Gå til innhold

Engangs badebleier eller "stoff"-badebleier til ferie?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet er 2år. Blir bading hver dag, sikkert flere ganger. Ser for meg at vaskbare Bleier fungerer bra ved tiss, men mye gris ved bæsjing? 

Barnet pleier å bæsje en gang på formiddagen, ikke etter klokken. Så derfor vanskelig å unngå å bade akkurat da. 

Kom gjerne med tips til engangs badebleier og vaskbare! Hvis vi har vaskbare, hvor mange Bleier bør vi ha?

Anonymkode: 8ef60...42f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

La barnet gå med vanlig bleie under badebleia så lenge det ikke bader og så ta den av kun under bading.  Ville da gått for vaskbar badebleie.

Anonymkode: f96a2...c26

AnonymBruker
Skrevet

Bruker de engangs badebleier så blir de etterhvert også fulle av vann og du må bytte. Med min brukte jeg det og da byttet jeg når han kom opp av vannet sånn at han var tørr når vi f.eks skulle spise. Om du skal ha på vanlig badebukse går jo det å greit, trenger ikke badebleie under, badebleier holder ikke på tiss faktisk. 

Anonymkode: a1b29...1ea

AnonymBruker
Skrevet

Stoff. 

Engangs er bare ekstra søppel og stress

Anonymkode: 9048a...9f3

AnonymBruker
Skrevet

Vi har aldi giddet å bruke flergangsbleier. Jeg synes det er skikkelig ekle greier. Det stinker av vaskemaskinen og tørketrommelen etterpå også. Jeg bruker kun engangs når det gjelder bleier.

Anonymkode: f314a...2d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...