Gå til innhold

Ble kritisert og kjeftet på fordi jeg luket, og klippet (u)gresset som også kalles plen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Naboer og forbipasserende

Anonymkode: eb8a9...fff

Pass dine egne saker, hadde jeg svart med et smil. 

Anonymkode: a9c67...f52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

aldri opplevd at noen har en mening om hva vi gjør med egen plen, men om de hadde det ville jeg nok svart "hvorfor føler du at det er greit å ha denne samtalen?" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et merkelig nabolag. Du er sikker på at de mente det alvorlig?  Jeg har inntrykk av at de fleste bare er glade for at andre fjerner slikt problematisk ugress som sprer seg, f.eks høymole og burot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Perine skrev (28 minutter siden):

Det høres ut som et merkelig nabolag. Du er sikker på at de mente det alvorlig?  Jeg har inntrykk av at de fleste bare er glade for at andre fjerner slikt problematisk ugress som sprer seg, f.eks høymole og burot.

Jeg er sikker på at de forbipasserende mente det alvorlig  i allefall (på grunn av noe barna sa).

Og naboen klipper ikke gresset, så jeg har ingen problemer med å tro at han mente at det er unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ting som aldri har skjedd.

Anonymkode: d843f...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel vere opp til kvar enkelt kva ein gjer i sin eigen hage! Eg har ingen naboar som lar alt gro fritt, her er det likevel rikelig med blomster og busker som gir humlene tumleplass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 9.10):

Naboer og forbipsserende mangler åpenbart folkeskikk: din plen, ditt valg. Høres ut som om du bor i et slags gammeldags føydalsamfunn der de øverst i lokal rang dikterer almuens adferd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov så bor jeg et sted hvor alle gjør hva de vil, uten at noen bryr seg om slikt😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser for meg hvor du bor, jeg tror på historien din. Og du får be de uopplyste hippiene om å gå hjem og lese seg opp på emnet. Her er det du som har rett, ikke de. 

Anonymkode: 26a98...7cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...