette er riktig underforum, men vet ikke hvor jeg ellers skal poste det. Jeg er ofte innom McDonalds i pausen på jobb for å kjøpe meg lunsj. Og hver ENESTE dag sitter det den samme gjengen med pensjonister og tar opp halvparten av bordene i lokalet. De sitter der fra åpningstid til ca 15-16 og babler. Ingen av de kjøper mat noengang, men bestiller 1-2 kaffekopper som de sitter med dagen lang. En gang jeg var der litt tidlig hadde jeg opptatt den ene gjengens bord(virker som det er to grupper som sitter der). Da ba de meg flytte meg når de kom... Altså, hva får noen til å kaste bort pensjonisttilværelsen sin med å sitte på McDonalds? Og i tillegg okkupere bord dagen lang så ordentlige kunder som skal spise faktisk ikke får bord? En ting var hvis dette var et lite sted uten noen andre tilbud, men vi har eldresenter, pensjonistforeninge, Lions og mange andre tilbud for eldre. Likevel velger de å bruke timer på McDonalds hver dag. Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg dette fenomenet? For jeg kan jo ikke akkurat spørre de selv Anonymkode: 59af2...591 Har du forresten ikke blitt opplært til å flytte deg for eldre og handikappede? Tar bordet de bruker med vilje for å ergre. Anonymkode: 51365...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #44 Del Skrevet 17. juni Herregud! Noen mennesker finner problemer i alt mulig, altså... Du er klar over at problemet ditt er deg selv, sant? Anonymkode: 3f414...8da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydvesta Orkana Skrevet 17. juni #45 Del Skrevet 17. juni (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånn er det i byen vår også, ikke på McDonald’s men på to tre cafeer som det går an å sitte på, men nå går det ikke fordi man moster matlysten av urinsyrestank og stank av dårlig ånde, mugg og lav hygiene. Cafeene er overfylte av gamlinger som sitter og snakker dritt og sladder om halve byens befolkning mens de sitter med én kaffekopp hele dagen. Skal jeg og tenåringen på café, må vi inn til nabobyen… Mcdonalds taper penger på oppførselen til de gamlingene. Anonymkode: ccc3a...f5b Skjønner godt at du velger å være anonym når du presenterer holdningene dine 😆 Endret 17. juni av Sydvesta Orkana Skrivefeil 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #46 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sånn er det i byen vår også, ikke på McDonald’s men på to tre cafeer som det går an å sitte på, men nå går det ikke fordi man moster matlysten av urinsyrestank og stank av dårlig ånde, mugg og lav hygiene. Cafeene er overfylte av gamlinger som sitter og snakker dritt og sladder om halve byens befolkning mens de sitter med én kaffekopp hele dagen. Skal jeg og tenåringen på café, må vi inn til nabobyen… Mcdonalds taper penger på oppførselen til de gamlingene. Anonymkode: ccc3a...f5b Uff ja. Duften av de eldre og de som ikke arbeider er skrekkelig 🏳🏳🏳 Anonymkode: 6680a...e0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 17. juni #47 Del Skrevet 17. juni 10 hours ago, AnonymBruker said: Nei, men jeg forstår ikke hvorfor de bruker tiden sin på McDonalds fremfor f.eks eldresenteret som har masse tilbud til eldre som ønsker å være sosiale Anonymkode: 59af2...591 kanskje, de HAR IKKE LYST til å være social og IKKE LYST til å sitte på eldresenteret, og jeg ser ikke hvordan det er DITT problem. Det er fremdeles lovlig å sitte på Macdo uansett alderen !!!!!!! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #48 Del Skrevet 17. juni Tenk om de ser deg Anonymkode: e3c4a...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #49 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men hvorfor ikke bruke eldresenteret vi har her, eller noen av de andre tilbudene vi har her for målgruppen, fremfor å sitte på mæccern? Anonymkode: 59af2...591 Ikke alle eldre føler de passer inn i miljøet på eldresenteret, på samme måte som ikke alle ungdommer føler de passer inn i miljøet i fotballen, på ungdomsklubb eller i speideren. Anonymkode: 158c7...655 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 17. juni #50 Del Skrevet 17. juni Dette syntes jeg bare hørtes kjempekoselig ut! 🥲❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #51 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sånn er det i byen vår også, ikke på McDonald’s men på to tre cafeer som det går an å sitte på, men nå går det ikke fordi man moster matlysten av urinsyrestank og stank av dårlig ånde, mugg og lav hygiene. Cafeene er overfylte av gamlinger som sitter og snakker dritt og sladder om halve byens befolkning mens de sitter med én kaffekopp hele dagen. Skal jeg og tenåringen på café, må vi inn til nabobyen… Mcdonalds taper penger på oppførselen til de gamlingene. Anonymkode: ccc3a...f5b Stakkars dine foreldre. Anonymkode: 158c7...655 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #52 Del Skrevet 17. juni Du burde være mer sammen med eldre, kanskje du kunne lære noe. Når du blir eldre selv vil du skjønne