RobertoOo Skrevet 17. juni #1 Del Skrevet 17. juni (endret) Opplevde her en dag at jeg mistet følelsen i kroppen på et vis. Kriblende og ekkel følelse etterfulgt av uvirkelighet og mangel på følelse ved berøring, fikk like etter et lite panikk anfall. Gikk over etterhvert som jeg fikk roet meg ned og meditert litt. Noen som kan relatere? Endret 17. juni av RobertoOo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Del Skrevet 17. juni Høres ut som angst. Anonymkode: 5c342...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #3 Del Skrevet 17. juni Enig i at det høres veldig ut som angst. Kan vel nesten ikke være noe annet. Anonymkode: 34b6e...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #4 Del Skrevet 17. juni RobertoOo skrev (7 timer siden): Opplevde her en dag at jeg mistet følelsen i kroppen på et vis. Kriblende og ekkel følelse etterfulgt av uvirkelighet og mangel på følelse ved berøring, fikk like etter et lite panikk anfall. Gikk over etterhvert som jeg fikk roet meg ned og meditert litt. Noen som kan relatere? I hvilken forbindelse opplevde du det? Har du opplevd det før? Man kan få følelse av å besvime om man får høy puls når man står feks. Blodtrykksfall kan også være en mulighet.. trenger ikke nødvendigvis være angst. Anonymkode: 6dec2...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RobertoOo Skrevet 17. juni Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): I hvilken forbindelse opplevde du det? Har du opplevd det før? Man kan få følelse av å besvime om man får høy puls når man står feks. Blodtrykksfall kan også være en mulighet.. trenger ikke nødvendigvis være angst. Anonymkode: 6dec2...1ff Har skjedd et par ganger nå. Egentlig kun på jobb. Går endel på jobb ellers så står jeg i 7-8t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå