Gå til innhold

Ble han sjalu, eller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går var en rar dag. Jeg traff helt tilfeldig på 3(!) av mine ekser på samme dag!? Det er jo helt absurd. 

Dette syns jeg var nesten litt komisk så jeg fortalte det til han jeg dater, uten noe som helst baktanke annet enn å fortelle om dagen min og litt snodige hendelser.... 

Han virket nesten sur. Spurte kort om hver av dem, om forholdene endte greit eller ikke og hvordan jeg taklet å møte dem. 

Jeg hadde en lett tone men hele stemningen endret seg. Han virket en blanding av sur og såret. Er ikke det litt rart eller? Er jo ikke noe å bli sjalu for, det var jo tilfeldig og det er grunner for at det er ekser! 

Syns dere han hadde grunn til å bli sur/sjalu? 

 

Anonymkode: 78ba0...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kanskje du ordlag deg litt entusiastisk. Han syntes tydeligvis ikke så mye om det.

Endret av kaiturid
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om typen min hadde så mange ekser i en alder av 29 hadde jeg også begynt å lure. Vet ikke hvor gammel du er da.

Tilfeldigheter kan skje, men du fremsto som byens fellesligg sikkert. Han er nok ikke sjalu, men mer flau over å være sistemann.

Anonymkode: c9eb0...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenker kanskje du har mange ekser om du tilfeldigvis møter på tre av dem. 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om typen min hadde så mange ekser i en alder av 29 hadde jeg også begynt å lure. Vet ikke hvor gammel du er da.

Tilfeldigheter kan skje, men du fremsto som byens fellesligg sikkert. Han er nok ikke sjalu, men mer flau over å være sistemann.

Anonymkode: c9eb0...7af

For en hinsides ting å si, at jeg fremsto som fellesligg i byen? Seriøst ? 😂

For det første er jeg 42. Ikke så ung lenger. For det andre er disse karene fra tre forskjellige byer. For det tredje lå jeg kun med en av dem! 

Når det er sagt er det mange som har tre ekser når du er 29?!? Du syns det er mye? Ikke enig. 

Anonymkode: 78ba0...716

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornix skrev (5 minutter siden):

Han tenker kanskje du har mange ekser om du tilfeldigvis møter på tre av dem. 

Antakelig. Virket ikke veldig fornøyd og jeg har ikke mange ekser, det var det som gjorde det litt morsomt at så mange var i samme område samme dag. Absurd! 😆

Anonymkode: 78ba0...716

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en hinsides ting å si, at jeg fremsto som fellesligg i byen? Seriøst ? 😂

For det første er jeg 42. Ikke så ung lenger. For det andre er disse karene fra tre forskjellige byer. For det tredje lå jeg kun med en av dem! 

Når det er sagt er det mange som har tre ekser når du er 29?!? Du syns det er mye? Ikke enig. 

Anonymkode: 78ba0...716

Du er 42 og har ekser du ikke har ligget med? Så da er de ikke ekser, men flørter?

Jeg sa igrunn bare hva jeg hadde tenkt om deg og hva min kjæreste hadde tenkt om deg. Du lurer på om typen din er sjalu, vi tenker at han tenker du er ei fellesf****.

Når vi tenker ekser så tenker vi fast forhold over tid.

 

Anonymkode: c9eb0...7af

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er 42 og har ekser du ikke har ligget med? Så da er de ikke ekser, men flørter?

Jeg sa igrunn bare hva jeg hadde tenkt om deg og hva min kjæreste hadde tenkt om deg. Du lurer på om typen din er sjalu, vi tenker at han tenker du er ei fellesf****.

Når vi tenker ekser så tenker vi fast forhold over tid.

 

Anonymkode: c9eb0...7af

Ikke alle hopper til sengs veldig raskt med kjærestene sine. Var sammen med alle tre mellom 6mnd og to år. Vil si det er over tid. Felles**** fordi man møter tre ekser samme dag? Hjelpe meg så fordomsfulle. Mon tro hvordan det er for dere å høre at jeg kun lå med en av dem? Da er jeg plutselig en nonne i stedet da. Du og typen høres utrolig sjarmerende ut... 🙄🙄🙄

Anonymkode: 78ba0...716

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke alle hopper til sengs veldig raskt med kjærestene sine. Var sammen med alle tre mellom 6mnd og to år. Vil si det er over tid. Felles**** fordi man møter tre ekser samme dag? Hjelpe meg så fordomsfulle. Mon tro hvordan det er for dere å høre at jeg kun lå med en av dem? Da er jeg plutselig en nonne i stedet da. Du og typen høres utrolig sjarmerende ut... 🙄🙄🙄

Anonymkode: 78ba0...716

Du er verken dama mi eller eksen min. Eller typen sin. Vi sier bare hva vi hadde tenkt om deg, og sjalusi er ikke i bildet.

Anonymkode: c9eb0...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er 42 og har ekser du ikke har ligget med? Så da er de ikke ekser, men flørter?

Jeg sa igrunn bare hva jeg hadde tenkt om deg og hva min kjæreste hadde tenkt om deg. Du lurer på om typen din er sjalu, vi tenker at han tenker du er ei fellesf****.

Når vi tenker ekser så tenker vi fast forhold over tid.

 

Anonymkode: c9eb0...7af

Hvorfor skriver du i vi-form? Sitter du og kjæresten å skriver på kg sammen kl fire på natta? 

Og fytti så ekle dere er! Kalle folk ei felles fitte fordi hun treffer gamle kjærester. Er det mulig. Og dere (!!!) syns i så tilfelle at tre er mange.? Jeez.   Her er det dere som er forskrudde, ikke ts. 

Anonymkode: a35dd...755

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor skriver du i vi-form? Sitter du og kjæresten å skriver på kg sammen kl fire på natta? 

Og fytti så ekle dere er! Kalle folk ei felles fitte fordi hun treffer gamle kjærester. Er det mulig. Og dere (!!!) syns i så tilfelle at tre er mange.? Jeez.   Her er det dere som er forskrudde, ikke ts. 

Anonymkode: a35dd...755

Gud bevare meg vel...

Anonymkode: c9eb0...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok reagert negativt selv, spesielt om du virket entusiastisk. Det er jo ikke akkurat en høydare at du har hatt forhold tidligere. Om enn normalt, så liker ingen å tenke på hverandres ekser. Og det kan jo hende at han, som noen påpeker, fikk en tanke om at du må ha ligget med mange - og det er i hvert fall ingen høydare.

Men det er bare å snakke om det og legge seg litt flat tenker jeg så løser det seg nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe poeng å lage regler for følelser. Han du dater reagerte følelsesmessig negativt på å høre det som for deg var en litt morsom historie om det usannsynlige du hadde opplevd.

Er han derfor sykelig sjalu. Har ikke noen grunn å tro det. Er det viktig for deg å kunne snakke "fritt" om din fortid med en kjæreste, så kan vel hans reaksjon være et tegn på at det kan bli et problem.

Så hvis du syns det er greit, prøv å begrense hva du sier om ekser, og ellers ikke tenk på det som skjedde. 

PS. Er noen avviker på tråden, dem skal du i vært fall ikke bry deg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han antar at du har ligget med alle tre og synes det var ubehagelig at du var så strålende fornøyd med å ha møtt alle tre på en dag

 

dette kunne delt med ei venninne, ikke en mann du dater, din fellesfitte. Hahahha, tulla

Anonymkode: adab5...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte du fortelle det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som synes exer er et gøyalt samtaletema, er det? 

I tillegg hvis du skaper et inntrykk av at man ikke kan slenge en kjepp avgårde uten å treffe en av eksene dine, så er det en stemningsdreper, ja. 

Sjalu? Kanskje, kanskje ikke. Men uansett lite artig tema for ham å høre om. 

Husk at i andre tråder så mener flertallet av kvinnene at det er "rødt flagg" med menn som snakker om eksene sine. 

Anonymkode: 80f13...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I går var en rar dag. Jeg traff helt tilfeldig på 3(!) av mine ekser på samme dag!? Det er jo helt absurd. 

Dette syns jeg var nesten litt komisk så jeg fortalte det til han jeg dater, uten noe som helst baktanke annet enn å fortelle om dagen min og litt snodige hendelser.... 

Han virket nesten sur. Spurte kort om hver av dem, om forholdene endte greit eller ikke og hvordan jeg taklet å møte dem. 

Jeg hadde en lett tone men hele stemningen endret seg. Han virket en blanding av sur og såret. Er ikke det litt rart eller? Er jo ikke noe å bli sjalu for, det var jo tilfeldig og det er grunner for at det er ekser! 

Syns dere han hadde grunn til å bli sur/sjalu? 

Anonymkode: 78ba0...716

Ja, dette er jo moro for deg, og dine venninner. Hvorfor skulle det være det for han du dater? Han vet tydeligvis ikke hvem dette er en gang. 

Anonymkode: a7c68...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en kunst å forstå at man aldri kan bli så med ett med hverandre at man vet hva som beveger seg inni den andre av tanker og følelser. 
Du kan ikke forvente at han du dater skal ha den samme opplevelsen du hadde av dette møtet med eksene dine som du hadde. Han vet ingenting om hvordan du har opplevd dem, og hva du egentlig tenker og føler om dem. Mennesker lyger og manipulerer i hytt og pine, så ikke rart at han kan bli usikker når du forteller noe sånt. Og når du ikke viser noe forståelse for dette, så er det også en grunn til uro, for da behersker du ikke denne kunsten

Anonymkode: 29c9c...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man forventer at folk har en fortid så hadde ikke jeg heller blitt overvettes begeistret av å høre daten legge ut om at han traff på 3 av eksene sine på samme dag. Med mindre man har barn med eksen, eller det er en eks man fortsatt omgås, så har jeg null behov for å høre om dem. La fortid være fortid. Ikke at det er mer enn en av dem du nevner som jeg faktisk vil tenke er en eks heller, de andre er vel heller kort bekjentskaper. Noe som gjør det enda mer rart at du har behov for å nevne dem.

Anonymkode: 2a21a...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Om typen min hadde så mange ekser i en alder av 29 hadde jeg også begynt å lure. Vet ikke hvor gammel du er da.

Tilfeldigheter kan skje, men du fremsto som byens fellesligg sikkert. Han er nok ikke sjalu, men mer flau over å være sistemann.

Anonymkode: c9eb0...7af

3 ekser er ikke mye? Jeg hadde 3 allerede på videregående, men har 4 nå. 

Hun fikk sikkert være hans første ja.. 😐 Åh, eller du tenkte kanskje ikke på det? At han også kan ha et liv før og exer? Bare en vei sluttshaming går som regel..folk som bruker ordet fellesmadrass er som regel dummere enn folk flest, verre å omgåes også.

Anonymkode: 06f38...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...