hvor viktig det er å komme seg ut og sosialisere. Hvor de velger å dra hen er opp til hver enkelt, det er ikke sånn at fordi man er blitt eldre så skal man skamme seg og gjemme seg bort på et eldresenter. De ønsker å være en del av det vanlige samfunnet, og ikke bare se andre eldre. Virker veldig fornuftig. Vet om en drøss med eldre folk, og ingen jeg kjenner gir blaffen i hygiene, slik en tosk over her skriver. Det finnes eldre som har dårlig hygiene, men sånne folk finnes i alle aldersgrupper. Og TS, du dikter fælt. Du har ingen forutsetning for å vite at alle kun kjøper en kopp kaffe. Du er innom en kort periode når du har pause (har forresten aldri hørt om noen som sitter fast på Mcdonalds og spiser lunsj...) og har ikke kontroll på hva folk som besøker stedet har bestilt. Det er heller ikke noe du har noe som helst med å gjøre. Anonymkode: 7daaa...7b8 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 18. juni #53 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vet ikke om dette er riktig underforum, men vet ikke hvor jeg ellers skal poste det. Jeg er ofte innom McDonalds i pausen på jobb for å kjøpe meg lunsj. Og hver ENESTE dag sitter det den samme gjengen med pensjonister og tar opp halvparten av bordene i lokalet. De sitter der fra åpningstid til ca 15-16 og babler. Ingen av de kjøper mat noengang, men bestiller 1-2 kaffekopper som de sitter med dagen lang. En gang jeg var der litt tidlig hadde jeg opptatt den ene gjengens bord(virker som det er to grupper som sitter der). Da ba de meg flytte meg når de kom... Altså, hva får noen til å kaste bort pensjonisttilværelsen sin med å sitte på McDonalds? Og i tillegg okkupere bord dagen lang så ordentlige kunder som skal spise faktisk ikke får bord? En ting var hvis dette var et lite sted uten noen andre tilbud, men vi har eldresenter, pensjonistforeninge, Lions og mange andre tilbud for eldre. Likevel velger de å bruke timer på McDonalds hver dag. Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg dette fenomenet? For jeg kan jo ikke akkurat spørre de selv Anonymkode: 59af2...591 Nei, men du kan jo forsøke å trolle bedre neste gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #54 Del Skrevet 18. juni got2go skrev (8 minutter siden): Nei, men du kan jo forsøke å trolle bedre neste gang. Det er ikke sikkert det er trolling, for mange har faktisk store fordommer mot eldre. Merkelig, men sant. Virker som at noen mener at straks man har passert en viss alder skal man gjemme seg bort i en krok på gamlehjemmet. Anonymkode: 7daaa...7b8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 18. juni #55 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke sikkert det er trolling, for mange har faktisk store fordommer mot eldre. Merkelig, men sant. Virker som at noen mener at straks man har passert en viss alder skal man gjemme seg bort i en krok på gamlehjemmet. Anonymkode: 7daaa...7b8 Ja, men... Dette er jo for dumt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #56 Del Skrevet 18. juni Tar du godteri fra halloween barna også TS? Anonymkode: 51365...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #57 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men hvorfor ikke bruke eldresenteret vi har her, eller noen av de andre tilbudene vi har her for målgruppen, fremfor å sitte på mæccern? Anonymkode: 59af2...591 sikkert av samme grunn som at du spiser lunch der… Evig fascinert over folk som spiser sånt søppel. Eller orker å sitte der på plaststoler ved plastbord i neonlys og drikke kaffe i eimen av frityr Anonymkode: 24124...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #58 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Stakkars dine foreldre. Anonymkode: 158c7...655 Har ikke. Men når en hel bingobande okkuperer halve McDonald’s, sier det seg selv at restauranten bare kan legge ned. De taper penger på opptatte bord. Opptatte bord betyr mindre kunder, og pensjonistene sitter som regel med samme koppen hele dagen. Skal ikke være så vanskelig å forstå. Anonymkode: ccc3a...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 18. juni #59 Del Skrevet 18. juni De er vi andre som ser på eldre som ”eldre”. De selv tenker heldigvis ikke over egen alder. Jeg er veldig glad for at de fortsetter å møtes i stdet for å sosialisere i snap-grupper. La de være i fred. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni #60 Del Skrevet 18. juni AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har ikke. Men når en hel bingobande okkuperer halve McDonald’s, sier det seg selv at restauranten bare kan legge ned. De taper penger på opptatte bord. Opptatte bord betyr mindre kunder, og pensjonistene sitter som regel med samme koppen hele dagen. Skal ikke være så vanskelig å forstå. Anonymkode: ccc3a...f5b Det får den aktuelle mcdonaldsen ordne opp i da, om det er et problem. Det stopper tydeligvis ikke ts… Anonymkode: e2083...1af 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå